Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

optyczne.pl forum.optyczne.pl  
•  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Statystyki  •  Rejestracja  •  Zaloguj  •  Galerie  •   Ulubione tematy

----- R E K L A M A -----



Poprzedni temat :: Następny temat
o serwisie Canon (CSI z ul. Zytniej :(:() PS A630, LCD wada
Autor Wiadomość
Bugajski
Początkujący



Posty: 26
Wysłany: Wto 04 Gru, 2007   

http://druk.info.pl/druk/site.php?id=3539

Tu, min. mozna znalezc opis wynikow badan, zleconych przez firme Canon. Badania dot. tego, co denerwuje, męczy, stresuje pracownikow biurowych w Europie. Zabawne! Canon, tak powazna firma, powinien zlecic badania wsrod swoich klientow i klientow wlasnych, "silnie autoryzowanych", serwisow. Wtedy firma zajela by sie tym, co do niej nalezy- nie zas tylko "mloceniem kasy". :evil:
 
 
Reklama

Pomógł: 0 razy
Posty: 1
Skąd: Optyczne.pl






007areka
[Usunięty]

Wysłany: Wto 04 Gru, 2007   

...tak sie zastanawiam....i takie firmy....nie firma jest nawet ok...yyyy, twory jak Canon Polska i CSI nie maja prawa istniec na polskim rynku, dobrze wiemy ze takich spraw jest mnostwo i tylko nieliczne sa opisywane co niestety nie pomaga klientowi a to dla niego istnieja te firmy/twory....sam mialem zkupic prywatnie eos'a 40d i szklarnie L bo na takiej pracujemy ale mocno sie zastanawiam na przejscie na d300 i zainwestowania w nowy system...mysle ze trzeba interweniowac wyzej a nie w Polsce bo miejscowy twor kisi problemy na miejscu, ja sie zmobilizowalem i pisalem maila po angielsku do "Canon Europa"...mysle ze mnie zrozumieli a problem zostal zasygnalizowany,...
 
 
Bugajski
Początkujący



Posty: 26
Wysłany: Wto 04 Gru, 2007   

007areka napisał/a:
...tak sie zastanawiam....i takie firmy....nie firma jest nawet ok...yyyy, twory jak Canon Polska i CSI nie maja prawa istniec na polskim rynku, dobrze wiemy ze takich spraw jest mnostwo i tylko nieliczne sa opisywane co niestety nie pomaga klientowi a to dla niego istnieja te firmy/twory....sam mialem zkupic prywatnie eos'a 40d i szklarnie L bo na takiej pracujemy ale mocno sie zastanawiam na przejscie na d300 i zainwestowania w nowy system...mysle ze trzeba interweniowac wyzej a nie w Polsce bo miejscowy twor kisi problemy na miejscu, ja sie zmobilizowalem i pisalem maila po angielsku do "Canon Europa"...mysle ze mnie zrozumieli a problem zostal zasygnalizowany,...


O tym DOKLADNIE wlasnie dzis rano napisalem. Tylko ze nie bedzie to mail, a list polecony, z zalaczeniem calosci korespondencji z CSI i Canon Polska+ pliki wideo.Oczywiscie, po angielsku. Potem ew. Tokio- a dopiero pozniej inne, juz przez prawnika poprowadzone, dzialania.
 
 
007areka
[Usunięty]

Wysłany: Wto 04 Gru, 2007   

...ok, bdb...
 
 
Bugajski
Początkujący



Posty: 26
Wysłany: Wto 04 Gru, 2007   

Nie ukrywam- liczylem na dyskusje, bardziej merytoryczna. Przeliczylem sie chyba co do "silnych facetow z body, lustrami, kitami, szklarniami"etc. :lol: :lol: :lol:
 
 
MC 
Temu Panu już podziękujemy



Pomógł: 138 razy
Posty: 10781
Skąd: Słupsk/Toruń
Wysłany: Wto 04 Gru, 2007   

Bugajski napisał/a:
Nie ukrywam- liczylem na dyskusje, bardziej merytoryczna. Przeliczylem sie chyba co do "silnych facetow z body, lustrami, kitami, szklarniami"etc. :lol: :lol: :lol:


Tzn na jaka dyskusje? Ze serwis ma klientow, z przeproszeniem, w du***???
To juz wiemy, udowodnil nam to 007areka. Ze warto walczyc tez juz wiemy.
A silni faceci z body, lustrami, kitami, szklarniami co maja robic? Z pikieta na Zytnia sie udac?
Jesli ktos chce kupic FF i przy okazji sie nie zrujnowac finansowo to nie ma wyjscia-tylko 5D, bo Nikos D3 jes po ok.15tysiecy PLN+obiektywy.
Rynek foto, a przynajmniej lustrzankowy to chyba troche taka konkurencja oligopolistyczna (o ile dobrze mi sie przypomina). Niby jest kilka firm, ale tak w rzeczywistosci wielkich roznic nie ma. Szkoda, ze rynek foto nie przypomina samochodowego (takie porownanie mi przychodzi na mysl).
Ponadto Polska to mimo wszystko dosyc biedny kraj i niewiele osob posiada lustrzanke, a jeszcze mniej choc troche zna sie na sprzecie. Dlatego nie ma po kilka serwisow. Nie mamy wiec wyboru-jesli Canon zepsul sie na gwarancji, to Zytnia pozostaje.
 
 
Arek 
Redaktor



Pomógł: 289 razy
Posty: 14009
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 04 Gru, 2007   

Co więcej centrale europejskie nie są lepsze. Korespondowaliśmy z Canon Europe i, jakby tu powiedzieć, dużo więcej niż z Canon Polska nie uwalczyliśmy.
 
 
Bugajski
Początkujący



Posty: 26
Wysłany: Wto 04 Gru, 2007   

Cytuje MC:
Tzn na jaka dyskusje? Ze serwis ma klientow, z przeproszeniem, w du***???
To juz wiemy, udowodnil nam to 007areka. Ze warto walczyc tez juz wiemy.
A silni faceci z body, lustrami, kitami, szklarniami co maja robic? Z pikieta na Zytnia sie udac?
Jesli ktos chce kupic FF i przy okazji sie nie zrujnowac finansowo to nie ma wyjscia-tylko 5D, bo Nikos D3 jes po ok.15tysiecy PLN+obiektywy.
Rynek foto, a przynajmniej lustrzankowy to chyba troche taka konkurencja oligopolistyczna (o ile dobrze mi sie przypomina). Niby jest kilka firm, ale tak w rzeczywistosci wielkich roznic nie ma. Szkoda, ze rynek foto nie przypomina samochodowego (takie porownanie mi przychodzi na mysl).
Ponadto Polska to mimo wszystko dosyc biedny kraj i niewiele osob posiada lustrzanke, a jeszcze mniej choc troche zna sie na sprzecie. Dlatego nie ma po kilka serwisow. Nie mamy wiec wyboru-jesli Canon zepsul sie na gwarancji, to Zytnia pozostaje.[/quote] Komiec cytatu.

MC, spokojnie.Uszczypnalem swiadomie,ale nikogo personalnie ( w przeciwienstwie do tego, jak mi "sie dostalo" za pierwsze posty). Nie oczekuje pikiet na Zytniej. Myslalem raczej, i na to najbardziej liczylem, ze, a nuz, przeczyta temat ktos z posiadaczy "kompaktu" A630 i potwierdzi/lub zaprzeczy fakt wystepowania wady. Moze tez po cichu liczylem na to,ze ktos z wiekszym doswiadczeniem zdefiniuje mi te wade. Dotychczasowe dyskusje poza forum to mowa o bloomingu (z czym ja sie nie zgadzam), lub o "ewidentnej wadzie"- a to okreslenie niczego nie wyjasnia.
Ostatnio zmieniony przez Bugajski Wto 04 Gru, 2007, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bugajski
Początkujący



Posty: 26
Wysłany: Wto 04 Gru, 2007   

Arek napisał/a:
Co więcej centrale europejskie nie są lepsze. Korespondowaliśmy z Canon Europe i, jakby tu powiedzieć, dużo więcej niż z Canon Polska nie uwalczyliśmy.

Arku, to tez juz wiem,ale chce wykazac maksimum dobrej woli, zanim (jesli to bedzie konieczne) sprawa zajma sie prawnicy.
 
 
007areka
[Usunięty]

Wysłany: Wto 04 Gru, 2007   

Arek napisał/a:
Co więcej centrale europejskie nie są lepsze. Korespondowaliśmy z Canon Europe i, jakby tu powiedzieć, dużo więcej niż z Canon Polska nie uwalczyliśmy.

...Arku tak ci sie wydaje....... ja mysle ze zdzialaslismy wiecej niz nam sie wszystkim wydaje ....poprostu nie okazali tego na zewnatrz...mnie Kierzkowski zdecydowanie dal odczuc w rozmowie ze dostal baty z gory i to mocne...(ale coz on tez jest tylko pionkiem w tej grze i wydaje mi sie ze go rozumie i akurat do niego nie mam zalu)...z wysokiej gory, ktos musial oberwac...a to n iestety chyba troche swiadczy ze taka jest ogolna polityka firmy, szcegolnie mocno realizowanej przez C.P.....
 
 
007areka
[Usunięty]

Wysłany: Wto 04 Gru, 2007   

Bugajski napisał/a:
Nie ukrywam- liczylem na dyskusje, bardziej merytoryczna. Przeliczylem sie chyba co do "silnych facetow z body, lustrami, kitami, szklarniami"etc. :lol: :lol: :lol:

...hmmm, tutaj raczej tematy traktowane sa jako dany problem a nie jednostkowo, ale moze sie ktos trafi z takim sama usterka, i jescze ktos....wtedy bylby to "masowe" roszczenie i latw...iej by bylo dojsc swoich praw
 
 
Smola 
Maniak



Pomógł: 5 razy
Posty: 817
Skąd: wawa
Wysłany: Wto 04 Gru, 2007   

Bugajski napisał/a:
Nie ukrywam- liczylem na dyskusje, bardziej merytoryczna. Przeliczylem sie chyba co do "silnych facetow z body, lustrami, kitami, szklarniami"etc. :lol: :lol: :lol:


My sie znamy jako tako na foto. Niektórzy bardziej....inni dużo bardziej. Jesli chodzilo ci o dyskusje na temat dochodzenia praw - to może jakies forum prawnicze :wink: Ale serio: Mysle, ze ci co uzywaja A630 to raczej nie czytaja postow z tego dzialu. Kupili aparat i klepia fotki, a wiekszosc nie zastanawia sie nawet nad tym: O co w tym wszystkim chodzi, przyslona, matryca hmm :?: :P

Plus tego tematu jest jeden. Mianowice taki, ze moze kilku sprzedawcow uslyszy od nas, ze " wie pan/pani ja nie wiem czy decydowac sie na canona. chyba jednak wezme nikona. Bo co mi po gwarancji canona, skoro firma nie dotrzymuje slowa." A wtedy osiagniesz swoj cel - zasady tzn. jak firma lekcewazy klienta to go moze stracic. Moze sprzedawcy nacisna na Canona. Co do technicznego wyjasnienia sprawy - gdybys pokazal wade na zdjeciach czy filmie....moze wytedy, ktos kto zna sie bardziej od strony technicznej na aparatach moglby ci pomoc.

Silni faceci....hehe.

No dobra. Musiales sie odkuć :wink: Ale uwierz mi. Nikt z nas nie był złościlwy. My preferujemy konkrety i tyle. A i pozartowac wiekszosc z nas lubi.

Dzieki za cale info. Życze powodzenia w walce. I zapraszamy do uczestnictwa w innych dyskusjach.

Pozdrawiam

Smola
 
 
Bugajski
Początkujący



Posty: 26
Wysłany: Sro 05 Gru, 2007   

Nie bede podejmowal polemik, ktore w taki czy inny sposob "wchodza" na konkretne osoby; tym bardziej, gdyby mialy naruszac ich dobra. "Silni faceci", czy "silnie autoryzowany seris" nie jest zadnym odkuwaniem sie, a dosc specyficzna figura jezykowa, mniej lub bardziej oznaczajaca wszechstronnosc.Moje obserwacje potwierdzaja postawioną tu przez kogos teze, iz wiekszosc konsumentow, nabywajac stosunkowo tani towar wogole nie zwraca uwagi na jego drobne wady/"niedorobki", rezygnuje z dochodzenia swoich praw. Przyczyna takiego stanu rzeczy lezy, jak sadze, po stronie prawa konsumenckiego, ktore- choc stosunkowo dobrze okreslone- jest trudne w praktycznym stosowaniu. W tym tez tkwi "moc" producentow i ich serwisow. W milczacym przyzwoleniu wiekszosci.

Pliki wideo, pokazujace zglaszana wade, sa w dyspozycji Pana K. Szarugi z redakcji "optyczne.pl". Nie wiem, czy moga byc tu zamieszczone w sposob dostepny "forumowiczom"(ograniczenia techniczne?). Zainteresowanym chetnie je indywidualnie prześlę.
 
 
Felek 
Redaktor


Posty: 25
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 05 Gru, 2007   CSI

Mam Canona A610. Kupiłem go zaraz po testach opublikowanych przez Optyczne.pl. Moja sztuka trafiła się chyba dość dobrze. Nie pamiętam, żebym widział na ekranie LCD kolorowe plamy w czasie pracy.

Na "pocieszenie" mam emaila od kuzyna z Toronto (Canada) na temat działań tamtego serwisu - cytuję:
---
Ania oddala nasz 20d do naprawy 1 sierpnia. Pan odbierający aparat
powiedział, że powinien być naprawiony w przeciągu trzech tygodni.

Trzy tygodnie później Ania zadzwoniła do Canona spytać się o aparat. Tym razem inna pani mówi, że aparat nie został wysłany do naprawy bo Canon nie dostał odpowiedzi czy zgadzamy się na kosztorys czy też nie. Nikt do nas nigdy nie dzwonił w tej sprawie to po pierwsze, a po drugie mamy wykupioną przedłużoną o dwa lata gwarancję. W powietrzu czuć inkompetencją I zaczynamy się zastanawiać co się dzieje. Wydawało się, że oddaliśmy aparat prosto do fabryki Canona, czyli w najpewniejsze ręce. Po kilku dniach Ania dzwoni do Canona, jeszcze inna pani twierdzi, że aparat nie został nam wysłany z jakiegoś tam powodu. Gdzie wysłany? My chcemy odebrać aparat osobiście.
Okazuje się następna bujda, znowu ktoś ma zatwierdzić zmieniony kosztorys.
Pani się wygadała, że Canon komunikuje się ze sklepem, w którym kupiliśmy aparat wraz z przedłużoną gwarancją. Zapewne czy sklep zgadza się zapłacić za taką naprawę czy inną (dwa kosztorysy). Jak Ania usłyszała to, połączyła te fakty, zadzwoniła do jakiejś "middle manager" w Canon. Ta kobieta pomimo, że sympatyczna, zaczyna nam opowiadać, że panie w serwisie są nowe itp. Itd. Who cares??? Ale obiecuje, że aparat będzie do odbioru za dwa dni. Faktycznie dwa dni później (30 sierpnia) aparat odbieramy.

Wymienili; shutter assembly, shutter release button, on/off switch. Aparat
teraz wydaje się ok.

W domu otworzyliśmy torebkę, w której zwrócili nam pasek do aparatu I
zaślepkę. Nie nasze - Stary, ściachany, brudny pasek, I nie nasza zaślepka.
Ania znowu dzwoni do Canona. Pani jej mówi, że oni w ogóle od nas nie wzięli ani paska, ani zaślepki. To dlaczego nam dali czyjeś? Poza tym na naszej fakturze stoi jak wół, przyjęte akcesoria; pasek, zaślepka. Mają to sprawdzić. Mówię ci - nightmare.

A najlepsze to jest to, że aparat nam zepsuli w Canon'ie. Kilka miesięcy temu Ania gdzieś wyczytała, że Canon za darmo czyści sensory. Oddała do nich. Trzy dni później odebrała. Sensor brudny, tak jak był przed czyszczeniem plus popsuli nam "shutter assembly". Co Ania zauważyła sama, nie żeby Canon się przyznał. Przy zmianie obiektywu widać lustro. Po rzekomym czyszczeniu lustro było w innej pozycji niż przed czyszczeniem. Po ostatniej naprawie, lustro jest w tej samej pozycji co przed czyszczeniem.

Takie to nasze z Canon Canada Service doświadczenia.

Myślałem, że Cię zaciekawi ze względu na Twoje zainteresowania w sprzęcie fotograficznym.
---
Koniec cytatu.

Przy okazji dodam, że konsument ma w Kanadzie raj w porównaniu z Polską. Widać Canon tak ma z serwisem i trzeba mieć szczęście, żeby się nie psuł.

Pozdrawiam,
Felek
 
 
pilgrim
Uczestnik


Posty: 63
Skąd: Poznań
Wysłany: Sro 05 Gru, 2007   

Z serwisem sprzętu foto nie miałem do czynienia i oby tak już pozostało.
Ale z doświadczenia wiem, że większość serwisów tak niestety działa. Przerabiałem to w firmie z serwisem od znacznie droższej zabawki. Po przepychankach z polskim serwisem sprawa została przedstawiona europejskiemu oddziałowi w Niemczech, ale tam było jeszcze gorzej niż z naszymi. Tam w ogóle chyba nie zrozumieli istoty problemu. Sprawa ruszyła z kopyta po napisaniu odpowiedniego maila do centrali w Japonii. Centrala wysłała do nas swojego technika w ciągu tyg. Co ciekawe tego samego tyg. przybyli nasi rodzimi „specjaliści” jak i z europejskiej centrali. Zapewne ktoś dostał po tyłku.
A najciekawsza była diagnoza. Serwis polski poparty europejskim sugerował aby wymienić główny zespół za cenę kosmiczną, a japoński technik stwierdził że to zupełnie co innego , zwykły drobiazg za „marne” pieniądze oczywiście w porównaniu do wyceny naszego serwisu.
Sądzę że w takich przypadkach należy wyczerpać drogę z polskim serwisem, ewentualnie poinformować centralę europejska i następnie uderzyć do głównej siedziby z tak zgromadzoną korespondencją.
Podobną syt przerabiałem z innym serwisem ale tam szybciej poszło bo zatrzymało się na centrali europejskiej.
Nie ma co odpuszczać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIsilverBrown v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14