Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Eeee... Wolę starsze. Może oprócz twarzy chłopca, bo przydało się jej rozjaśnienie. W nowej wersji zbyt dużo widać po bokach, odciąga to od roweru i postaci.
Bez wątpienia jest tak jak mówisz ale chciałem pokazać ile można wyciągnąć ze zdjęcia nie zalewając się przy tym szumami. Walory artystyczne przyjdą po fali zachwytu jak się już nacieszę nowymi zabawkami )
90s, no to w sumie ciężko porównywać w ogóle te 2 zdjęcia skoro pochodzą z różnych programów. Bo jak rozumiem chodziło o pokazanie "wzrostu umiejętności". Może wywołując RAWa też taki efekt da się uzyskać?
OK, już się nie czepiam
mozer, na pewno da się, w końcu nie ma magicznych programów które robią coś z niczego:)
a LR potrafi najwięcej:)
W takim bądź razie warto przeczytać tą książkę by więcej czasu poświęcać na zwiększenie zakresu tonalnego swoich prac którego na pierwszy rzut oka nie widzimy ;p
Oraz inne cenne rzeczy są w niej zawarte
Odkopałem taki wątek, żeby nie zakładać nowego, którego temat być może nikogo nie zainteresuje.
Drogą kupna nabyłem książkę Bryana Petersona "Kreatywna fotografia bez tajemnic".
Dopiero zacząłem ją czytać, ale już lubię tego autora. W poprzednim wcieleniu albo on był mną, albo ja byłem nim. Wybranym przez Bryana Petersona ulicznym zoomem jest "ciemny kit" - jak zostałby nazwany ten obiektyw przez wielu tutejszych ekspertów - czyli obiektyw o świetle 3.5-4.5 (ogniskowa 24-85 mm). Do tego prawie co drugie z przykładowych zdjęć jest zrobione z przysłoną od 11 do 32. Ostrość się liczy - zarówno przy wyborze obiektywu, jak i przy fotografowaniu. Ta stąd w piz.. - znaczy się do nieskończoności.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14