Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Wysłany: Sob 03 Lip, 2010 Problemy z serwisem Tamrona - Foto-Technika
Witam serdecznie,
Robiąc zdjęcia na ślubie znajomej aparat stojący na statywie upadł i uszkodzeniu uległ tylko obiektyw Tamron 17-50 VC. Zniszczony został filtr UV i tubus obiektywu (pęknięcie wzdłużne). Pomimo przycinającego się pierścienia zoomu, zdjęcia zrobione po upadku były poprawne. W kilka dni po "wypadku" wysłałem obiektyw do Foto-Techniki w Gdańsku. Obiektyw na gwarancji, ale zdawałem sobie sprawę, że naprawa będzie płatna. Po wielu interwencjach telefonicznych, po ponad miesiącu dostałem mailem ekspertyzę, w której napisano, że naprawa jest nieopłacalna i proponują mi wymianę obiektywu na nowy za kwotę 1049 zł netto. Przystałem na propozycję, prosząc jednocześnie o wymianę na inny obiektyw, tj. Tamron 10-24. Dostałem maila, że jest akceptacja przełożonych na taką wymianę, tylko muszę wpłacić powyższą kwotę powiększoną o VAT na ich konto. Wpłaciłem pieniądze w ubiegły piątek i czekałem na przesyłkę. Wczoraj, trochę poirytowany, że obiektywu jeszcze nie ma, zadzwoniłem do Gdańska. Dowiedziałem się, że wymiana nie jest możliwa, że była to pomyłka, a pieniądze zostaną zwrócone.
Później dostałem maila tej same treści i propozycję zakupu obiektywu w sklepie.
Czy takie działania nie mają charakteru umowy zakupu?
Aha, dzisiaj wieczorem pieniądze mialem już na koncie.
Jeszcze jedno pytanie. Co mam zrobić, gdy obiektyw zwrócą mi w innym stanie (gorszym) niż go wysłałem.
Bardzo proszę o odpowiedź.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11