Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
O ile sobie przypominam, to kilka lat temu chodziły już pogłoski o upadku Kodaka. Poza tym podejrzewam, że Kodak to nie jest jedna firma. Od aparatów jest jedna spółka, od matryc inna, a od filmów jeszcze inna. Tak przypuszczam. Upadnie ta, która przynosi straty.
Przy okazji w artykule, do którego link podał jotes przeczytałem ciekawe zdanie:
Cytat:
Dziś większość zdjęć jest robionych telefonami komórkowymi i wrzucanych na Facebooka.
produkty vivitar, rollei, yashica, czy praktica nadal można kupić, jednak to już nie to samo co kiedyś
pobocze dróg rozwoju fotografii jest usłany firmami, które kiedyś były wielkie, wyznaczały nowe kierunki, a teraz są znaczkiem (o ile w ogóle) na chińskich kompaktach.
fotografia się zmienia, tylko że Kodak nadąża, czy jakaś inna firma robi lepsze matryce?
fakt że coraz lepszy jest Sony, Samsung, jednak zdecydowanie kierunek dyktuje Kodak,
co do filmów, spore znaczenie ma digitalizacja kinematografii, zanim pojawiły się kamery HD które dawały satysfakcjonującą jakość Kodak sprzedawał ogromne ilości taśmy do dokumentu, teraz nikt się nie łapie w dokumencie za taśmę, nie ma to sensu..
Do tego branża filmowa również cierpi na dużo mniejsze budżety, nieszczęsne kino 3d
to też głównie cyfra. Kodaka czeka bardzo poważna restrukturyzacja.
Moim zdaniem Kodak jako marka, nie zniknie.
Upadłość to nie jest koniec świata, tylko normalna procedura.
ktoś w wyniku upadłości kupi prawo do marki (która zapewne jest warta miliony dolarów) i będzie coś robił pod szyldem Kodaka. A co i czy to będzie miało wspólnego z fotografią - to już inna bajka.
Oczywiście wszystko to gdybania, bo na razie wiadomo tylko tyle, ze wynajęli kancelarię prawniczą o dość specyficznej specjalizacji.
Przy okazji w artykule, do którego link podał jotes przeczytałem ciekawe zdanie:
Cytat:
Dziś większość zdjęć jest robionych telefonami komórkowymi i wrzucanych na Facebooka.
Ciekawe, czy to prawda.
Podobnie jak większość słuchanej i kupowanej na świecie muzyki to popularny szajs, a nie wysublimowane pląsy. Telefon komórkowy ma dziś każde dziecko i zdjęcia na FB z dziubkiem lecą non-stop. Zresztą nawet wielokrotnie cytowany wykres z Flickera (który przecież nie jest portalem społecznościowym) mówi wszystko:
co do filmów, spore znaczenie ma digitalizacja kinematografii
Tak przy okazji, niedawno czytałem sobie trochę o technikaliach wczesnej telewizji i dowiedziałem się, że w latach 50-tych, przed wynalezieniem jeszcze zapisu wideo na taśmie magnetycznej, największym odbiorcą materiałów filmowych nie był Hollywood tylko właśnie telewizja, dla której zapis materiału wideo na taśmie filmowej był jedynym sposobem archiwizacji i przesyłania na większe odległości nagrywanych programów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11