Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
@kozidron
Chyba źle zinterpretowałem określenie "spokojnie sobie go przetestuje w jakich chce warunkach". Nie skojarzyłem ,że może to być zaledwie 20 pstryków.
Tak czy siak okazuje się, że można sprzęt używać przez ten okres. Ważne aby był "w stanie nienaruszonym"
Jeszcze jedna kwestia mnie nurtuje.
Wiadomo, że owe przepisy dotyczą tylko osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej. Czy wobec tego kupujecie sprzęt prywatnie i dopiero po testach prosicie, o wystawienie faktury na podstawie paragonu? Nie ma z tym problemu?
Andrzej.M. [Usunięty]
Wysłany: Czw 19 Wrz, 2013
Tu mogą być "schody" - najczęściej zastrzegają się że faktury wysyłają tylko ze sprzętem - później to dodatkowy koszt i kłopot. Taka praktyka.
Ja preferuje kupowanie tam gdzie jest taniej Jeśli taniej jest w sklepie internetowym - a bardzo często się tak zdarza, to idę do sklepu stacjonarnego, oglądam to co chcę kupić na wszystkie strony i jeśli się zdecyduję to kupuje przez internet
Czy ktoś spotkał się z przypadkiem, że sklep internetowy nie przyjął sprzętu lub robił problemy, jeśli ktoś odesłał ekwipunek przed upływem terminowych 10 dni ? Oczywiście zakładam, że zachowane zostały przez klienta warunki zwrotu - tzn. sprzęt został przetestowany (symboliczne 50 fotek), ale odesłany w stanie technicznym nienaruszonym ?
Pytam, bo sam chce nabyć sprzęt za kilka/może kilkanaście koła i też mam dylemat, czy w sklepie internetowym, czy w stacjonarnym - biorąc za główne kryterium możliwość ewentualnego zwrotu sprzętu.
Tak, jak pisał Kozidron - klient nie ma innej możliwości sprawdzenia sprzętu, jak wykonanie trochę fotek testowych. I jeśli coś jest nie tak, powinien mieć możliwość zwrotu.
Czy ktoś może polecić jakiś sklep stacjonarny we Wrocławiu, gdzie można "w razie czego" zwrócić sprzęt w ciągu 7 dni ?
Andrzej.M. [Usunięty]
Wysłany: Sob 02 Lis, 2013
ADRIANNO napisał/a:
klient nie ma innej możliwości sprawdzenia sprzętu, jak wykonanie trochę fotek testowych. I jeśli coś jest nie tak, powinien mieć możliwość zwrotu.
Czy ktoś może polecić jakiś sklep stacjonarny we Wrocławiu, gdzie można "w razie czego" zwrócić sprzęt w ciągu 7 dni ?
Myślę że jest jeszcze jedna możliwość - zrobić zdjęcia przed zakupem (w sklepie) i obejrzeć spokojnie w domu , jak jest dobrze - kupić (spisanie numerów nie kosztuje). Na to sprzedawcy raczej pójdą. Ze zwrotem - schody zaczynają się choćby od fiskusa. Księgowi się burzą... To trochę bardziej skomplikowane.
Rzadko kiedy kupuję sprzęt (typu telewizor, laptop, aparat itp.) w stacjonarnych sklepach. W necie jednak można trafić na dobre okazje cenowe. Staram się robić zakupy w sprawdzonych już przeze mnie sklepach, ale jeśli nie znam sklepu, wybieram płatność przy odbiorze. Fakt, że nigdy dotąd nie miałem problemów ze sprzętem, nie musiałem nic zwracać, ani reklamować.
Myślę że jest jeszcze jedna możliwość - zrobić zdjęcia przed zakupem (w sklepie) i obejrzeć spokojnie w domu , jak jest dobrze - kupić (spisanie numerów nie kosztuje). Na to sprzedawcy raczej pójdą.
Dzięki za info. To jest jakiś pomysł. Zastanawiam się tylko, która z tych dwóch mozliwości jest bardziej pewna.
adammak, a o czym dyskutujemy od dwóch stron? Poza tym to pytanie z cyklu: jak żyć, panie premierze? Pewne rzeczy warto kupować w internecie, inne lepiej osobiście, a przede wszystkim ludzie mają różne upodobania w tym względzie. A sam fakt kupowania też musi sprawiać przyjemność, nie?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,53 sekundy. Zapytań do SQL: 13