Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Warunkiem przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego jest okazanie przez klienta prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej PENTAX lub dowodu zakupu.
Klientowi przysługuje bezpłatna naprawa sprzętu, która jest realizowana w serwisie centralnym PENTAX Europe w Hamburgu (Niemcy) na zasadach opisanych w karcie gwarancyjnej otrzymanej przez klienta wraz z zakupionym sprzętem, z następującymi zastrzeżeniami:
1. Sprzęt, którego dotyczy zgłoszenie reklamacyjne, powinien być dostarczony do serwisu centralnego Spółki APOLLO ELECTRONICS sp. z o.o. w Warszawie przy ul. Szyszkowej 35/37.
2. Dostarczenie sprzętu do serwisu odbywa się na koszt klienta.
3. Sprzęt, którego dotyczy zgłoszenie reklamacyjne, jest wysyłany do centralnego serwisu Pentax w Hamburgu (Niemcy). Koszty wysyłki w zryczałtowanej kwocie stanowiącej równowartość 50,- EURO pokrywa klient.
4. Odbiór sprzętu z serwisu centralnego Spółki APOLLO ELECTRONICS sp. z o.o. po zakończeniu postępowania reklamacyjnego odbywa się na koszt klienta.
Spółka APOLLO ELECTRONICS sp. z o.o. w Warszawie nie ponosi odpowiedzialności za postanowienia zawarte w karcie gwarancyjnej wystawionej przez innego przedsiębiorcę i otrzymanej przez klienta wraz ze sprzętem fotograficznym zakupionym poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej.
Gwarancja 24-miesięczna, liczona od daty dokonania zakupu, przysługuje wyłącznie w przypadku sprzętu zakupionego w autoryzowanej sieci dealerskiej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące sprzętu zakupionego na terenie RP realizowane są na zasadach opisanych w karcie gwarancyjnej otrzymanej przez klienta wraz z zakupionym sprzętem.
Koszty wysyłki w zryczałtowanej kwocie stanowiącej równowartość 50,- EURO pokrywa klient.
Przepraszam, czy ktos sobie JAJA robi???? Zenujace.
krisv740 [Usunięty]
Wysłany: Sro 11 Cze, 2008
chyba coś się zmieniło?
ale imho to i tak lepiej niż w przypadku canon, bo wydajesz 50 euro i masz naprawę na koszt pentax
jest to obwarowanie na sprzęt kupiony poza RP
Ale pamiętaj że to wysyłka w obie strony (czyli z Wawy do Hamburga i z powrotem) Całkiem możliwe że to tyle kosztuje.
Przesyłka z Anglii do Polski firmą kurierką Paka kosztuje ok 30-35 funtów czyli ok 130-140 zł w jedną stronę. Do Niemiec jest nieco bliżej więc 50 EURO (170 zł w obie strony) to jak najbardziej realna cena
Przesyłka z Anglii do Polski firmą kurierką Paka kosztuje ok 30-35 funtów czyli ok 130-140 zł w jedną stronę. Do Niemiec jest nieco bliżej więc 50 EURO (170 zł w obie strony) to jak najbardziej realna cena
Własnie kupuje uchwyty do digiscopingu do Kowy w Niemczech i wysyłka UPS standard w jedna strone do 1kg to 15 euro, do 2kg to 16 euro itd rośnie o euro za kilogram do calkiem powaznych mas...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 10