Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Analogia dobra, ale zupełnie nie trafiona. Tryb video w lustrzankach nie ma nic wspólnego z amatorskimi kamerami. Problemem jest tylko to jak Ty to oceniasz: skoro lustrzanka amatorska to jej funkcjonalność też.
Oceniam to tak, skoro lustrzanka jest amatorska to w pierwszej kolejności musi spełnić oczekiwania amatorów bo profesjonalista i tak jej nie kupi.
A swoją drogą może podacie mi jakieś przykłady znanych i dobrych produkcji filmowych nakręconych w całości lustrzankami, a nie profesjonalnym sprzętem? Może coś zrobione lustrzanką jest aktualnie na ekranach kin? Z chęcią pójdę i obejrzę. Bo jeśli nie ma takowych filmów to może jednak lustrzankom, a tym bardziej takim jak 60D daleko do pokrewieństwa z profesjonalnym sprzętem filmowym.
felis, pełnometrażowego filmu chyba jeszcze nie ma. Za to na pewno znajdzie się parę reklam lub seriali. Czytałem kiedyś, że Dr House'a kręcili 5-tkami.
Z kolei poprawie ergonomii służą dodatkowe akcesoria. Uchwyty, wizjery przyczepiane do LCD itp.
Nie o to chodzi, żeby taki aparat w pełni zastępował profesjonalną kamerę. Można za to kupić go tanio i mieć sprzęt zarówno do zdjęć, jak i zaawansowanego filmowania.
Ostatnio zmieniony przez Monastor Sob 06 Lis, 2010, w całości zmieniany 1 raz
przestaniesz porównywać filmowanie z 60D do profesjonalnych kamer TV. Bliżej mu do amatorskich kamer video.
Dlaczego mam nie porównywać? Porównaj sobie efekty ze swojej kamerki z materiałem z DSLRa i jeszcze raz powiedz czemu do czego bliżej
Obudź się, lustrzankami już w tej chwili "kręci" się rzeczy, które potem możesz oglądać w TV czy kinie.
Oceniam to tak, skoro lustrzanka jest amatorska to w pierwszej kolejności musi spełnić oczekiwania amatorów bo profesjonalista i tak jej nie kupi.
Dlatego właśnie 5D, jest tak mało popularna wśród filmowców...
felis napisał/a:
A swoją drogą może podacie mi jakieś przykłady znanych i dobrych produkcji filmowych nakręconych w całości lustrzankami, a nie profesjonalnym sprzętem?
Jest sporo teledysków w całości lub fragmentach kręconych w ten sposób, przynajmniej kilka reklam i całe zatrzęsienie krótkich etiud. Ze znanych rzeczy - masz choćby użycie 5D do ujęć w ciasnych miejscach na planie serialu Dr House.
Ostatnio zmieniony przez jaad75 Sob 06 Lis, 2010, w całości zmieniany 1 raz
A swoją drogą może podacie mi jakieś przykłady znanych i dobrych produkcji filmowych nakręconych w całości lustrzankami, a nie profesjonalnym sprzętem?
Myślę, że duże produkcje raczej nie powstaną z uwagi na tzw rolling shutter. Ale reklamówki, shorty i jakieś wstawki (np Dr House) już kręcą. I to z dużym sukcesem. Dlaczego? Bo sprzęt Panavision jest tak cholernie drogi, że tych kamer się nie kupuje a... wypożycza. No a DSLR da nam "jakość" kamery filmowej przy absurdalnie niskiej cenie.
A.. I nie myśl, że profesjonaliści biorą korpus w ręce i kręcą "na zombie". Do kręcenia biorą specjalnego riga. Jak to w praktyce wygląda obejrzyj sobie tu: http://www.youtube.com/watch?v=cDgqbqBettA (na końcu)
I nie pytaj o wielkie produkcje kinowe, bo jeśli już coś by miało być w kinach oznacza to, że powinni zacząć kręcić z 2 lata temu. A przecież DSLRy filmują od ok 2 lat. A na tyle by się nimi zainteresować - od powiedzmy roku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 9