Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
W każdym razie prawie 3EV większego zakresu dynamicznego w całym zakresie czułości nie przebiją nawet kolory z CCD.
Nie każdy musi fotografować krajobrazy w pełnym słońcu żeby potrzebować bezwzględnie wysokiego DR, natomiast posiadanie lub obiektywu UWA lub wybór między czymś o gorszym kontraście czy rozdzielczości a lepszą puszką moim zdaniem nie jest oczywisty i raczej też skłaniałbym się ku optyce. Przecież D80 to taki dobry aparat był, na pewno lepszy niż Canony z tego czasu, nie?
Kolory z CCD? Przecież to ponoć kwestia kalibracji, profilu, obróbki…
Nie każdy musi fotografować krajobrazy w pełnym słońcu żeby potrzebować bezwzględnie wysokiego DR
Karjobrazy to raczej własnie zwykle nie jest "pełne słońce", ale właśnie światłocień i kontrasty...
komor napisał/a:
i raczej też skłaniałbym się ku optyce
Akurat Samyang 14/2.8, to jest całkiem dobry optycznie obiektyw.
komor napisał/a:
Przecież D80 to taki dobry aparat był, na pewno lepszy niż Canony z tego czasu, nie?
Ta matryca napewno obrazowała lepiej niż ówczesne CMOS-y Canona. A już zwłaszcza gdy potrzeba bylo szczegółów np. w listowiu, a nie zielonego masła...
komor napisał/a:
Kolory z CCD? Przecież to ponoć kwestia kalibracji, profilu, obróbki…
Owszem, aczkolwiek przez "kolory" określiłem tu raczej całość obrazowania CCD, od kolorów po mikrokontrast i specyficzny "look", który w przypadku CMOS-ów już jest jednak inny, choć znacznie lepszy niż jeszcze parę lat temu (również u Canona, żeby nie było ). Można osiągnąć podobną kolorystykę bez większego problemu, natomiast trzeba się postarać, żeby obrobić obrazki z CMOS-a tak by wyglądały podobnie jak wykonane w takich samych warunkach na CCD, albo po prostu przyzwyczaić się do nowego...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 9