Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Witam serdecznie wszystkich użytkowników.
Sprawa ma się następująco. Po godzinach czytania komentarzy, testów i porównań, zestawieniu zdań z różnej strony barykady, zwolenników i przeciwników tego body wybór padł na Canona 60D.
Problem pojawia się w momencie wyboru szkieł do niego. Przeznaczenie to... praktycznie wszystko. Głównie reportaż, (także sportów motorowych), filmowanie również, troche fotografii reklamowej, mniej studyjnej bo nie mam znajomości ani pięniedzy na urządzenie sobie takiego miejsca. Zależy mi na celnym AF i niezłej ostrości. Mam już mętlik w głowie od tego przeglądania ofert.
Myślałem o Sigmie 70-200 2.8 lub polecono mi Sigme 50-150 2.8. Tylko co do tego? Chciałbym żeby jeden z obiektywów miał stabilizacje z racji chęci filmowania. Z racji ceny chyba odpada stabilizacja w tele. Czekam na Wasze propozycje dwóch szkieł w rozsądnych cenach, można powiedzieć w najlepszej opcji kategorii "cena-jakość". Z góry dziękuje za wszelkie chęci pomocy.
Pozdrawiam
przy filmowaniu i fotografii reklamowej to jak najbardziej wskażę np. Canona 10-22. bez stabilizacji bo bez, ale nie wyobrażam sobie kręcić wszystko za pomocą teleobiektywu, a w szczególności sportów motorowych.
Jeśli filmy/zdjęcia głównie na zewnątrz, to czemu Sigma 70-200 2.8 a nie np. Canon 70-200 f4 z IS ?
przy filmowaniu i fotografii reklamowej to jak najbardziej wskażę np. Canona 10-22. bez stabilizacji bo bez, ale nie wyobrażam sobie kręcić wszystko za pomocą teleobiektywu, a w szczególności sportów motorowych.
Jeśli filmy/zdjęcia głównie na zewnątrz, to czemu Sigma 70-200 2.8 a nie np. Canon 70-200 f4 z IS ?
Czytałem o tym obiektywie. Dzięki za sugestie.
Sprecyzuję się troche jeszcze. Nie chcę wszystkiego robić na tele, w szczególnosci właśnie sportów motorowych dlatego pytam co jeszcze do np. tej Sigmy. Chciałbym, żeby to były szkła w miare uniwersalne bo z jednej strony wspomniany motorsport, a z drugiej np. w lipcu będę ogarniał festiwal muzyczny, gdzie trzeba będzie biegać zarówno pod sceną, jak i w środku, przy małej scenie.
Ten Canon o którym piszesz niestety jest poza moim zasięgiem $$$ chyba, że bez stabilizacji.
A rozsądna cena to dla mnie taka, że jak biore body za 3.5 to nie stać mnie na obiektywy za 10, 15k.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 10