Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Wysłany: Pon 15 Lut, 2016 Canon EOS 70D i problem z polączeniem z PC przez Wi-Fi
Od kilku tygodni używam nowego 70D i do tej pory nie miałem z nim żadnych problemów, z tym także w kwestii łączenia się z Wi-Fi.
Bez większych problemów udało mi się podłączyć aparat do komputera i na przykład ściągać bezprzewodowo zdjęcia. Wszystko działało ja trzeba.
Tak było do niedawna, bodaj jakieś 3 dni temu gdy spróbowałem przesłać nową porcję zdjęć do komputera, okazało się że aparat nie chce się połączyć.
Dodam od razu, że niczego w ustawieniach komputera ani aparatu nie zmieniałem. Po prostu 70D nie łączył się i już.
Próbowałem przejść cały proces łączenia aparatu z komputerem - bez skutku.
Przeinstalowałem całe oprogramowanie Canona - tak samo.
Zresetowałem ustawienia aparatu - znowu nic.
Dodam jeszcze, że aparat bez problemu łączy się ze smartfonem, jak również łączy się z moją domową siecią Wi-Fi (bez problemu przyjmuje jej hasło i pojawia się ekran aby uruchomić program do parowania na pececie) - jedyne czego nie może zrobić to sparować się z komputerem, aplikacja Canona WFT Pairing Software kompletnie nie chce dostrzec mojego aparatu.
Wyłączałem nawet zabezpieczenia komputera, ale nic to nie dało.
Co mogę jeszcze zrobić?
Nie wydaje mi się żeby to była usterka samego aparatu, ale skończyły mi się już pomysły gdzie szukać rozwiązania problemu.
A sprawdzałeś ustawienia komunikacji Cano z PC ,Może przestawileś niezauważając.
Nie znam 7d , ale może są jakie 'klucze wspólpracy" między sprzętami.Zresetuj ewentulanie ustawienia komunikacji,i od nowa paruj.,
Ale w menu Canona nie ma takich ustawień.
Tam po prostu wybieram z czym chcę się połączyć (PC, smartfon, inny aparat etc.) i łączę się, automatycznie albo ręcznie.
Po połączeniu się aparat powinien automatycznie "dogadać się" z aplikacją Canona na PC.
Ale przed chwilą problem rozwiązałem: ściągnąłem ze strony Canona nową wersję EOS Utylity która zawiera także nową aplikację do parowania sprzętu i poszło bez problemu.
Dziwię się tylko, dlaczego poprzednia wersja do parowania sprzętu działała i nagle przestała.
Hmm, też wystąpił mi dokładnie ten sam problem. Jakiej wersji Windowsa używasz? Może to faktycznie kwestia jakiejś aktualizacji, która coś popsuła.
Spróbuję twojego rozwiązania, zobaczę czy u mnie pomoże.
Używam Windows 10 i faktycznie, jakoś tak w tym czasie gdy zaczęły się problemy miałem sporą aktualizację systemu, więc może to jest to.
W każdym razie teraz działa bez problemu.
W10 - no to wszystko jasne. Usuwa bez twojej wiedzy co chce i instaluje bez pytania coraz bardziej wymyślne szpiony spowalniające tylko działanie systemu.
Ten system jest naprawdę niedopracowany, choć o niebo wygodniejszy dla użytkownika niż 8.1, dla mnie najtragiczniejsza rzecz jaką wypuścił MS od czasu Windows 3.11.
Ale wracając do tematu: połączenie aparatu z komputerem raz u mnie działa, raz nie działa.
Jak nie działa to nie ma wyjścia, muszę przejść cały proces łączenia aparatu z PC od nowa.
Jest to delikatnie mówiąc drażniące.
Witam wszystkich. Posiadam Canona EOS Rebel 3ti. Chcę go wykorzystać jako kamerę internetową. Mam problem z zainstalowaniem oprogramowania EOSWEB Utility. Instalacja oprogramowania kończy się takim komunikatem "Service EWCService' (EWCService.EXE) .
Pobierałem program kilka razy z różnych źródeł, i ciągle to samo. Proszę, pomóżcie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 14