Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Jakby ci się udało trafić na sigmę 50/1.4 która działa dobrze z wszystkimi twoimi body to byłby to zdecydowanie lepszy wybór niż canon 50/1.4. Ja bym na twoim miejscu spróbował jeśli jest tam w okolicy sklep z tą sigmą.
Jakby ci się udało trafić na sigmę 50/1.4 która działa dobrze z wszystkimi twoimi body
Takie cuda sie raczej nie zdarzają, a jeśli nawet to po co tak kombinować z obiektywem do trzech Canonów? Canon 50 f/1,4 to bardzo dobre szkło w dostępnej cenie.
Ja nie chciałbym nikogo obrażać, ale to takich zdjęć jak we wskazanej galerii to wystarczy kit zamknięty do f/8 czy f/10 i już. Jednego kupić do 350D, drugiego do analoga, a 40D sprzedać.
Te wszystkie obiektywy które doradzają chłopaki to trzeba wykorzystać odpowiednio. Moim zdaniem szkoda na razie inwestować sporą kasę w tyle sprzętu. Jeśli trzeba wybierać spośród proponowanych szkieł to podaj proszę, dominikakg, jakie inne zdjęcia jeszcze robicie z mężem. Coś o dłuższych wyprawach wspominałaś…
dominikakg, patrząc na Twoje fotki wydaje mi się, że masz rację-do tego typu zdjęć lepszy będzie c50/1,4 niż 85/1,8. Jeśli wszystkie obiektywy muszą pasować do analoga, to proponuję zamiast 17-55/2,8 kupić c17-40/4L. Wtedy będziesz miała taki zestaw:
c17-40/4L
c50/1,4
c70-200/4L
To chyba optymalne rozwiązanie Twoich potrzeb.
Ja nie chciałbym nikogo obrażać, ale to takich zdjęć jak we wskazanej galerii to wystarczy kit zamknięty do f/8 czy f/10 i już. Jednego kupić do 350D, drugiego do analoga, a 40D sprzedać.
Chyba trochę przesadziłeś. Przy zamkniętym obiektywie do f/8 czy f/10 zdjęcia przy zastanym świetne dziennym, gdzieś w rogu pokoju, nie da się zrobić, chyba, że na ISO 12800.
Ja tam widzę strzelanie lampą i sytuację ustawioną, z dobranym tłem. Nawet cień lampy ze strzelania na wprost widzę… A sądząc z głębi ostrości to zdjęcia nie są robione na f/2.8 czy f/4.
EDIT: No dobra, może nie flash na wprost, ale silne, twarde źródło niedaleko osi optycznej.
Ostatnio zmieniony przez komor Pią 26 Cze, 2009, w całości zmieniany 1 raz
dominikakg, patrząc na Twoje fotki wydaje mi się, że masz rację-do tego typu zdjęć lepszy będzie c50/1,4 niż 85/1,8. Jeśli wszystkie obiektywy muszą pasować do analoga, to proponuję zamiast 17-55/2,8 kupić c17-40/4L. Wtedy będziesz miała taki zestaw:
c17-40/4L
c50/1,4
c70-200/4L
To chyba optymalne rozwiązanie Twoich potrzeb.
dominikakg, patrząc na Twoje fotki wydaje mi się, że masz rację-do tego typu zdjęć lepszy będzie c50/1,4 niż 85/1,8. Jeśli wszystkie obiektywy muszą pasować do analoga, to proponuję zamiast 17-55/2,8 kupić c17-40/4L. Wtedy będziesz miała taki zestaw:
c17-40/4L
c50/1,4
c70-200/4L
To chyba optymalne rozwiązanie Twoich potrzeb.
dokładnie to bardzo dobry zestaw!!!
Tylko zamiast 17-40+50 można mieć 17-55 i światło 2,8 i IS
Miałem przez rok obiektywy 50/1,4 i 85/1,8 i naturalną drogą selekcji został ze mną 85/1,8(mimo iż mam APS-C wcześniej 450D a teraz 50D to wcale za wąsko nie jest)
Sigmy też przerabiałem konkretnie :17-70 i 10-20 mimo ,iż nie były to złe obiektywy(na początek na pewno lepsze niż kit)to każdemu polecam oryginały - po przesiadce na Canony naprawdę widać różnicę i to nawet na 450D
as..., oczywiście wszystko kwestia gustu i potrzeb. Ja tam wolę światło, lampę nie zawsze mogę użyć, separację od tła też nie zawsze uzyskam na f/4. Jak ktoś dużo podróżuje lub para się reporterką to szczelność i solidność może mieć większy priorytet.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 9