Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
A ja właśnie robiłem dzisiaj tym zestawem większość zdjęć na ślubie i jakoś z nim nie sypiam
Jest rewelacyjny, to fakt, ale jeszcze lepsze są bardzo jasne stałki. Z taką 35L jestem gotów pójść do łóżka
A ja dlatego kupilem 24-70 bo mam zamiar strzelic w staloogniskowy EF 50/1.2 ale to dranstwo chce wydusic ze mnie $1600 - musze jeszcze poczekac chwilke
A ja dzisiaj sporo męczyłem tez 50/1.4 i 85/1.8, ale najbardziej mi brakowało zakresu 35mm i czegoś w okolicy 20mm. 35L to pewniak, a co do 20mm... , chyba będę jeszcze raz musiał pomacać Sigmę 20/1/8 bo Canon jest za cieńki w tym zakresie.
Nooo Gratuluje zakupu to rzeczywiscie wypas sprzet. Ciesze sie z toba bo kilka dni temu rowniez zakupilem 5d wiec ciesze sie podwojnie :]. ( teraz tylko splacenie zostalo ).
Co do szkieł asp to zakładam je wtedy, kiedy potrzebuję takiej ogniskowej a jest po prostu bardzo ciemno. Nie ukrywam, że z racji braku szerokich jasnych stałek czasami robię inny typ kadrów niż bym chciał, ale od czego kreatywność fotografa
Mam dwa body, więc sporo mogę improwizować. Ostatnio całą ceremonię zaślubiń (w sensie ślubowania i zakładania obrączek) opędziłem 85/1.8. Kościół był dość obszerny, ale za to dość ciemny. Troszkę się nabiegałem i wyszło. Ale brakuje mi szerokiego i jasnego kąta. Przy prawie 13 MPX to sobie można dużo kadrować bez straty jakości a jasnego szkła trudno nie docenić. W trakcie ceremonii kilka razy te szkła zmieniam, najwięcej z tym roboty mam na weselu. Wtedy to wszystko idzie do boju, nawet zenitar 16/2.8. Ludziom bardzo się podobają takie pokrzywione i szerokie kadry.
Teraz będzie ciekawostka... ostatnich kilka ślubów robiłem SAM. Nie było KAMERZYSTY Dojrzali ludzie wolą mieć tylko zdjęcia.
Mnie tam taka postawa niezmiernie cieszy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15