Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Wysłany: Sob 27 Lut, 2010 Zakup sprzętu na raty a gwarancja
Myślę, że warto wiedzieć bo można się zdziwić.
*Aparat kupiony na raty
*gwarancja Canon wystawiona przez sklep warszawski do sklepu w Zakopanem
*ja fakturę otrzymałem od zakopiańskiego sklepu gdzie wziąłem na raty.
Moja 5DII siadła w ciągu godziny powoli odmiawiały pracy kolejne funkcje
Wysyłka do serwisu. Komplet z fakturą otrzymaną od sklepu z Zakopanego.
Ból.
Canon wymaga faktury pośredników bo gwarancja podbita przez sklep z Wawy więc musiałbym mieć fakturę od tego sklepu.
Teraz walczą o kopię faktury sklep waw -> sklep Z-ne.
Dobrze, że znam właściciela z Zakopango. Warszawski sklep nie wystawi faktury, bo zmieniła sie jakby działalność sklepu. Znaczy zamknęli działalnośc i otworzyli na nowo więc księgowość nowa.
Moja rada. Jak twoja gwarancja jest podbita przez inny sklep niż na paragonie lub fakturze to zarządaj kopii bo się zdziwisz.
*gwarancja Canon wystawiona przez sklep warszawski do sklepu w Zakopanem
*ja fakturę otrzymałem od zakopiańskiego sklepu gdzie wziąłem na raty.
Wogóle nie rozumiem takiej sytuacji. Dlaczego dostawca aparatu dla sklepu w Zakopanem, wystawił na niego kartę gwarancyjną? Jeżeli kupowali aparat do dalszej odsprzedaży, powinni otrzymać czystą kartę i wypisać ją dopiero Tobie, jako końcowemu uzytkownikowi.
Generalnie sprawa mnie nie dziwi, że serwis Canon tak postąpił. Dotyczy to wszystkiego, co kupujemy. Karta zawsze musi byc wystawiona na kupującego, figurującego na rachunku.
I jeszcze jedno. Według mnie sprawa nie ma nic współnego z tym, że zakup był na raty.
Zgadzam się z Wami.
Wiem, że całość dziwna sam prowadze sklep i serwis tylko, że z gsm.
Sprzętu foto trochę zakupiłem w tym sklepie na szczęscie po gwarancji już jest i narazie działa.
Napisałem posta tak dla przestrogi, że jesli coś kupimy np. jeszcze na gwarancji od kogoś żądajmy faktury (przynajmniej kopii, duplikatu) od firmy widniejącej na gwaracji.
Dlaczego sklep sprzedał podbitą a wiedział, że przejdzie przez raty bo informowałem. Tego nie powiem.
Fakturę pewnie, że uzyskałbym od warszawskiego z czasem. Zreszta bedę miał od zakopiańskiego tylko księgowa wróci.
Jeden fakt, że trzeba na wszystko dmuchać. Canon czeka i nawet bardzo sympatycznie - jak narazie wszystko wygląda.
Zakupiłem obiektyw Sigmy na allegro z gwarancją do września 2010... W karcie gwarancyjnej wbita pieczątka fotojoker'a z Kutna z datą zakupu 11.09.2008. Z kolei na fakturze VAT (właściwie jej skanie) widnieje nazwa zupełnie innego podmiotu wystawiającego tę fakturę - sklep komputerowy w Kutnie z datą 12.09.2008. Pech chciał, że Sigma się uszkodziła. Z duszą na ramieniu wysłałem wszystko do K-Consult do Gdyni. Ku mojemu zdziwieniu po 8 dniach przyszedł zupełnie nowy obiektyw z odpowiednią adnotacją w karcie gwarancyjnej.
Generalnie, sklep w Zakopanem powinien zarządać od sklepu z W-wy czystej karty gwarancyjnej w której to sklep z Zakopanego stawia pieczątkę, dokłada swoją fakturę lub paragon i po sprawie. Jak masz problem dalej to napisz do mnie maila. Mam akurat zupełnie czystą nowiutką kartę gwarancyjną Canona. Pisałeś, że sprzedawca z Zakopanego to Twój znajomek. Podstempluje Ci kartę gwarancyjną i masz kłopot z głowy.
Generalnie, sklep w Zakopanem powinien zarządać od sklepu z W-wy czystej karty gwarancyjnej w której to sklep z Zakopanego stawia pieczątkę, dokłada swoją fakturę lub paragon i po sprawie. Jak masz problem dalej to napisz do mnie maila. Mam akurat zupełnie czystą nowiutką kartę gwarancyjną Canona. Pisałeś, że sprzedawca z Zakopanego to Twój znajomek. Podstempluje Ci kartę gwarancyjną i masz kłopot z głowy.
Dzięki. "Piątka" wróciła zrobiona w ramach gwarancji. Ma teraz całkiem nowiuśki tył.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 16