Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Wysłany: Nie 30 Sty, 2011 Realizacja gwarancji Swarovskiego w USA
mam technicznie pytanie w sprawie możliwości reklamacji sprzętów
optycznych. Posiadam lunetę Swarovskiego (kupioną w 2008 w USA przez mojego
przyjaciela), mam instrukcję, dane techniczne, kartę gwarancyjną z DATĄ
PRODUKCJI, lecz nie posiadam daty zakupu, ani paragonów itp.
Dziś podczas terenowania zauważyłem, że krople wody zebrały się w
środku lunety (w body) - chyba musiała się rozszczelnić.
Oraz w okularze od dłuższego czasu jest jeden drobny paproch - nie przeszkadza, ale JEST.
Wiem, iż sprzęt kupiony w USA można jedynie tam serwisować za darmo na podstawie
karty gwarancyjnej, natomiast w Europie naprawa zawsze będzie odpłatna.
Jeden z moich znajomych będzie w USA w wakacje (praca w okolicach Nowego
Jorku), następnie będzie zwiedzać i wróci we wrześniu do kraju -
mógłby dopilnować reklamacji. Gdzie jest serwis
Swarovskiego i jak wygląda taka cała operacja za oceanem (bezpieczność
wysyłki, realizacja gwarancji)? To dość istotna informacja - np. serwis nikona w Polsce jest całkowicie beznadziejny i robią ludzi w jajko (piasek wszedł mi do aparatu i wycenili mi naprawde na DZIEWIĘĆSET ZŁOTY!!!!! Oczywiście zapłaciłem 40zł za koszty serwisu i straciłem gwarancję. Realny koszt naprawy wynosił 200zł u fachmena we Wrocławiu - aparat śmiga). Szkoda by było w podobny sposób stracić kilkaset dolarów albo cała lunetę na poczcie w ameryku....
Taka firma jak Swarovski nie robi żadnych problemów z naprawą gwarancyjną swojego sprzętu. Miałem kiedyś 20 letnią lornetkę serii SL, niestety po tylu latach lornetka wymagała czyszczenia, wysłałem bezpośrednio zapytanie do Austrii, czy mogą mi pomóc. Dostałem wyczerpującą odpowiedź, że lornetkę mogę wysłać bezpośrednio do nich, po kilku tygodniach dostałem ją z powrotem, wyczyszczoną z wymienionymi częściami lornetki. Za tą usługę nie zapłaciłem ani grosza, nadmienię także, że nie posiadałem już karty gwarancyjnej a tym bardziej rachunku zakupu, po naprawie firma Swarovski przysłała mi nową kartę z wszystkimi danymi lornetki (data produkcji itp.). Można wiele pisać o tej firmie, np. że mają kosmiczne ceny itp. jednak trzeba im przyznać, że obsługa klienta jest na najwyższym poziomie.
W Twoim przypadku napisał bym maila bezpośrednio do Austrii z zapytaniem o naprawę Twojego sprzętu właśnie u nich.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11