Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Mam problem z filtrem polaryzacyjnym firmy marumi DHG (srednica 77mm)
Otóż pomimo, że używałem go zaledwie kilkukrotnie podczas ostatniego wypadu fotograficznego rozpadł się kiedy kręciłem nim podczas fotografowania.
Kiedy skontaktowałem się ze sklepem w którym go zakupiłem powiedziano mi, ze filtry w zasadzie nie mają gwarancji co po poszukiwaniu informacji w sieciokazało się wierutną bzdurą gdyż wspomniany filtr w zależności od sklepu ma 12-24miesiące.
Teraz pytania:
1. Czy takie uszkodzenie (powstałe jakby nie patrzeć podczas normalnego użytkowania) objęte jest gwarancją
2. Jeśli nie to w jaki sposób mógłbym filtr naprawić,wciskanie na siłe chyba raczej nie jest najlepszym pomysłem
Czy w umowie jest zawarta klauzula, że filtr nie rozpadnie się w wyniku się normalnego użytkowania?
Pytam bo szczerze nie rozumiem, dlaczego 'niezgodność z umową' a nie gwarancja...
Umową jest chyba w tym przypadku transakcja kupna/sprzedaży i pewnie nie zawiera dodatkowych załączników w formie pisemnej...
Baku,
a czy taka klauzula musi być?? Przecież to, że filtr się rozpadł oznacza, że był on wadliwie skonstruowany lub złożony.
Baku napisał/a:
szczerze nie rozumiem, dlaczego 'niezgodność z umową' a nie gwarancja
Dlatego, że w przypadku niezgodności z umową możemy żądać nowego egzemplarza a nie naprawy starego.
Baku napisał/a:
Umową jest chyba w tym przypadku transakcja kupna/sprzedaży i pewnie nie zawiera dodatkowych załączników w formie pisemnej...
Oczywiście. I domniemanie jest takie, że przedmiot umowy będzie z nią zgodny czyli będzie go można używać w taki sposób do jakiego został przeznaczony. W tym przypadku jest to niemożliwe, gdyż się rozpadł...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10