Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

optyczne.pl forum.optyczne.pl  
•  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Statystyki  •  Rejestracja  •  Zaloguj  •  Galerie  •   Ulubione tematy

----- R E K L A M A -----



Poprzedni temat :: Następny temat
50 f1,4 ; 70-200 f4 ; 24-105 f 2,8 / canon 40D, 350D
Autor Wiadomość
oracle 
Maniak



Pomógł: 18 razy
Posty: 867
Wysłany: Pią 26 Cze, 2009   

Cytat:
Canon 135/2L
Canon 50/1.2L
Canon 85/1.2L

to są flagowe portretówki do Canona

Mówiłem o tanich flagowcach :smile:

Jakby ci się udało trafić na sigmę 50/1.4 która działa dobrze z wszystkimi twoimi body to byłby to zdecydowanie lepszy wybór niż canon 50/1.4. Ja bym na twoim miejscu spróbował jeśli jest tam w okolicy sklep z tą sigmą.
 
 
Reklama

Pomógł: 0 razy
Posty: 1
Skąd: Optyczne.pl






B o g d a n 
Optyczny
obserwator


Pomógł: 125 razy
Posty: 3421
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pią 26 Cze, 2009   

oracle napisał/a:
Jakby ci się udało trafić na sigmę 50/1.4 która działa dobrze z wszystkimi twoimi body
Takie cuda sie raczej nie zdarzają, a jeśli nawet to po co tak kombinować z obiektywem do trzech Canonów? Canon 50 f/1,4 to bardzo dobre szkło w dostępnej cenie.
 
 
komor 
Moderator



Pomógł: 371 razy
Posty: 19881
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 26 Cze, 2009   

Ja nie chciałbym nikogo obrażać, ale to takich zdjęć jak we wskazanej galerii to wystarczy kit zamknięty do f/8 czy f/10 i już. Jednego kupić do 350D, drugiego do analoga, a 40D sprzedać.

Te wszystkie obiektywy które doradzają chłopaki to trzeba wykorzystać odpowiednio. Moim zdaniem szkoda na razie inwestować sporą kasę w tyle sprzętu. Jeśli trzeba wybierać spośród proponowanych szkieł to podaj proszę, dominikakg, jakie inne zdjęcia jeszcze robicie z mężem. Coś o dłuższych wyprawach wspominałaś…
 
 
Sunders 
Temu Panu już podziękujemy


Pomógł: 606 razy
Posty: 9854
Wysłany: Pią 26 Cze, 2009   

dominikakg, patrząc na Twoje fotki wydaje mi się, że masz rację-do tego typu zdjęć lepszy będzie c50/1,4 niż 85/1,8. Jeśli wszystkie obiektywy muszą pasować do analoga, to proponuję zamiast 17-55/2,8 kupić c17-40/4L. Wtedy będziesz miała taki zestaw:
c17-40/4L
c50/1,4
c70-200/4L
To chyba optymalne rozwiązanie Twoich potrzeb.
 
 
B o g d a n 
Optyczny
obserwator


Pomógł: 125 razy
Posty: 3421
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pią 26 Cze, 2009   

komor napisał/a:
Ja nie chciałbym nikogo obrażać, ale to takich zdjęć jak we wskazanej galerii to wystarczy kit zamknięty do f/8 czy f/10 i już. Jednego kupić do 350D, drugiego do analoga, a 40D sprzedać.
Chyba trochę przesadziłeś. Przy zamkniętym obiektywie do f/8 czy f/10 zdjęcia przy zastanym świetne dziennym, gdzieś w rogu pokoju, nie da się zrobić, chyba, że na ISO 12800.
 
 
komor 
Moderator



Pomógł: 371 razy
Posty: 19881
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 26 Cze, 2009   

Ja tam widzę strzelanie lampą i sytuację ustawioną, z dobranym tłem. Nawet cień lampy ze strzelania na wprost widzę… A sądząc z głębi ostrości to zdjęcia nie są robione na f/2.8 czy f/4.
EDIT: No dobra, może nie flash na wprost, ale silne, twarde źródło niedaleko osi optycznej. :)
Ostatnio zmieniony przez komor Pią 26 Cze, 2009, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ghost 
Optyczny
związkowiec :)



Pomógł: 69 razy
Posty: 3214
Skąd: Silesia
Wysłany: Pią 26 Cze, 2009   

do takich zabaw trzeba umieć operować lampami studyjnymi.
mz żonglerka szkłami niewiele tu da.
i w tą stronę bym inwestował.
 
 
as... 
Entuzjasta



Pomógł: 4 razy
Posty: 731
Wysłany: Pią 26 Cze, 2009   

Sunders napisał/a:
dominikakg, patrząc na Twoje fotki wydaje mi się, że masz rację-do tego typu zdjęć lepszy będzie c50/1,4 niż 85/1,8. Jeśli wszystkie obiektywy muszą pasować do analoga, to proponuję zamiast 17-55/2,8 kupić c17-40/4L. Wtedy będziesz miała taki zestaw:
c17-40/4L
c50/1,4
c70-200/4L
To chyba optymalne rozwiązanie Twoich potrzeb.



dokładnie to bardzo dobry zestaw!!!
 
 
Sunders 
Temu Panu już podziękujemy


Pomógł: 606 razy
Posty: 9854
Wysłany: Pią 26 Cze, 2009   

as..., patrząc na Twoją stopkę, to widać, że wiesz co mówisz :smile:
 
 
tthomass0 
Uczestnik


Pomógł: 1 raz
Posty: 50
Wysłany: Nie 28 Cze, 2009   

as... napisał/a:
Sunders napisał/a:
dominikakg, patrząc na Twoje fotki wydaje mi się, że masz rację-do tego typu zdjęć lepszy będzie c50/1,4 niż 85/1,8. Jeśli wszystkie obiektywy muszą pasować do analoga, to proponuję zamiast 17-55/2,8 kupić c17-40/4L. Wtedy będziesz miała taki zestaw:
c17-40/4L
c50/1,4
c70-200/4L
To chyba optymalne rozwiązanie Twoich potrzeb.



dokładnie to bardzo dobry zestaw!!!


Tylko zamiast 17-40+50 można mieć 17-55 i światło 2,8 i IS
Miałem przez rok obiektywy 50/1,4 i 85/1,8 i naturalną drogą selekcji został ze mną 85/1,8(mimo iż mam APS-C wcześniej 450D a teraz 50D to wcale za wąsko nie jest)
Sigmy też przerabiałem konkretnie :17-70 i 10-20 mimo ,iż nie były to złe obiektywy(na początek na pewno lepsze niż kit)to każdemu polecam oryginały - po przesiadce na Canony naprawdę widać różnicę i to nawet na 450D
 
 
as... 
Entuzjasta



Pomógł: 4 razy
Posty: 731
Wysłany: Nie 28 Cze, 2009   

tylko amatorowi nie jest zawsze potrzebne f2.8..
za to mam solidność i szczelność :razz:
 
 
komor 
Moderator



Pomógł: 371 razy
Posty: 19881
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 28 Cze, 2009   

Tylko amatorowi nie zawsze jest potrzeba solidność i szczelność. Za to mam f/2.8 :)
 
 
oracle 
Maniak



Pomógł: 18 razy
Posty: 867
Wysłany: Nie 28 Cze, 2009   

Cytat:
to każdemu polecam oryginały - po przesiadce na Canony naprawdę widać różnicę i to nawet na 450D

Bo w tym przypadku canon akurat ma lepsze ~10-~20 i 17-55. Czego nie można powiedzieć o canonowskim 50/1.4 który jest gorszy od sigmy 50/1.4

Cytat:
Tylko amatorowi nie zawsze jest potrzeba solidność i szczelność. Za to mam f/2.8

Dokładnie, amatorowi zdecydowanie bardziej przyda się 2.8 niż szczelność (bo nie można powiedzieć że 17-55 nie jest solidny)
 
 
as... 
Entuzjasta



Pomógł: 4 razy
Posty: 731
Wysłany: Pon 29 Cze, 2009   

ciekawie się zapowiada :roll:
f2.8 to jak dla mnie tylko kościół, i jakieś bardzo ciemne miejsca, ale od czego jest zewnętrzna lampa :razz:
 
 
komor 
Moderator



Pomógł: 371 razy
Posty: 19881
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 29 Cze, 2009   

as..., oczywiście wszystko kwestia gustu i potrzeb. Ja tam wolę światło, lampę nie zawsze mogę użyć, separację od tła też nie zawsze uzyskam na f/4. Jak ktoś dużo podróżuje lub para się reporterką to szczelność i solidność może mieć większy priorytet.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIsilverBrown v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 9