Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
1. Rzeczywiście komiksowo, czysto, kolorowo - ładnie.
2. Obiekt i obróbka świetne. Szkoda, że leci w prawo i zachwiana jest symetria, bo miałby co najmniej moje 2 żetony... Bardzo podoba mi się faktura.
3. Mam problem z wypatrzeniem, co tam jest? Zbyt dużo chaosu wprowadzonego przez obróbkę.
4. Obiekt super, przydałoby się więcej przy nim podłubać
5. Kojarzy mi się z "Wojną Światów", toż to samo zuo... Dobry pomysł - podoba mi się.
6. Kolor, fluorescencja, obróbka na tak. Jeśli chodzi o kadr, mz trochę za dużo dołu.
8. Podoba mi się kadr i obróbka. To, że go wygło, też - dodaje dynamiki.
9. Sorry, nie kumam
10. Ciekawa obróbka, ale kadr kojarzy mi się bardziej z architekturą - zwieńczenie przejścia podziemnego
11. Trzeba było wystemplować przeszkadzajki w tle.
12. Kadr poziomy, co dyskwalifikuje zdęcie.
13. Bardzo mi się podoba. Kolorystyka na plus. Maszyna subtelnie, kobieco potraktowana
14. Kadr mi się podoba. Szkoda, że góra ginie w cieniu.
1. Mi w tym plenerze bardzo brakowało pracy jaada75. Po tym co powiedział w poprzednim, byłem pewny, że to tylko wstęp do tego, aby w kolejnej edycji pokazać wszystkim swoją klasę. Cóz..
2. fotka Twoja praca nie jest najgorsza. To nie tak działa. W instrukcji obsługi pleneru jest napisane, że nie ma najgorszych prac. Są tylko nie do końca zrozumiane.
3. Szkoda, że fotomaontaż został zepchniety do roli możliwej tylko, jednej z wielu opcji szeroko rozumianej techniki wykonania.
Muszę przyznać, że podczas sumowania sytuacja - rzec można - zmieniała się "z godziny na godzinę"... Strasznie dynamicznie.
I zastanawiam się co by to było gdyby nie było żetonów
Co do mojej kopary, to HDR przejechany w PS i LR tak jak już opisałem wyżej.
Tutejszyn, teraz jak pokazałeś źródło to jeszcze bardziej należy docenić obróbkę.
A czy jaad75 kiedykolwiek pokazał na tym forum jakieś swoje zdjęcie?
fotka, nie należy się zniechęcać - ja tym razem nawet nie miałem odwagi podjąć rękawicy
Definicja obróbki faktycznie bardzo szeroka - ciężko porównywać, bo np. praca kasiakaaz jest bardzo różna już w samych założeniach od pracy hijax_pl, a w obu przypadkach to solidna robota. Oczywiście to samo tyczy się innych prac.
Ale najważniejsze jest odpowiednie dobranie techniki do zadanej tematyki, więc myślę, że jest to dobrze wyważone.
hijax_pl, jasne ale dopiero wieczorem. Teraz jestem z dala od swojego archiwum. Powiem tylko, że buduję bazę tekstur, co z zewnątrz musi komicznie wyglądać. No bo co można pomyśleć o jakimś ludku z aparatem, który fotografuje ściany, płoty, mury..
Dolaczam sie do gratulacji dal medalistow! I wszystkich innych uczestnikow.
Ja znow nie wydalem swoich zetonow , chyba mam wiecej niewydanych niz zdobytych
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14