Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Jest dokładnie tak jak to ujął hijax_pl. Dyskusja dotyczy wyduszania maksimum możliwości z aparatu. Dobry warsztat fotografującego, umiejętny dobór kadru - ja rozumiem te argumenty i zgadzam się z nimi. Mogę się nawet zgodzić, że jest ziarno prawdy w argumentach tego typu, że "dobry pilot poleci i na drzwiach od stodoły". Po coś jednak powstaje coraz doskonalszy sprzęt. Poruszyłem temat bo uważam, że producenci mają tutaj nieco do podgonienia. Póki co trzeba sobie radzić w tych "wydumanych" sytuacjach z tym co się ma
a jak marudzilem przed chwila komorowi o tym watku
I moje pytanie. co z pentaksem? nie ma moze on wlasnie ustawiania bracketingu wedlug tych kryteriow?
Wiem, paralaksa powstanie, ale to się da w pewnych granicach skorygować w postprocesie.
Chyba całkiem dobrze się koryguje skoro powstają filmy hdr...
Zresztą wystarczy postawić aparaty obok siebie i użyć stosunkowo długich ogniskowych by się paralaksą nie przejmować
Usjwo, słuszna uwaga, może być kolejność: 0, –, +. Czyli wtedy można skrajną klatkę + wyrzucić, a zastosować kompensację ekspozycji, co przesunie klatkę „zerową” do pozycji bardziej na plus. Pozostaje jeszcze tylko problem, że w większości Canonów maksymalny bracketing to –2 EV, co w przypadku trzech klatek daje nam co prawda łącznie 4 EV różnicy, ale jak jedną z klatek odrzucimy, to zostajemy tylko z 2 EV różnicy, czyli niezbyt dużo.
Nowsze Canony zdaje się mają bracketing do –5 EV, prawda?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 10