Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

optyczne.pl forum.optyczne.pl  
•  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Statystyki  •  Rejestracja  •  Zaloguj  •  Galerie  •   Ulubione tematy

----- R E K L A M A -----



Poprzedni temat :: Następny temat
Solidny bezlusterkowieć do relacji koncertowych
Autor Wiadomość
dcs
[Usunięty]

Wysłany: Sro 14 Sty, 2015   

Po pierwsze kontrastowy potrzebuje różnic w kontraście a jak robi się ciemniej to kontrast spada -i jego szybkość też. Bardziej niż przy fazowym.

vulkanwawa, A6000 ma i fazowy i kontrastowy.
Po prostu spróbuj i zobaczysz jak działa. To będziesz miał przykład.
 
 
Reklama

Pomógł: 0 razy
Posty: 1
Skąd: Optyczne.pl






jaad75 
Temu Panu już podziękujemy
Klub Pierdzieli



Pomógł: 474 razy
Posty: 16537
Skąd: Salwator
Wysłany: Sro 14 Sty, 2015   

Sony nigdy w kontrastowym nie było mocne.
 
 
dcs
[Usunięty]

Wysłany: Sro 14 Sty, 2015   

To prawda.(nawet A7s co to ma chyba najlepszy)


Ale te -4EV w GH4 -to też nie jest miód i fistaszki.
D8x0 są lepsze -a przecież mają mniej czułe AF-y.

Polecam sprawdzić, a nie porównywać bez sensu specek.
 
 
vulkanwawa
[Usunięty]

Wysłany: Sro 14 Sty, 2015   

dcs napisał/a:
Po pierwsze kontrastowy potrzebuje różnic w kontraście a jak robi się ciemniej to kontrast spada -i jego szybkość też. Bardziej niż przy fazowym.

vulkanwawa, A6000 ma i fazowy i kontrastowy.
Po prostu spróbuj i zobaczysz jak działa. To będziesz miał przykład.


Wybacz dcs ale dalej to są tylko Twoje teorie bez potwierdzenia.
Ja już dawno zobaczyłem :cool:

LINK
LINK
a tutaj sytem AF z GH4 (ten sam AF jest w GX7) stawiany na równi z D4s a kosztujący :shock:
LINK
 
 
jaad75 
Temu Panu już podziękujemy
Klub Pierdzieli



Pomógł: 474 razy
Posty: 16537
Skąd: Salwator
Wysłany: Sro 14 Sty, 2015   

dcs napisał/a:
Ale te -4EV w GH4 -to też nie jest miód i fistaszki.
Nie wiem jak GH4, ale używałem Olympusa E-M1 i akurat AF działał świetnie w warunkach, w których przeważnie robię na koncertach.
 
 
T.B. 
Optyczny
Bez tutułu



Pomógł: 30 razy
Posty: 2755
Wysłany: Sro 14 Sty, 2015   

Tak sobie przeglądam ten wątek i muszę coś sprostować.
dcs napisał/a:
A jak to będzie w twoim egzemplarzu to zależy od tego jak bardzo Chińczycy którzy go składali przyłożyli się do tego.

Olympusa 25 mm f/1.8 składają Japończycy.

[ Dodano: Sro 14 Sty, 2015 20:00 ]
dcs napisał/a:
Po pierwsze kontrastowy potrzebuje różnic w kontraście a jak robi się ciemniej to kontrast spada ...

... a wtedy zapala się lampka wspomagania AF i aparat ostrzy nawet wtedy, gdy na wyświetlaczu nic nie widać. Już nie raz fotografowałem - z dobrym skutkiem - tak, że cel wybierałem jakbym strzelał z pistoletu z celownikiem laserowym.
 
 
dcs
[Usunięty]

Wysłany: Sro 14 Sty, 2015   

T.B. napisał/a:
Olympusa 25 mm f/1.8 składają Japończycy. 


Fakt. Mam w pamięci 17/1.8.
Nie zmienia to jednak że testowany egzemplarz byl źle złożony.
 
 
heeros 
Uczestnik


Posty: 80
Wysłany: Sro 14 Sty, 2015   

vulkanwawa napisał/a:
Na pewno GX7 i GH3 to dwa bardzo dobre, udane aparaty szczególnie jeśli chodzi o matrycę i AF który jest błyskawiczny i praktycznie nieomylny.


Właśnie jakość matrycy i solidny AF to w sumie podstawa.

Rozumiem, że opcja tej zapalającej się lampki wspomagania AF i łapania ostrości z powodzeniem, gdy na wyświetlaczu nic nie widać jest dostępna w Panasonicu GH3?
 
 
vulkanwawa
[Usunięty]

Wysłany: Sro 14 Sty, 2015   

TU masz porównanie
 
 
heeros 
Uczestnik


Posty: 80
Wysłany: Sro 14 Sty, 2015   

vulkanwawa napisał/a:
TU masz porównanie


Ok dzięki. Według testów wygrywa mimo wszystko GX7. sporo elementów w nim jest takich samych jak w GH3. Zastanawia mnie ten system pomiaru światła, w GX7 jest 1728 -strefowy, zaś w GH3 144 -strefowy. Jakie ten aspekt ma znaczenie w sensie praktycznego użytkowania?
 
 
T.B. 
Optyczny
Bez tutułu



Pomógł: 30 razy
Posty: 2755
Wysłany: Sro 14 Sty, 2015   

Wynika z tego, że jest (asysta AF).
Patrząc jednak na temat wątku zastanawiam się, czy np. artysta by się nie wkurzył z powodu takiej lampki i nie rzucił czegoś ze sceny - zakładajc, że scena byłaby na tyle słabo oświetlona, żeby wywołać błysk tej lampki. (W E-PL5 można ją wyłączyć.)
Przy okazji trzeba dodać, że zasięg tego światła nie jest mały, ale też nie jest jakiś kosmiczny.

[ Dodano: Sro 14 Sty, 2015 22:42 ]
A to nie jest jakaś pomyłka z tymi 1728 strefami pomiaru światła? Tego nie mają nawet superkanony FF.

[ Dodano: Sro 14 Sty, 2015 22:48 ]
Jednak kaczka (redaktorska).
http://www.fotopolis.pl/n...x7-test/?page=2
 
 
jaad75 
Temu Panu już podziękujemy
Klub Pierdzieli



Pomógł: 474 razy
Posty: 16537
Skąd: Salwator
Wysłany: Sro 14 Sty, 2015   

T.B. napisał/a:
A to nie jest jakaś pomyłka z tymi 1728 strefami pomiaru światła? Tego nie mają nawet superkanony FF.
Czujniki RGB o rozdzielczości kilkudziesięciu i więcej tysięcy pikseli nie są dziś czymś wyjątkowym...
 
 
T.B. 
Optyczny
Bez tutułu



Pomógł: 30 razy
Posty: 2755
Wysłany: Sro 14 Sty, 2015   

No - tutaj znowu 1728:
http://www.benchmark.pl/a...ecyfikacja.html

:zalamany:
 
 
muzyk 
Temu Panu już podziękujemy



Pomógł: 282 razy
Posty: 8443
Wysłany: Sro 14 Sty, 2015   

jaad75 napisał/a:
A który aparat ma fazowy o tej czułości?

No właśnie... 6D na środkowym punkcie i któryś tam jeszcze ma fazowy od -3EV i tyle, więc riposta o mało kumatej uwadze jest nietrafiona.
 
 
jaad75 
Temu Panu już podziękujemy
Klub Pierdzieli



Pomógł: 474 razy
Posty: 16537
Skąd: Salwator
Wysłany: Sro 14 Sty, 2015   

muzyk napisał/a:
6D na środkowym punkcie i któryś tam jeszcze ma fazowy od -3EV i tyle
6D i 7DII na środkowym, K-5II i K-3 na wszystkich.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIsilverBrown v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14