Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Prawie na pewno zysk jest procentowo najwyższy na najwybitniejszych lornetkach ale to jest premia za ryzyko wdrożenia wybitnego produktu. Tam jest najmniej konkurencji ale też najbardziej liczy się marka. Są lornetki topowe za znacznie mniejsze pieniądze ale są minimalnie (niezauważalnie) gorsze. Nie sprzedają się jednak nie z tego powodu, lecz dlatego, że klient płacąc $1000+ patrzy już tylko na markę. Dlatego firmy raczej kalkulują ile ich marka jest warta a następnie zamawiają lornetki jakie się im opłaci za taką cenę sprzedać. DO cały czas systematycznie podnosi jakość produktów. To samo robiły Kowa czy Nikon, które latami goniły wielką trójkę. To jest jednak znaczne ryzyko.
Zauważ, że firma Ecotone ma w swojej ofercie noname za 3,500zł a choć są wyprodukowane w Japonii, to nie schodzą tak dobrze jak DO Titanium czy nawet Nikon HG/SE...
Inaczej mówiąc, żeby produkować lornetki najwyższej klasy, trzeba najpierw ... ich dużo sprzedawać, czyli kwadratura koła i w salonie Delta Optical na postumencie Swarovskiego zastąpi najwyżej Zeiss albo Nikon premium. Na rodzimą markę nie ma co liczyć i za 20 lat?
A może mają możliwość powojować coś w porro, skoro wielcy oddają pole bez walki? Delta Optical SE ...
DO Titanium SE to dobry pomysł. Trochę w stylu Samyang: robić niszową optykę najwyższej jakości, a jak się wszyscy dowiedzą, że to są dobre produkty to przesunąć się do mainstream. Tylko co to za nazwa Delta Optical? Czy na prawdę ktoś za takie logo i niezbyt błyskotliwą nazwę jest w stanie zapłacić $1000? Sa filmiki YT z dobrymi opiniami z Rosji:
https://www.youtube.com/watch?v=I6cMg8hWST8
ale poza tym...
Piękny, profesjonalnie przygotowany materiał promocyjny. W mojej ocenie ukraiński dystrybutor postarał się lepiej od producenta. Może tam schodzi więcej towaru niż u nas ...
Co do nazwy - trudnoby znaleźć coś bardziej uniwersalnego, a logo ... firmy często je zmieniają.
Prawdopodobnie masz rację bo szukali ludzi z językiem rosyjskim. Z niemieckim zresztą też ale wątpię czy mają jakiekolwiek produkty z szansą na ekspansję w DE.
No dobra przesadziłem, owszem myślałem o ROH, że mogą być tym przyczółkiem bo to dobre lornetki ale ale pisząc "mylisz się, sprzedają się świetnie" nie sugeruj, że to jest już ekspansja. Myślę, że więcej sprzedaje się nowych Leica że nie wspomną o Zeiss w Polsce a trudno tu przecież mówić o ekspansji Po prostu ROHy się sprzedają i mają udział w rynku bliski 0,01 promila co i tak cieszy wszystkich.
Dużo większe szanse w DE widziałem szczerze mówiąc dla lunety Titanium ale i ten koncept idzie w dziwną stronę - jedna z takim bagnetem, druga z gwintem, trzecia będzie bez wymiany a czwarta z rewolwerem mikroskopowym... Tak jak by zakładali outlet końcówek serii z Chin.
Co do pytań w wywiadzie, to chciałbym się z niego dowiedzieć się jaka jest strategia dla linii Titanium powiedzmy na 5 lat. Czym podyktowane było wybranie tego bagnetu w lunecie. Kiedy spodziewają się wprowadzić lornetke konkurencyjną wobec Conquest HD. Czy rozważają podążenie za retro stylistyką.
Poza tym chciałbym wiedzieć czy zepsuta lornetka DO jest naprawiana, czy na miejscu, czy bardziej opłaca się ją wymienić na nową niż budować serwis. Dlaczego ich oferta Celestrona jest z roku na rok mniej atrakcyjna: cenowo, marketingowo jak i asortymentowo przy światowym trendzie odwrotnym. Czy uśmiercają tą markę, żeby promować siebie. Czy startują w przetargach i jaki był największy w jakim wystartowali a jaki największy jaki wygrali.
No i zwłaszcza jak to się zaczęło, że wymyślili, że będą sprzedawać optykę astro a nie odkurzacze albo rowery i ile razy żałowali tej decyzji.
Pomysl zeby zrobic 12x56 jest bardzo dobry. Poza tym ROH to ogolnie dobra lornetka boje sie tylko, ze jak bez ED to przy takim powiekszeniu moze juz byc slabo. Juz 10x56 odstaje na minus od 8x56...
Arku, co słychać w sprawie wywiadu z DO. Wypuścili nową serię lornetek. Wnioskowana na forum 8x30 lada chwila powinna trafić na półki. Może wsłuchają się też w 6x30 dla młodego narybku. Chyba to dobry moment i chętnie udzieliliby się w Optycznych.
Progestynatorzy. Szybciej mozna zamowic w Chinach nowa lornetke i wprowadzic do dystrybucji w Polsce, niz zrobic z nimi wywiad. I jak tu wierzyc w "dynamiczna" Polska gospodarke.
Po co takie teksty? Problem jest prozaiczny. W przyszłym tygodniu ja znikam na 3 tygodnie na urlop, a w lipcu i sierpniu szefostwo Delty jest w Chinach. Poza tym po wakacjach będzie... hmmm... więcej tematów do rozmowy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16