Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Usjwo, wszystko prawie dobrze, tylko nie określiłeś układów odniesienia, dla rozważań oraz trochę wymieszałeś prędkość liniową i kątową, co jest niedopuszczalne, bo nawet jednostki mają różne.
Bo to byla matematyka dla opronych..., tfu, dla humanistow. , dla technicznych wystaczy rysunek
Ze sie zacytuje:
Cytat:
Va = Vb = Vs - skalarnie
czyli Va = 0, Vb = 2*Vs
Newton jak to czyta to sie kreci w grobie jak zyroskop
[ Dodano: Sob 17 Paź, 2009 16:39 ]
RB napisał/a:
Usjwo napisał/a:
Z mala uwago ze nie byc moze a na pewno, w innym przypadku powstawalby poslizg miedzy kolem a podlozem.
1. Jesli obiektyw podaza za samochodem z predkoscia samochodu mamy doczynienia
z ukladem inercjalnym i obie polowki kola poruszaja sie z ta sama predkoscia
wiec efekt roznicy ostrosci pomiedzy polowkami kola zanika, zostaje tylko plynnie zmieniajaca sie
roznica ostrosci punktow oddalonych coraz bardziej od srodka
czyli im dalej od srodka kola tym mniej ostro
2. Jesli natomiast obiektyw podaza do przodu szybciej niz samochod mamy sytuacje odwrotna,
dolna czesc kola porusza sie szybciej niz gorna i wykres ktory narysowalem mozna odwrocic do gory nogami.
Tez jestem za tym aby zamknac temat, jesli oczywiscie nikt nie ma dodatkowych pytan
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,92 sekundy. Zapytań do SQL: 14