Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Można na bierząco modelować takim światłem cienie itd. fleszem efekt widoczny dopiero na zdjeciu. Czy zda coś takiego egzamin w czasie fotografowania gdy brak światła podobnie jak w kamerze video lampa?
Nie do wszystkich aparatow podczepisz lampę a do niektorych kompaktów nie ma dedykowanych albo nie wiadomo z kąd je wytrzasnąć. Taki wynalazek może być calkiem uniwersalny w takich przypadkach. Po za tym najgorsze miejsce na lampę jest na stopca a taki wynalazek umieszczasz gdzie chcesz i na manualu ekspozycje ustawic nie jest problem. Jesli coś przeoczyłem mówcie.
Tadeuszek [Usunięty]
Wysłany: Wto 21 Gru, 2010
całkiem ciekawy ten 'wynalazek' ale cena grubo przesadzona... koszt produkcji to pewnie mnie niż 50zł
Taki wynalazek może być calkiem uniwersalny w takich przypadkach
I musi mrużyć oczy od oślepiającego światła?
wielbicielxx napisał/a:
Nie do wszystkich aparatow podczepisz lampę a do niektorych kompaktów nie ma dedykowanych albo nie wiadomo z kąd je wytrzasnąć.
Fotocela. A jeśli jakiś aparat nie posiada wbudowanej lampy ( do wyzwalania fotoceli), to nawet nie chce sobie wyobrażać jakie on w ogóle robi zdjęcia.
Błysk daje więcej możliwości- można zamrozić ruch np.
wielbicielxx napisał/a:
Po za tym najgorsze miejsce na lampę jest na stopca a taki wynalazek umieszczasz gdzie chcesz
kabelek synchro, braket, CLS... to wszystko właśnie powstało po to by nie umieszczać lampy na stopce.
Tadeuszek [Usunięty]
Wysłany: Wto 21 Gru, 2010
mnich, przytoczyłeś sytuacje w których lampa błyskowa na przewagę.
Ale przy np nauce portretu taka lampa światła stałego, którą można wziąć wszędzie, nie wymaga wiedzy co do ustawiania światła. Na spokojnie można ustawić światło i od razu widzimy efekt tego oświetlenia to dość ciekawa alternatywa. Przynajmniej dla początkujących.
Tylko ta cena jest porażająca.
Ale przy np nauce portretu taka lampa światła stałego, którą można wziąć wszędzie, nie wymaga wiedzy co do ustawiania światła.
To już lepsza jest blenda- moim zdaniem.
Patrząc przez pryzmat ceny i jakości wykonania ( stopka, odsłonięte baterie) nie chciałbym tego. No może do piwnicy żeby znaleźć ogórki na zakąskę by się przydało...
To jest akurat zabawka nadajaca się raczej do amatorskiego wideo, ale ogólnie LED-y, to przyszłość oświetlenia, również fotograficznego. Mogą zarówno błyskać, jak i świecić światłem ciągłym, można dowolnie regulować ich temperaturę barwową (RGB-LED), dowolnie sciemniać i rozjaśniać, a do tego mają ogromną sprawność, przez co są niesamowicie praktyczne. Póki co, fotograficzne LED-y dużej mocy są jeszcze kosmicznie drogie, ale w perspektywie max 10-ciu lat zastąpią całkowicie ksenonowe flesze, nie mam co do tego najmniejszych wątpliwości.
ghost, zależy w jakich - można już kupić fotograficzne lampy stałe/błyskowe oparte na LED-ach właśnie. Nie pomnę teraz firmy, ale zdaje się nawet na Strobist o tym wspominali...
AM, no ale z tego co widzę, to są klasyczne LED-y, świecące tylko światłem ciągłym, czyli po prostu lepszy i bardziej wszechstronny odpowiednik powiedzmy CineFlo, a ja mówię o lampach dwufunkcyjnych, które łączą błysk i stałe, a do tego można dowolnie sterować ich temperaturą barwową, więc zbędne stają się filtry żelowe.
Problemem może być charakterystyka spektralna ledów, zaletą natomiast moce w stosunku do pobieranej energii, co z kolei przekłada się na brak konieczności używania żaroodpornych modyfikatorów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10