Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

optyczne.pl forum.optyczne.pl  
•  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Statystyki  •  Rejestracja  •  Zaloguj  •  Galerie  •   Ulubione tematy

----- R E K L A M A -----



Poprzedni temat :: Następny temat
Bushnell Elite e2 - reklamacja
Autor Wiadomość
bazyl 
Nowy


Posty: 7
Wysłany: Sob 23 Kwi, 2011   Bushnell Elite e2 - reklamacja

Witam Serdecznie,

W lornetce Bushnell Elite e2 po niecałym roku użytkowania, w prawym okularze, wokół źrenicy, na całej powierzchni czarnego tła pojawiły się jasne kropki. Widoczne są pod zwykłe dzienne światło, wygląda to tak, jakby przez czarne tło źrenicy prześwitywało światło. Dodatkowo prawa muszla oczna sama się wkręca, a patrząc pod słońce mam wrażenie, że w tym właśnie okularze pojawiają się większe refleksy świetlne niż w lewym.
Z lornetką byłem w firmie zajmującej się naprawą sprzętu optycznego i potwierdzili w/w wady, niestety nie potrafili określić ich przyczyny bez rozkręcenia lornetki. Sugerowali natomiast złożenie reklamacji w ramach dożywotniej gwarancji na ten produkt.
Na początku lutego tego roku złożyłem reklamację w Militaria.pl, niestety po niespełna dwóch miesiącach otrzymałem informację, że producent lornetki nie znalazł uszkodzenia, a reklamacja nie została uwzględniona (nie poprawili nawet luźnej muszli ocznej)
Jak sądzicie co może być przyczyną takiej wady i jak wyegzekwować naprawę.
W końcu 1720 zł jakie zapłaciłem za lornetkę to nie w kij dmuchał.
 
 
Reklama

Pomógł: 0 razy
Posty: 1
Skąd: Optyczne.pl






Arek 
Redaktor



Pomógł: 289 razy
Posty: 14009
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 23 Kwi, 2011   

Ujjj... brzydka sprawa. Miliratia w takim razie się nie popisały. Niestety nie wiem jak dalej się w takim razie postępuje. Może jakaś federacja konsumentów? Nie wiem, czy nie będzie potrzebna opinia rzeczoznawcy. MC z naszego forum może Ci pomóc.
 
 
MC 
Temu Panu już podziękujemy



Pomógł: 138 razy
Posty: 10781
Skąd: Słupsk/Toruń
Wysłany: Sob 23 Kwi, 2011   

W pierwszej kolejności sugeruję wizytę w sklepie z lornetką i pismem, że nie zgadzasz się z opinią serwisu. Oczywiście postaraj się to jak najdokładniej uzasadnić. Zażądaj ponownego przeprowadzenia ekspertyzy i doprowadzenia sprzętu do prawidłowego stanu. Warto też wskazać na renomę, markę Bushnell itp. Czasami to skutkuje. Jak to zawiedzie - będziemy kombinować dalej.
 
 
bazyl 
Nowy


Posty: 7
Wysłany: Sob 23 Kwi, 2011   

Właśnie wysłałem do Militarii wiadomość o poniższej treści:

Szanowni Państwo,
W dniu 06.02.2011, w ramach gwarancji oddałem do sklepu „Militaria.pl” Warszawa ul. Tamka 49, lornetkę firmy Bushnell Elite e2 model 620142 s/n AR00280.
Na miejscu została wystawiona karta serwisowa nr K/51632 z opisem uszkodzenia. Wada była widoczna i potwierdzona przez przyjmującego reklamację sprzedawcę.
Po okresie niespełna 2 miesięcy otrzymałem informację, że producent nie znalazł uszkodzenia. Podczas odbioru lornetki w dniu 23.04.2011 nie zostało mi przedstawione uzasadnienie tej decyzji, a informacja o stanie rzeczy była zdawkowo napisana długopisem na karcie serwisowej. Stanowczo nie zgadzam się z powyższą decyzją i uważam reklamacyjną lornetkę za produkt wadliwy. W związku z zaistniałą sytuacją domagam się od Firmy Handlowej „TM” i centrum naprawczego Firmy Bushnell pisemnego uzasadnienia w/w decyzji.

Jeżeli nie otrzymam w ciągu tygodnia odpowiedzi, udam się do sklepu osobiście i przedstawię moje żądania na piśmie.
Dzięki za radę MC.
 
 
MC 
Temu Panu już podziękujemy



Pomógł: 138 razy
Posty: 10781
Skąd: Słupsk/Toruń
Wysłany: Sob 23 Kwi, 2011   

Wyślij to samo listem poleconym, najlepiej zpo.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIsilverBrown v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15