Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

optyczne.pl forum.optyczne.pl  
•  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Statystyki  •  Rejestracja  •  Zaloguj  •  Galerie  •   Ulubione tematy

----- R E K L A M A -----



Poprzedni temat :: Następny temat
Cashback - problem z odzyskanie kasy
Autor Wiadomość
fever 
Nowy


Posty: 18
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 18 Sty, 2008   Cashback - problem z odzyskanie kasy

Hey,

Mam problem z odzyskaniem pieniedzy. Sprawa jest taka ze wyslalem wszystko co trzeba i dostalem maila zwrotnego od SubmissionStatus.com z numerem mojego potwierdzenia. Sprawdzam na strone, a tam ze pieniadze zostaly wyslane przelewem 15-11-2007, do dzisiaj zadna kasa nie wplynela do mnie na konto.

Pisalem juz do SubmissionStatus.com 3x i do tej pory zero odpowiedzi. czy ktos z Was wie gdzie mozna uderzyc z tym problemem ??
 
 
Reklama

Pomógł: 0 razy
Posty: 1
Skąd: Optyczne.pl






komor 
Moderator



Pomógł: 370 razy
Posty: 19879
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 18 Sty, 2008   

Ten wątek powinien trafić do innego działu, Serwis sprzętu i Sklepy, był tam zresztą wątek o cashbacku. Może do Canona powinieneś uderzyć. A sprawdź w papierach czy podałeś prawidłowy numer konta i ten międzynarodowy kod banku, SWIFT czy jak mu tam.
 
 
fever 
Nowy


Posty: 18
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 18 Sty, 2008   

Spoko tylko znajac zycie tutaj nikt nie zaglada. Wiesz teraz sprawdzenie tego i tak nic mi nie da - bo nie mam zadnego kontaku z firma, ktora posredniczy w tym temaci. Mowisz Canon - chodzi o Canon Polska, Irlandia czy jaki ?

Bylbym wdzieczny za numer telefonu lub email. Cokolwiek
 
 
komor 
Moderator



Pomógł: 370 razy
Posty: 19879
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 18 Sty, 2008   

Nie wiem jak ty, ale zrobiłem sobie kopię wszystkich papierów przed wysyłką, żeby w razie problemów mieć się czym podeprzeć. Tam sprawdziłbym numer konta bankowego itd., czy aby na pewno się nie pomyliłeś. Jeśli nie zachowałeś sobie żadnych papierów, to może na tej stronie WWW jest możliwość podejrzenia wpisanych przez ciebie danych?

A numer telefonu do Canon Polska to już sobie chyba potrafisz sam znaleźć? :)


Aha, co do zaglądania do innych działów, to myślę, że zaglądają, zaglądają... Przynajmniej ci, którzy skłonni są udzielić jakiejkolwiek odpowiedzi, a nie tylko czytać.
 
 
ghost7
Nowy


Posty: 23
Wysłany: Pią 18 Sty, 2008   Nr telefonu w sprawie cashback

Zadzwoń pod ten nr 00 800 121 30 60 oni Ci powinni pomóc
 
 
Paweł_G 
Maniak



Pomógł: 6 razy
Posty: 941
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pią 18 Sty, 2008   

Mam podobny problem - zarejestrowałem się 08.01.2008 a do tej pory nie otrzymałem żadnego potwierdzenia na mail. Przejrzałem formularz zgłoszeniowy i o zgrozo przestawiłem 2 literki w loginie adresu mail. Cholera ale debil ze mnie. Ciekawe czy mogą być z tego tytułu jakieś problemy? Dzwoniłem do nich ale dziś już nie odbierają, pewnie w soboty też nie pracują więc pozostaje czekać do poniedziałku...
 
 
fever 
Nowy


Posty: 18
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 18 Sty, 2008   

No wiec,

Jestem po telefonie do canon polska i rece mi opadaj. Jak ta firma moze pracowac. Przez pierwszy 3 proby nikt nie odebral, a pozniej laskawie Pani z dzialu handlowego podala mi numer do jakiejs Pani, ktora podobno tymi sprawami sie zajmuje - oczywiscie tam nikt nie odbiera. Znowu telefon do uprzejmej Pani z dzialu handlowego tym razem pani mnie przelaczyc miala do sekretariatu - kolejne zaskoczenie znowu nikt nie odbiera. Rece opadaj.

Ad. Paweł_G

Jezeli wszystko gra - to sie nie martw adres email jest potrzebny zeby wyslali ci mail'a z numerem potwierdzenia, abys na stronie www.submissionstatus.com mogl sprawdzic status swojego zwrotu. Jezeli w koncie sie nie pomyliles to byc moze pieniadze dojda - daj im jakis czas, u mnie dopiero okolo miesiac po wysylce przyszedl mail z submisiom.com ze przetwarzaja moje zlecenie, a pozniej jeszcze troche trwalo zanim napisali ze juz wyslali przelewem.

Ad. komor

Przy ctrl+c i ctrl+v raczej trudno pomylic numer konta - ale wszystko mozliwe - bede musial poszukac papiery i sprawdzic.

dzieki i poinformuje Was jak mi idzie. Dzis poszedl maila do canona - zobaczymy czy go zleja czy sie zajma.
 
 
fever 
Nowy


Posty: 18
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 19 Sty, 2008   

Hello,

koledzy mozecie poratowac kontaktem mailowym do canon europe. Z polskim oddzialem chyba bede mial juz dosc rozmawiac - jak nie odpowiedza na mojego maila.

z gory dzieki.
 
 
komor 
Moderator



Pomógł: 370 razy
Posty: 19879
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 21 Sty, 2008   

fever napisał/a:
Jestem po telefonie do canon polska i rece mi opadaj. Jak ta firma moze pracowac. Przez pierwszy 3 proby nikt nie odebral, a pozniej laskawie Pani z dzialu handlowego podala mi numer do jakiejs Pani, ktora podobno tymi sprawami sie zajmuje - oczywiscie tam nikt nie odbiera. Znowu telefon do uprzejmej Pani z dzialu handlowego tym razem pani mnie przelaczyc miala do sekretariatu - kolejne zaskoczenie znowu nikt nie odbiera.


Niestety to nie jedyna firma działająca w ten sposób. Powyższy opis mi coś przypomina... Taki kraj. Za mało kupujemy :)
 
 
fever 
Nowy


Posty: 18
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 21 Sty, 2008   

Hey,

Moze kolejny sie przyda - cytat z odpowiedzi canon polska

Cytat:
Podaje numer bezpłatny do tej Pani 00 800 121 30 60 oraz adres mailowy ewelina.goralik@ir.cpginc.com


powodzenia :)

Wspamne tylko ze napisalem z samego rana maila i do tej pory nic sie nie dzieje :( - zobaczymy jak dlugo. Niestety dzwonic nie moge, bo jestem zagramanica i drogo by bylo ;)
 
 
007areka
[Usunięty]

Wysłany: Pon 21 Sty, 2008   

...wyslalem i ja, zobaczymy jak bedzie....a lepiej niech bedzie dobrze i 850 zlotyszy trafi szybko na moje konto... :lol: ..bo jak nie to juz drżyj o wszechwladny canon'ie :lol: :lol: :lol: :lol: :twisted: :lol: :lol: ...to mowilem ja pogromca molochow :lol: :lol: :lol: :lol:
 
 
fever 
Nowy


Posty: 18
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro 23 Sty, 2008   

Hey,

Okazalo sie ze po interwencji mailowej - Pani przyjzala sie i stwierdzila ze w numerze konta brakuje przedrostka PL i dlatego nic nie dotarlo. Z jednej strony fajnie, ze tak szybko udalo sie to zalatwic, a z drugiej nie fajnie ze nikt nie sprawdza jakie dane sie podaje i pozniej caly temat wisi w powietrzu przez nikogo nie nadzorowany. Dopiero moja interwencja ruszyla cos.
 
 
Smola 
Maniak



Pomógł: 5 razy
Posty: 817
Skąd: wawa
Wysłany: Sro 23 Sty, 2008   

fever napisał/a:
Hey,

Okazalo sie ze po interwencji mailowej - Pani przyjzala sie i stwierdzila ze w numerze konta brakuje przedrostka PL i dlatego nic nie dotarlo. Z jednej strony fajnie, ze tak szybko udalo sie to zalatwic, a z drugiej nie fajnie ze nikt nie sprawdza jakie dane sie podaje i pozniej caly temat wisi w powietrzu przez nikogo nie nadzorowany. Dopiero moja interwencja ruszyla cos.


Bo kod SWIFT chlopie to jest dla Polski: PL + dwucyfrowy numer w zaleznosci od banku. Np. dla Banku z żubrem to PL 75.

*Jest także drugi numer do przelewow miedzynarodowych co sie zowie IBAN. Takie male info GRATIS.
 
 
007areka
[Usunięty]

Wysłany: Czw 24 Sty, 2008   

SWIFT to SWIFT, a IBAN to IBAN dwa rozne ...w ibanie tez jest PL na poczatku i tu chyba tego btaklo?
 
 
fever 
Nowy


Posty: 18
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw 24 Sty, 2008   

No coz nie kazdy jest alfa i omega - i niektorzy z nas ucza sie na wlasnych bledach.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIsilverBrown v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 15