Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Wysłany: Sro 20 Lut, 2013 UWAGA na reklamacje w sklepie FOTOAPARACIKI.PL
UWAGA na reklamacje w sklepie FOTOAPARACIKI.PL
Zareklamowałam swój obiektyw wg regulaminu na stronie sklepu gdzie wg opisu niby informują o rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego w drodze e-mailowej najpóźniej w terminie 14 dni.
Minęło 15 dni od momentu kiedy otrzymali ode mnie reklamowany obiektyw i nie dostając żadnej odpowiedzi napisałam maila z zapytaniem o status reklamacji.
Otrzymałam wówczas odpowiedź na maila:
„Nie otrzymalismy jeszcze informacji z serwisu,a od momentu gdy polska jest w uni nie ma juz niestety 14 dni reklamacji”
Zdziwiona zadzwoniłam do Federacji Konsumentów gdzie poinformowali mnie, że informację na temat reklamacji powinnam otrzymać w ciągu 14 dni.
Ponownie napisałam maila do sklepu FOTOAPARACIK.PL a Pan, który zajmuję się reklamacjami odpisał mi:
„a czy ta federacja uwzgledniła prawa unnijne jakimi teraz kierują sie duże firmy typu canon polska. pewnie nie uwzględniła na bieżąco kontaktujemy sie z rzecznikiem praw konsumenta, bo nam tez zależy na szybkiej i bezkonfliktowej obsłudze, ale nie mamy wpłuwu na działania firm jak canon i działu ich serwisu czy reklamacji. jak tylko uzyskamy informacje, to od razu skontaktuje sie z Panią.”
Jeszcze bardziej zdziwiona zadzwoniłam do serwisu E-CSI, który zajmuję się między innymi naprawą sprzętu CANON.
Po rozmowie z pracownikiem firmy E-CSI dowiedziałam się, iż mają oni 14 dni roboczych na reklamację.
Może jednak okazać się, że nie mają potrzebnych części do naprawy co może spowodować przedłużenie się naprawy – jednak informują o tym wcześniej klienta.
Firma FOTOAPARACIKI.PL to ludzie, którzy chcą tylko sprzedać, jeśli komuś zepsuję się sprzęt nie wykonają nawet jednego telefonu do serwisu aby dowiedzieć się jak wygląda sprawa reklamacji!!!!
Ja po wykonaniu jednego telefonu do firmy E-CSI, po 3 minutach rozmowy, podaniu numeru seryjnego obiektywu od razu uzyskałam informację odnośnie usterki, sposoby naprawy i terminu realizacji!!!!
Opisałam ten fakt pracownikowi firmy FOTOAPARACIKI.PL , na co nie dostałam żadnej odpowiedzi.
Ważna rzeczą przy zakupie sprzętu jest też obsługa reklamacji, tutaj nie ma żadnej obsługi – możesz denerwować się tygodniami co dzieję się ze sprzętem, który wart jest kilka tysięcy złotych a firma FOTOAPARACIKI.PL ma to gdzieś …….
Obecnie mam problem z odzyskaniem swojego obiektywu....
Do wglądu zaintersowanych cała rozmowa na temat reklamacji z panem M.U. na maila.
Ten sklep kradł fragmenty naszych testów i posługiwał się nimi bezprawnie w opisie swoich aukcji na Allegro. Kilkukrotnie upominany nie rezygnował swojego procederu. Gdy opisaliśmy to na forum straszył nas sądem.
Od długiego czasu wisi u nas coś takiego:
Jest takie piękne straszydło na każdy nierzetelny sklep internetowy: klauzule abuzywne i stowarzyszenie Wokanda zdaje się z Poznania. Kary za zły regulamin idą w tysiące i nikt nie wojuje
Wystarczy użyć kilku ostrych słów oraz kilku mądrych zwrotów i każdy sklep wymięknie. Kupiłem tak fiszaj samyanga 8mm, w którymś ze sklepów, który najpierw sprzedawał po 450 zł a potem przepraszał, że nie ma towaru po potwierdzeniu zamówienia i wpłacie.
Skończyło się wymianą 2 wiadomości e-mail i dostałem paczkę. Oczywiście potem już odpuściłem skargę na nich.
Zawsze masz też inspekcję handlową oraz UOKIK w każdym starostwie mają rzecznika konsumentów.
Nie można się dać i trzeba twardo walczyć o swoje i skarżyć się gdzie wlezie-pomaga.
Ile tygodni trwały te przepychanki z tym sklepem? i na czym polega problem z "odzyskaniem" Pani obiektywu ? bo dość groźnie to zabrzmiało. z chęcią poczytam Pani korespondencje z tym sklepem
Ile tygodni trwały te przepychanki z tym sklepem? i na czym polega problem z "odzyskaniem" Pani obiektywu ? bo dość groźnie to zabrzmiało. z chęcią poczytam Pani korespondencje z tym sklepem
Wscibskosc nie pozwala mi ne zapytac? Kto ci donosi na zle wpisy o waszym sklepie Bo dziwnie masz jednego posta i to dokladnie w tym temacie sie odezwales? Przypadek ???
A z tego co mi wiadomo to do 14 dni "roboczych" musza udzielic odpowiedzi czy naprawia twoj sprzet a naprawiac moga go wieki jesli sie nie myle (przeszedlem ta droge pare lat temu starajac sie naprawic dysk twardy). Oczywiscie informacja na temat ci sie stalo tez powinni sie z toba podzielic.
Tu nie ma co rozwijać, bo temat niezgodności z umową przy sprzedaży konsumenckiej był wałkowany na tym forum wielokrotnie. O pozostałych czeluściach internetu nawet nie wspomnę. Wystarczy wygóglać.
od dłuższego czasu tu zaglądam, ale nie było potrzeby logowania się na tym forum, bo wystarczały mi inne. ten temat mnie zaciekawił, bo osobiście miałem z CSI niezłą przeprawę. szkoda, że autorka tego postu nie odpowiedziała na moje pytanie, co do uwaga w stylu "Wscibskosc nie pozwala mi ne zapytac? Kto ci donosi na zle wpisy o waszym sklepie Bo dziwnie masz jednego posta i to dokladnie w tym temacie sie odezwales? Przypadek ??? " nie wiem o co chodzi i pozostawię, to bez komentarza. Autorka tego postu też jest tu "nowa" a widzę całkiem inną reakcję. moze czasem warto mieć więcej dystansu. Może tym razem uzyskam odpowiedź od osoby, która załozyła ten post.
14 dni i nie roboczych tylko kalendarzowych, dodatkowo kupującego nie interesuje czy serwis się ociąga, czy małe chińskie rączki nie nadążają z produkcją części, jest to tylko i wyłącznie problem SPRZEDAWCY. Najlepiej w przypadku reklamacji na piśmie żądać zwrotu pieniędzy (do pół roku można się powołać na ukrytą wadę fabryczną, po tym ukresie kupujący mysi udowodnić że tak faktycznie jest), jeśli nie otrzyma się odpowiedzi w ciągu 14 dni kalendarzowych, to uznaje się, że sprzedawca zaakceptował roszczenia kupującego.
Nie do końca, bo 14 dni to termin nie na dokonanie naprawy/wymianę, lecz na ustosunkowanie się do roszczenia.
kozidron [Usunięty]
Wysłany: Sob 23 Lut, 2013
ania1984 napisał/a:
UWAGA na reklamacje w sklepie FOTOAPARACIKI.PL
ania1984 napisał/a:
Firma FOTOAPARACIKI.PL to ludzie, którzy chcą tylko sprzedać, jeśli komuś zepsuję się sprzęt nie wykonają nawet jednego telefonu do serwisu aby dowiedzieć się jak wygląda sprawa reklamacji!!!!
a ja raz reklamowałem pewien obiektyw w tej firmie i nie było zadnego kłopotu z całym "procesem reklamacyjnym", nie mam też nabitego jednego postu na tym forum, nie robie też czarnego PR-u jak Arek z powodu kilku wersów (zresztą jak analizuje się opisy obiektywów ze sklepów zaprzyjaźnionych są one dość podobne do podsumowań testokletów z optycznych i nie ma w tym nic nadzwyczajnego), chociaż są inne portale, które mocniej obsmarowują optycznych i samą osobę Arka a to bardzo nieładnie, więc tym bardziej dziwi mnie skupiona uwaga Arka na robieniu czarnego PR-u akurat TU.
ania1984, każda reklamacja to droga przez mękę, przykre że ekipa sklepu nie stanęła na wysokości zadania. Czy jest mozliwość wglądu w korespondencję (oczywiście usuń dane osobowe) ?
ania1984 napisał/a:
Obecnie mam problem z odzyskaniem swojego obiektywu....
Na czym dokładnie polega ten problem, ktoś nie chce ci oddać obiektywu mimo iż sama ustaliłaś co jest do naprawienia i jaki jest termin naprawy ?
kozidron, co Cię tak dziwi? Sklep kradł materiały chronione prawem autorskim. Kilka razy był proszony o zaniechanie. Nie zrobił tego. Gdy to opisałem na forum, to sklep MNIE straszył sądem. Uważasz, że to jest ten sam kaliber sprawy co jakieś "obsmarowywanie"? Zresztą do niego już się zdążyłem przyzwyczaić - wystarczy lektura Twoich postów
kozidron [Usunięty]
Wysłany: Nie 24 Lut, 2013
Arek napisał/a:
Uważasz, że to jest ten sam kaliber sprawy co jakieś "obsmarowywanie"?
Uważam, ze takie "odgrazanie sie" to mały miki w porównaniu z tym co napisał pewien Pan z konkurencyjnego portalu (mówie o tej sytuacji, która linkowałeś jakis czas temu) i takie zagrania szkodzą dużo bardziej, niż jakiś sklep, który cos tam przepisał z testu.
Zresztą jak wejdziesz w opisy obiektywów z różnych sklepów, są one wszystkie zadziwiająco do siebie podobne, mi by było szkoda czasu na coś takiego.
Arek napisał/a:
Zresztą do niego już się zdążyłem przyzwyczaić - wystarczy lektura Twoich postów
dobrze, że tam jest ta ikona, bo wolałbym nie być na jednej szali z "tamtym człowiekiem"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 11