Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Reklama D90 podoba mi się umiarkowanie. Początek jak z 20th Century Fox, a później już bez szału.
Natomiast G1 może być. Nakręcone lekko i nienachalnie. Na pewno trochę osób da się skusić.
Ale reklama tego Nikonika co rozpoznaje facjaty zdecydowanie najlepsza.
Nie żebym bronił Nikona , ale to tylko baner sponsorski (taka 8mio-sekundówka co to się ją puszcza przed i po programie). Więc skupili się na tym co oryginalne
Kupując C5d/2 czy ND90 filmowanie brałbym z dobrodziejstwem inwentarza - jako miły dodatek, na pewno nie było by to istotne kryterium wyboru. Być może w przyszłości amatorskie kamery video zostaną wyparte, ale na razie ani 5d/2 ani D90 nie są w stanie im zagrozić.
Tak czy inaczej, jeśli firma robi z tego filmowania motyw przewodni swojej kampanii reklamowej to może sobie strzelić boleśnie w stopę. To filmowanie nie jest na takim poziomie (głównie chodzi o AF) do jakiego przyzwyczajają kamery video i zwabiony spotem użytkownik może być po prostu baaardzo zawiedziony.
Śmiem twierdzić, że znajdzie się wielu nabywców (zwłaszcza D90) którzy wybiorą tą lustrzankę z pośród wielu innych, właśnie dlatego że "ma filmowanie".
"Ej, Zośka, kupimy sobie tego Nikona, to zaoszczędzimy i nie trzeba będzie kamerki kupować, takie dwa w jednym".
Ale nie będzie im po głowie chodzić mała GO, bo nie wiedzą co to ani po co. Za to - jak już mówiłem - sam sposób filmowania lustrzankami może być dla nich zawodem.
Za bardzo wierzycie w ludzi a właściwie w ich wiedzę na temat lustrzanek i ogólnie sprzętu foto. Dla wielu to będzie magiczny lep - filmy HD w aparacie - bomba! A później kubeł zimnej wody, bo pan Czesio po sfilmowaniu kilku minut rodzinnego party będzie chory i spocony od ręcznego ostrzenia. A mała GO jeszcze bardziej GO rozwścieczy.
Nie można do wszystkich przykładać własnej miarki i w każdym widzieć speca, bo często wypchany portfel idzie w parze z ignorancją.
[ Dodano: Wto 09 Gru, 2008 10:18 ]
Cytat:
Że ktoś jest amatorem, to już nie może czegoś robić świadomie?
Ale o co chodzi, że ktoś kupi d90 nakręci film i się wkurzy bo mu nie wyjdzie? Przecież specyfika takiego filmowania jest znana. Bo pan Józio z panią Zosią kupią lustrzankie, bo widzieli reklamę w Tv i poczują w sobie duszę Felliniego i im nie wyjdzie?
To chyba oczywiste, że to trzeba umić wykorzystać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 9