Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Wysłany: Wto 03 Sty, 2012 Dead pixel w nowym sprzecie??
Witam . pisałem na tym forum prosząc o pomoc w wyborze lustra... i zakupiłem c 1100d 30.12.2011r.
jednak od nowosci zauwazylem ( przy 13 zdjeciu ) bialego starsznego pixela ktory rzuca sie w oczy.. widac go na zdjeciach bez powiekszenia. i boli mnie to ze to nowy sprzet. tak wiec pytanie. czy oddac go do serwisu ? czy polecacie inny wybor? dodam 2 zdjecia jedno z
"testu" a drugie "normalne".
xadam4, jeśli aparat nie ma funkcji mapowania pikseli, to pewnie można to zrobić w serwisie.
Quaint [Usunięty]
Wysłany: Wto 03 Sty, 2012
xadam4 napisał/a:
ale czy nowy sprzet nie powinien być w 100% sprawny?? mam go od 4 dni.. i juz cos wylazlo.
Powinien i choć normy dopuszczają takie babole ty nie odpuszczaj. Idź do sklepu może wymienią ci, choć wątpię. Jak nie daj do serwisu, uwierz mi będzie cię to męczyć.
Jest to tak bardzo nieistotna niezgodność, że absolutnie nikt się nie powinien tym przejmować.
A jeśli nawet wymienią, to będzie to wyłącznie ukłon w stronę klienta.
bylem u fotografa i powiedziel ze jak sprzet jest nowy i od nowosci jest taka wada to podlega wymianie albo zwrotowi pieniedzy .. to nie jest sprzet za 300 zl.. a jak pytalem w serwisie w sklepie i omawialem co jest nie tak to tylko rozlozyli rece i powiedzieli ze nie moga mi na dana chwile nic powiedziec. tacy sa wykwalifikowani pracownicy ... szkoda slow i nerw.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10