Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

optyczne.pl forum.optyczne.pl  
•  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Statystyki  •  Rejestracja  •  Zaloguj  •  Galerie  •   Ulubione tematy

----- R E K L A M A -----



Poprzedni temat :: Następny temat
Śledzenie przesyłek - Poczta Polska
Autor Wiadomość
dr11 
Optyczny


Pomógł: 54 razy
Posty: 3810
Wysłany: Pią 30 Lip, 2010   Śledzenie przesyłek - Poczta Polska

Nie wszyscy wiedzą, że Poczta Polska goni ostro firmy przewozowe ;) i wprowadziła (na razie, jak piszą - testowo, ale działa) możliwość śledzenia przesyłek po ich numerze nadania.

http://sledzenie.poczta-polska.pl/

Mi się to już przydało w sytuacji, gdy przesyłka prawidłowo zaadresowana przez nadawcę została źle wpisana do systemu (pomyłka w nazwisku). Pani na poczcie oczywiście sprawdzała po nazwisku i tak paczka leżała w urzędzie tydzień. Dopiero wydruk ze strony skłonił ją do głębszych poszukiwań...
 
 
Reklama

Pomógł: 0 razy
Posty: 1
Skąd: Optyczne.pl






MasterB 
Maniak



Pomógł: 14 razy
Posty: 864
Wysłany: Pią 30 Lip, 2010   

dr11 napisał/a:
Nie wszyscy wiedzą, że Poczta Polska goni ostro firmy przewozowe

Taki żarcik...

Nic mnie nie przekona do tej firmy, w normalnym kraju nie miałaby racji bytu.
Ostatnio czekałem na przesyłkę, a że byłem cały dzień w domu to mogłem ją odebrać osobiście. Oczywiście nikt się nie zjawił, dopiero po południu znalazłem w skrzynce awizo "nie zastałem w domu... bla bla". Wpieniło mnie to, znam realia i wiem że listonosz nie nosi tych wszystkich paczek, ale mogliby zmienić treść zawiadomienia.

Nic to, wieczorkiem udałem się na Pocztę żeby odebrać paczkę:
ja: Przyszedłem odebrać paczkę, tu jest awizo
pani w okienku: Przecież to jest dzisiejsza paczka
ja: oczywiście... Tak jest napisane
pani (niemalże foch): PRZECIEŻ DZISIEJSZE PACZKI SĄ JUTRO!

Nie wytrzymałem, grzecznie aczkolwiek dość głośno, poprosiłem o wyjaśnienia gdzie jest moja paczka - skoro nie miał jej listonosz ani nie ma jej na poczcie.
Odpowiedzi nie uzyskałem, wyszedłem.
Następnego dnia dostałem paczkę bez kolejki...

Myślałem że takie akcje to tylko w "Misiu" można obejrzeć... :evil:
 
 
komor 
Moderator



Pomógł: 371 razy
Posty: 19881
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 30 Lip, 2010   

MasterB napisał/a:
PRZECIEŻ DZISIEJSZE PACZKI SĄ JUTRO!

To rzeczywiście jak cytat z „Misia”. :) Prawda jest taka, że ci kuriero-listonosze nie wyrabiają czasowo, więc notorycznie wrzucają tylko awizo nie dzwoniąc w ogóle do drzwi. To numer znany szeroko, nieraz na poczcie jestem świadkiem podobnej awanturki jak Twoja, MasterB.
 
 
edmun 
Optyczny
Niemarkowy



Pomógł: 46 razy
Posty: 4761
Skąd: UK
Wysłany: Pią 30 Lip, 2010   

Sytuacja jest prosta. Wystarczy ubezpieczenie przesyłki :)
Czekałem swojego czasu na Dynaxa 505si, wysyłka w poniedziałek, a do następnej środy przesyłki priorytetowej, ubezpieczonej się nie doczekałem.
Przyszedłem na pocztę, dałem Pani kopię listu nadania i powiedziałem że albo przesyłka, albo kasa (a ubezpieczyłem aparat na dwukrotnie wyższą sumę)

Kierowniczka z niesmakiem wysłała samochód do sortowni i za 1-1,5 godziny miałem przesyłkę. Do Poczty wciąż nie przekona mnie sprzedaż pościeli, fajek i obrusów w tych samych okienkach co nadawanie paczki, oraz fakt, że niezależnie od mierzenia kolejki w linii prostej czy też po zakrętach, mam jedno na 3-4 okienka czynne.
 
 
sigmiarz 
Optyczny



Pomógł: 11 razy
Posty: 1785
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 30 Lip, 2010   

oj tam, oj tam.. w uk mają royal mail i dają radę.. jak nie strajkują :)
 
 
mnich 
Optyczny
kiedyś to było...



Pomógł: 25 razy
Posty: 3859
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 30 Lip, 2010   

Ludzie są sami sobie winni takiej sytuacji. Wszystko przez to że korzystają z usług PP.

[ Dodano: Pią 30 Lip, 2010 15:49 ]
edmun napisał/a:
Do Poczty wciąż nie przekona mnie sprzedaż pościeli, fajek i obrusów w tych samych okienkach co nadawanie paczki, oraz fakt, że niezależnie od mierzenia kolejki w linii prostej czy też po zakrętach, mam jedno na 3-4 okienka czynne.

No właśnie. Nie opłaca się mieć 3 okienek czynnych na raz, nie opłaca się dostarczać paczek- lepiej niech adresat sobie odbierze w placówce. Nie opłaca się być grzecznym dla klienta. Nie opłaca się utrzymywać tego molocha.
 
 
dr11 
Optyczny


Pomógł: 54 razy
Posty: 3810
Wysłany: Pią 30 Lip, 2010   

mnich napisał/a:
Wszystko przez to że korzystają z usług PP
Bo w wielu miejscach w kraju PP ma monopol na przesyłki. Teoretycznie nie, praktycznie tak.
Nie sądze, że instytucja PP kiedyś zginie. To prawie pewne, jak zdanie, że "Owoc żywota Twojego je ZUS".
 
 
MC 
Temu Panu już podziękujemy



Pomógł: 138 razy
Posty: 10781
Skąd: Słupsk/Toruń
Wysłany: Pią 30 Lip, 2010   

Dopóki kodeksy wymagają przesyłek za pośrednictwem "operatora publicznego" PP nie zginie. Niestety.
 
 
MasterB 
Maniak



Pomógł: 14 razy
Posty: 864
Wysłany: Pią 30 Lip, 2010   

MC, no właśnie, ciekawe jak to jest. Swego czasu mieszkałem parę lat w pięknym mieście Augustowie. Tam wszystkie pisma urzędu skarbowego rozwoził kurier. Nie wiem na jakich zasadach był zatrudniony (czy jako pracownik US, czy jako firma) ale ponoć bardziej się to opłacało niż pocztą...
 
 
TS
[Usunięty]

Wysłany: Pią 30 Lip, 2010   

mnich napisał/a:
Ludzie są sami sobie winni takiej sytuacji. Wszystko przez to że korzystają z usług PP.

Widzę, że głos równowagi potrzebny ;) . Korzystam wyłącznie z PP (kilkanaście przesyłek przez ostatnie 3 lata, zwykle priorytet i ubezpieczenie), bo wolę usługi tej firmy niż kurierów.
Z kurierami trudno było umówić się, a odbiór gdzieś po magazynach nie uśmiechał mi się, skoro pocztę miałem obok. Poza tym na poczcie często paczka była tego samego dnia co awizo, mimo że teoretycznie odbiór jest dnia następnego.

Zupełnie ani razu nie spotkałem się z nieuprzejmością - ani listonosza, ani pań z okienek :) . Wręcz przeciwnie. Kiedyś wracałem z pracy, listonosz akurat dzwonił do mnie, a ja nie miałem gotówki. Podał mi swoją trasę (jeździł oczywiście po okolicy), a ja spokojnie podjąłem pieniądze i go znalazłem.

Jedyny problem - faktycznie nie zawsze dzwonią, czasem od razu wrzucają awizo.
 
 
edmun 
Optyczny
Niemarkowy



Pomógł: 46 razy
Posty: 4761
Skąd: UK
Wysłany: Pią 30 Lip, 2010   

TS, chyba w czepku urodzony jesteś.
sam korzystałem służbowo przez 3 lata. codziennie.
nie mówiąc o prywatnych przesyłkach....
jak dla mnie te komunistyczne fanaberie zamknąłbym na cztery spusty, podobnie jak większość Państwowych organizacji. prywatyzacja nie jest aż takim złem jak go wszyscy malują.
Państwowe jest bardzo dobre, ale nie z oczu klientów tych organizacji
 
 
TS
[Usunięty]

Wysłany: Pią 30 Lip, 2010   

edmun napisał/a:
TS, chyba w czepku urodzony jesteś.

Chyba tak, bo przez ten czas mieszkałem w dwóch miejscach :wink: .

Jeśli mam płacić za opryskliwość kuriera ("ta godzina mu nie pasuje"), trudności z odebraniem paczki (pocztą nie czekałem dłużej niż 3 dni, z całej Polski), płacąc podobnie (tylko w przypadku kurierów nie wiem komu), to zdecydowanie wolę PP. Zresztą sprzedawcy (prywatni i sklepy) różnie mi radzili co do transportu (P/K), a przecież też chcą uniknąć kłopotów...

Może firmy kurierskie traktują klientów indywidualnych gorzej niż firmowych?
 
 
MasterB 
Maniak



Pomógł: 14 razy
Posty: 864
Wysłany: Pią 30 Lip, 2010   

TS, wszystko zależy z JAKIEJ firmy kurierskiej korzystasz. Bo wyobraź sobie że masz wybór :) W przeciwieństwie do PP...
Ja osobiście nigdy więcej nie skorzystam z GLS, natomiast UPS, TNT, DHL, FedEx owszem. Zresztą z racji wykonywanego zawodu mam codziennie styczność z kurierami chyba wszystkich firm na rynku i wiem czego się spodziewać.
 
 
TS
[Usunięty]

Wysłany: Pią 30 Lip, 2010   

Jak wysyłam to mam wybór. Ale jak kupuję w sklepie (nie tylko foto), to oni mają już jakieś swoje umowy i nic nie zmienię. Często było albo ... albo PP, taki mój wybór.
Nie pamiętam teraz co to za firma mnie zraziła. Póki jest dobrze, to zostaję przy PP. Jak się natnę, do wrócę do Twojego postu i przemyśle sprawę na nowo :) .
 
 
Gottfried 
Uczestnik


Posty: 88
Wysłany: Pon 02 Sie, 2010   

No i nareszcie, korzystam z usług kurierskich na całym świecie i tego właśnie brakowało Poczcie Polskiej. Co do jakości jej usług różnie z tym bywa, najwięcej uwag mam do pracowników, kilka razy zdarzyło mi się otrzymać niekompletną zawartość lub listonosz zostawił przesyłkę przed bramą itp.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIsilverBrown v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 11