Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
jaad75, upierasz się i robi się powoli ot. Orientujesz się przynajmniej, co jest najważniejsze przy filmowaniu? Podpowiem na przykładzie 1920x1080/24p.
K-3II - 18Mbps
D7200 - 22Mbps
70D - 90Mbps
O obracanym ekranie nie warto wspominać, bo 70D to nie jest półka pozostałych aparatów. W tej kategorii powinien stać 7D MkII, a 70D konkurować z D5500 i K-S2.
To niezła manipulacja.
Równie dobrze można napisać:
"Najważniejszy przy filmowaniu jest transfer przy 1920x1080/50p.
K-3II - 0
D7200 - 42 Mbps
70D - 0
[ Dodano: Sob 19 Gru, 2015 17:12 ]
...
problemem Canonów w filmowaniu jest mydło http://www.dpreview.com/r...902143966712911 (z filtra AA)
-dlatego jak zależy na jakości trzeba go usunąć -a to kosztuje.
Canon też ma, tylko czy komuś się chce dokupić zewnętrzny rejestrator?
70D ma? Jeśli nawet, to chyba tylko dzięki ML...
Wojmistrz napisał/a:
Przynajmniej mora tak po oczach nie daje
Mora po oczach daje właśnie w przypadku Canonów, mimo mydlanego obrazu - ostatnie Nikony są na nią daleko bardziej odporne, mimo wyraźnie lepszej szczegółowości obrazu.
dcs, no ok, tu wygląda to gorzej - sugerowałem się testami D7100 vs 70D, które wskazują przewagę Nikona:
https://youtu.be/YUtmWkBinIk?t=420
Patrząc na klatki z DPreview, w nowszych poszli w innym kierunku.
dcs, przejrzałem test D7200 na optyczne.pl i widzę, że faktycznie ma 50, a nawet 60 fps i ma podniesiony bitrate do 39Mbps, ale pewna uwaga. Taką możliwość ma tylko wtedy, kiedy filmuje z crop x1.3 i tu dzieje się coś niepokojącego, bo obraz znacznie stracił na jakości, porównując sample do 30fps. Podejrzewam, że te Mbps też idą w komin.
jaad75, już wcześniej pisałem, że z D7200 i K-3II w szranki powinien stawać 7D MkII a nie 70D.
Andrzej.M. [Usunięty]
Wysłany: Nie 20 Gru, 2015
Tyle że wątek jest o 70D i D7200... Ale się z Tobą zgadzam.
Co do samego transferu - zależy też jaki jest bufor pamięci aparatu i sposób kodowania plików- jak spory albo pliki są mniejsze to nie ma się co przejmować niższym transferem. Ważniejszy jest efekt końcowy - czyli szczegółowość obrazu i jego wygląd. Pentax K-3II niestety nie ma chyba fizycznego zapisu 50 i 60 fps a jedynie ich symulację (bo to oznacza 50i i 60i ?). Szczerze mówiąc - wcale się nie dziwię - większych szybkości zapisu używałem może 2 razy w ciągu kilku lat filmowania. Pomijam tu specjalistyczne zastosowania w których i tak aparatem nic się nie zwojuje ... a jedynie specjalnymi kamerami... Ważniejsze jest że są 24/25 i 30 fps. Bo tych się używa częściej... Wręcz stale jak już ktoś się zdecyduje... No i poklatkowe - dla wielu wręcz niezbędne - 4K Pentaxem śmiało można robić.
Wojmistrz napisał/a:
D7200 na optyczne.pl i widzę, że faktycznie ma 50, a nawet 60 fps i ma podniesiony bitrate do 39Mbps, ale pewna uwaga. Taką możliwość ma tylko wtedy, kiedy filmuje z crop x1.3
Crop 1.3 w cropowym Nikonie??? Gumowa rozciągana matryca? Pewnie źle zrozumiałem - zapewne chodzi o taki wycinek z cropa 1,5 ... ale brzmi zabawnie... No i degradacja obrazu musi być ...
z pewnością DA100mmf2,8 Macro WR się przyda (całość uszczelniona nie bedzie zachodzić parą od środka)
To muszę sobie złotymi zgłoskami zapisać. Dobrze, że wszystkie moje nieuszczelnione obiektywy tego nie wiedziały, jeszcze by mi parą zaszły.
AndrzejM.Makuch napisał/a:
większych szybkości zapisu używałem może 2 razy w ciągu kilku lat filmowania
W dzisiejszych czasach wystarczy pierwsze dziesięć minut filmowania, żeby przydatne okazało się 50 kl/s, jak ktoś robi amatorski teledysk dla koleżanki albo filmuje wyczyny sportowe kolegów z klasy. W przeciągu ostatnich 10 lat to niewielkie slo-mo to chyba najczęściej nadużywany efekt w teledyskach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10