Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Wysłany: Sro 24 Lut, 2010 Porysowana matryca przez serwis na Czapskich - Canon 5D
Proszę o pomoc, co waszym zdaniem powinienem robić?
Oddałem do czyszczenia mojego 5D do wyżej wspomnianego serwisu w Krakowie, na ulicy Czapskich. Niestety następnego dnia przy odbiorze Pan poinformował mnie, że jest problem z moim aparatem
Po kilku pierwszych ruchach przy standardowym czyszczeniu Propanolem i wacikami Pan zauważył rysy na matrycy. Gdy to zobaczyłem, myślałem że zejdę... Wielkie krechy w dolnym rogu!
Pan przekonuje że to nie jego wina, bo to nawet nie są rysy tylko filtr który znajduje się przed matrycą został starty i że miał już kiedyś taką sytuację, gdy czyścił wcześniej matrycę aparatu, która była zamoknięta. Ja nie wiem czy mój aparat przeżył kiedyś coś takiego bo kupiłem używany.
Teraz będę czekał 2 tygodnie aż Pan coś wykombinuje - weźmie filtr z innego aparatu (jeśli się uda) i wymieni.
Czy wierzyć w tą historię? Czy to z moim aparatem jest coś nie tak czy po prostu Pan zepsuł, porysował i tyle? Oddając sprzęt do serwisu o tak dobrej opinii w Krakowie spodziewałem się profesjonalnego potraktowania mojego sprzętu...
Może nie powinienem zostawiać sprzętu w tym serwisie, bo jeszcze bardziej popsują? Czy w serwisie na Żytniej wymieniają tą przednią szybkę czy trzeba wymieniać całą matrycę?
Zwykłą szybkę tak, ale obowiązkowo z powłokami. No i oprócz filtra AA pożegnasz się z filtrem IR, a to niekoniecznie jest pożądane (chyba że chcesz robić zdjęcia IR, to wtedy tak ).
mavierk Temu Panu już podziękujemy never knows best
Pomógł: 93 razy Posty: 7364 Skąd: Lubin / Wrocław
Wysłany: Sro 24 Lut, 2010
pewnie od początku miałeś porysowaną matrycę, ale... widzisz tego efekty na powiedzmy f40? Bo jak tak, to w sumie nic dziwnego (u mnie na f22 już widać )
Po za tym chyba aparat nie przestał nagle robić zdjęć
Aha... no i niestety to znacznie obniża wartość sprzętu (szkoda, że poprzedni właściciel Ci o tym nie napisał).
Oddając sprzęt do serwisu o tak dobrej opinii w Krakowie spodziewałem się profesjonalnego potraktowania mojego sprzętu...
matryca zostala porysowana przez profesjonalistę.. to nie byle co.. ustaliles juz czy nie byla porysowana wczesniej ? moze sprzedajacy sie przyzna zanim puscisz serwis z torbami
Byłem na Czapskich po raz 2. Pan pokazał mi pod mikroskopem co się stało. To chyba rzeczywiście to nie są rysy tylko odpryski...
Na matrycy miałem wcześniej cieniutką ryskę, która nie była widoczna na zdjęciach. Obok są wspomniane wcześniej (znacznie szersze niż rysa) podłużne, nierównej grubości, odpryski czegoś co pokrywa filtr. I to już widać
Pan obiecał że bierze to na siebie, ponieważ stało się to u niego (nie, nie było tego wcześniej zanim oddałem aparat do serwisu, Pan nawet pokazał mi zdjęcia wykonane aparatem przed i po czyszczeniu) i zobaczy co da się zrobić. Muszę czekać min. tydzień. Dam znać jaki będzie finał.
Tak jak obiecałem, opisuję zakończenie całej historii.
Zgodnie z umową filtr osłaniający matrycę został sprowadzony na zamówienie i wymieniony. Niestety za każdym razem przy próbie jego wymiany, pomiędzy filtr a matrycę dostawały się drobinki kurzu. Ciągłe zdejmowanie filtra, czyszczenie delikatnej matrycy i zakładanie go z powrotem było bardzo ryzykowne.
Ludzie pracujący w serwisie podeszli do sprawy bardzo profesjonalnie. Jako że wyniki pracy nie były dla mnie zadowalające - umówiliśmy się więc na zwrot kosztów za aparat. Ustaloną kwotę dostałem do ręki następnego dnia.
Solidna firma - całkowita odpowiedzialność, dobre podejście do klienta i pełen profesjonalizm.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 12