Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

optyczne.pl forum.optyczne.pl  
•  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Statystyki  •  Rejestracja  •  Zaloguj  •  Galerie  •   Ulubione tematy

----- R E K L A M A -----



Poprzedni temat :: Następny temat
o serwisie Canon (CSI z ul. Zytniej :(:() PS A630, LCD wada
Autor Wiadomość
Bugajski
Początkujący



Posty: 26
Wysłany: Sro 05 Gru, 2007   

pilgrim napisał/a:
Z serwisem sprzętu foto nie miałem do czynienia i oby tak już pozostało.
Ale z doświadczenia wiem, że większość serwisów tak niestety działa. Przerabiałem to w firmie z serwisem od znacznie droższej zabawki. Po przepychankach z polskim serwisem sprawa została przedstawiona europejskiemu oddziałowi w Niemczech, ale tam było jeszcze gorzej niż z naszymi. Tam w ogóle chyba nie zrozumieli istoty problemu. Sprawa ruszyła z kopyta po napisaniu odpowiedniego maila do centrali w Japonii. Centrala wysłała do nas swojego technika w ciągu tyg. Co ciekawe tego samego tyg. przybyli nasi rodzimi „specjaliści” jak i z europejskiej centrali. Zapewne ktoś dostał po tyłku.
A najciekawsza była diagnoza. Serwis polski poparty europejskim sugerował aby wymienić główny zespół za cenę kosmiczną, a japoński technik stwierdził że to zupełnie co innego , zwykły drobiazg za „marne” pieniądze oczywiście w porównaniu do wyceny naszego serwisu.
Sądzę że w takich przypadkach należy wyczerpać drogę z polskim serwisem, ewentualnie poinformować centralę europejska i następnie uderzyć do głównej siedziby z tak zgromadzoną korespondencją.
Podobną syt przerabiałem z innym serwisem ale tam szybciej poszło bo zatrzymało się na centrali europejskiej.
Nie ma co odpuszczać.


Dobry Człowieku, "pilgrim"; wiesz? Jedynie chyba tak naprawde Twoj wpis (cytowany wyzej) jest istotnym dla mnie wsparciem. Post, dodany bez "zlej adrenaliny", bez zle skrywanej agresji.
A zrobie dokladnie tak, jak piszesz, lecz uwazam jednak, ze musze isc krok po kroku, Tokio jest jedynie ostatecznoscia. Pozniej (nie daj Bog) sady, etc.Za dlugo zyje na swiecie, by pozwolic na to, ze ktos "zapisze mnie" do grona wystraszonych, bezwolnych idiotow. Canon Polska czy jakies tam CSI (ironia, szczegolnie w czlonie, dot. "informacji") to tez tylko ludzie, zwykli, szarzy. Gdy ich wyprowadzic z ich betonowych "twierdz", zabrac "insygnia wladzy"= pieczatki, staja sie jescze bardziej mali i poszarzali. Jak z piosenki Nikitionow "my bumażnyje, ważnyje l'udi... ". Taki hymn biurokratow :wink: :lol:
Ostatnio zmieniony przez Bugajski Sro 05 Gru, 2007, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Reklama

Pomógł: 0 razy
Posty: 1
Skąd: Optyczne.pl






Bugajski
Początkujący



Posty: 26
Wysłany: Sro 05 Gru, 2007   

Felek napisal:
"Mam Canona A610. Kupiłem go zaraz po testach opublikowanych przez Optyczne.pl. Moja sztuka trafiła się chyba dość dobrze. Nie pamiętam, żebym widział na ekranie LCD kolorowe plamy w czasie pracy."

I o takie spostrzezenia glownie mi chodzi. Panowie z CSI, ul, Zytnia 15, w swojej "ekspertyzie" napisali, iz zjawisko, okreslone przeze mnie jako wada, jest czyms normalnym i wystepuje "we wszystkich MODELACH aparatow". No, to mam ich :evil: po raz kolejny. Model od MARKI odrozniam, zatem, idac tokiem ich myslenia, zjawisko wystepuja w KAZDYM MODELU CANON z wyswietlaczem LCD. A Ty piszesz, ze w A610 nic takiego nie zauwazasz. :lol:
Co do Kanady- mimo, ze opisales niezly balagan, a gliny na lotnisku nawet zabic moga- :( Kanada pozostaje "rajem niedoscignionym" w odniesieniu do naszego dziwnego kraiku.
Ostatnio zmieniony przez Bugajski Sro 05 Gru, 2007, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pilgrim
Uczestnik


Posty: 63
Skąd: Poznań
Wysłany: Sro 05 Gru, 2007   

Wg mnie sąd to ostateczność. Lepiej pokusić się o maila do centrali niż bawić się w pozwy i bujać się z postępowaniem sądowym tygodnie albo i miesiące. Tak naprawdę chyba zależy Ci na sprawnym aparacie, a mniej na satysfakcji, żeby im dołożyć mimo iż im się to należy. :) (nawet profilaktycznie)
Może Twój mail , w przypadku braku satysfakcjonującej reakcji, do centrali spowoduje, że ktoś tam naciśnie na kogoś i chociażby dla świętego spokoju załatwia twój problem.
Osobiście nie jestem fanem żadnej marki. Kupuję ich produkt bo mi akurat odpowiada, a oni na tym zarabiają. Ale serwis to już koszt. A liczy się zysk.
Przy zakupie swojego body miałem też małe przeboje. Pierwsze miało zafajdana matrycę. Poszedłem do sklepu z myślą, że może w ramach rekompensaty spuszczą mi na cenie filtra , karty ...ale ku mojemu zdziwieniu zaproponowali nowe body. No i z deszczu pod rynnę. Matryca czysta, ale wypalone 2 piksele na LCD i najważniejsze puste strzały tzn. potwierdzenie ostrości , naciskam migawkę i nic. I tak 4 razy pudło za piątym dopiero fotka. Ale jak to mówią do 3 razy sztuka. Trzecie body działa normalnie. Wielki plus dla sklepu który zawsze szedł na rękę bez najmniejszego marudzenia.
U Ciebie aparat pozwala robić fotki chociażby kadrując przez wizjer. Więc maile można pisać i robić fotki. Może komuś się znudzisz :) i naprawią Ci aparat :)
 
 
Bugajski
Początkujący



Posty: 26
Wysłany: Sro 05 Gru, 2007   

pilgrim napisał/a:
Wg mnie sąd to ostateczność. Lepiej pokusić się o maila do centrali niż bawić się w pozwy i bujać się z postępowaniem sądowym tygodnie albo i miesiące. Tak naprawdę chyba zależy Ci na sprawnym aparacie, a mniej na satysfakcji, żeby im dołożyć mimo iż im się to należy. :) (nawet profilaktycznie)
Może Twój mail , w przypadku braku satysfakcjonującej reakcji, do centrali spowoduje, że ktoś tam naciśnie na kogoś i chociażby dla świętego spokoju załatwia twój problem.
Osobiście nie jestem fanem żadnej marki. Kupuję ich produkt bo mi akurat odpowiada, a oni na tym zarabiają. Ale serwis to już koszt. A liczy się zysk.
Przy zakupie swojego body miałem też małe przeboje. Pierwsze miało zafajdana matrycę. Poszedłem do sklepu z myślą, że może w ramach rekompensaty spuszczą mi na cenie filtra , karty ...ale ku mojemu zdziwieniu zaproponowali nowe body. No i z deszczu pod rynnę. Matryca czysta, ale wypalone 2 piksele na LCD i najważniejsze puste strzały tzn. potwierdzenie ostrości , naciskam migawkę i nic. I tak 4 razy pudło za piątym dopiero fotka. Ale jak to mówią do 3 razy sztuka. Trzecie body działa normalnie. Wielki plus dla sklepu który zawsze szedł na rękę bez najmniejszego marudzenia.
U Ciebie aparat pozwala robić fotki chociażby kadrując przez wizjer. Więc maile można pisać i robić fotki. Może komuś się znudzisz :) i naprawią Ci aparat :)



Oj, "pilgrim", pochwalilem Cie, a Ty dajesz mi rady, ktorych juz "sam sobie" udzielilem. Pewnie nie czytales calosci moich wpisow (wiem, to meczy :lol: ). WIEM, i o tym pisalem, ze sady to ostatecznosc- a bujac sie bede nie ja, natomiast chetnie "pobuja sie" w moim imieniu federacja konsumentow. :D :lol:
 
 
Bugajski
Początkujący



Posty: 26
Wysłany: Sro 05 Gru, 2007   

Ps.
Zachecam wszyskich posiadaczy Canon A630 i A610, ktorzy trafia na te wpisy (i zechca je przeczytac :wink: ) do dokladnego przyjrzenia sie swoim "wypasionym maszynom", :wink: , moze okazac sie bowiem, ze to wcale nie tylko moj problem.
 
 
pilgrim
Uczestnik


Posty: 63
Skąd: Poznań
Wysłany: Sro 05 Gru, 2007   

Przedstawiasz swój problem na forum chyba po to żeby podzielić się nim z innymi, a tym samym poznać opinię czy sugestię innych. Jedne są zbliżone do twojego zdania inne nie. I o to chodzi aby mieć szerszy pogląd. To nie miejsce na chwalenie czy ganienie.
 
 
Bugajski
Początkujący



Posty: 26
Wysłany: Sro 05 Gru, 2007   

pilgrim napisał/a:
Przedstawiasz swój problem na forum chyba po to żeby podzielić się nim z innymi, a tym samym poznać opinię czy sugestię innych. Jedne są zbliżone do twojego zdania inne nie. I o to chodzi aby mieć szerszy pogląd. To nie miejsce na chwalenie czy ganienie.


OK, OK, uwage przeczytalem .... mialem tylko na mysli to, ze kolejnosc postepowania w tej sprawie opisalem wczesniej.
 
 
pilgrim
Uczestnik


Posty: 63
Skąd: Poznań
Wysłany: Sro 05 Gru, 2007   

Twój post przeczytałem w całości. Natomiast opisałem swoje doświadzczenia z serwisami , które moga być pomocne lub nie oraz następnie co ja bym zrobił. To tylko moje zdanie.
 
 
Bugajski
Początkujący



Posty: 26
Wysłany: Czw 06 Gru, 2007   

Jeszcze jedna uwaga. Wade wczesniej opisalem tak:
"Wada polega na tym, że podczas
fotografowania w plenerze, lub np.pleneru z balkonu- na wyświetlaczu LCD w trakcie wciśnięcia spustu aparatu do polowy pojawiają się zakłócenia (jasnofioletowo, szerokie, zlewające się ze sobą pionowe pasy, lub nawet jednolite, "jasnoburaczkowe" wypelnienie/kurtyna na LCD ).Inaczej mówiąc-, gdy fotografuje w plenerze, w świetle dziennym, nawet przy znacznie pochmurnym niebie, i np. w kadrze po jego skrajnych bokach widzę ciemniejsze elementy planu, zaś pozostałą cześć kadru wypełniona jest obiektami jaśniejszymi- właśnie ta jaśniejsza cześć "wypełnia się" podczas wciśnięcia spustu na jasnofioletowo."

Eksperyment z zamontowaniem filtra polaryzacyjnego wykazal, iz mozna tym filtrem wade nieomal zniwelowac. Ja nie mam o optyce pojecia, natomiast mam nadzieje,ze ta podpowiedz pomocna bedzie ludziom, znajacym sie na tym, w postawieniu diagnozy- o co uprzejmie prosze.
 
 
Bugajski
Początkujący



Posty: 26
Wysłany: Pon 10 Gru, 2007   

Kolejna opinia w mojej sprawie; wlasciwie jej fragment, z www.fotoplis.pl, cytuje: "Pana opis wskazuje jednoznacznie na nieprawidłowe zachowanie monitora. Moim zdaniem problem ten powinien zostać zgłoszony do serwisu [...]".
Piszac do "Fotopolis" nie opisywalem doswiadczen z Centrum Serwisowo- Informacyjnym, zalaczylem tylko pliki i opis tego, co widze na LCD Canona A630. Nic nie chcialem sugerowac- no i wyszlo, jak wyzej :lol:
 
 
eskadra
[Usunięty]

Wysłany: Wto 29 Sty, 2008   

usówam wątek w strachu że serwis canona czyta to forum :)
Ostatnio zmieniony przez eskadra Wto 29 Sty, 2008, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Arek 
Redaktor



Pomógł: 288 razy
Posty: 14008
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 29 Sty, 2008   

Trzeba było zepsutej nie przyjmować. Oni przy pobraniu podają stan kamery i jeśli tam nie wpisali, że nie działała, to znaczy że wzięli sprawną. Do rzecznika praw konsumenta warto to zgłosić.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIsilverBrown v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14