Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Mogę z czystym sercem polecić BMW X1.
Użytkuję nowy model od miesiąca i naprawdę serce rośnie.
Nie wiem po co ludzie kupują X5 czy X6, kiedy X1 jest naprawdę w porzo.
Ja i cały mój sprzęt mieścimy się spoko
To z jeszcze czystszym sumieniem polecam Mitsu PAJERO IV , za ok 40 tyś coś juz można poszukać . Swietny napęd , zarówna na asfalt jak i lekki teren ( nie mówię o błocie pod klamki ) , duuuuużo miejsca w środku , (wersja 5 drzwi) potęzny bagażnik . Polecam z szyberdachem , duży , z tyłu można stanąć i skorzystać z "włazu" w dachu do fotografowania . Silnik 3.0 DID nie jest demonem prędkości, ale .. Wysoka pozycja za kierownicą i ta pewność , że w większości przypadków sobie poradzi . Super jeździ w śniegu .
Dzięki za propozycje, chociaż niektóre są całkiem odlotowe jak na mój budżet
Aktualnie rozważam modele Santa fe i Tucson. Nieźle wyposażone, dobre opinie i mają dość oszczędne diesle. Prestiżu marki to to nie ma, ale cała reszta jest!. Używki cenią się według rocznika nawet te z pełnym wyposażeniem jak 4x4, ESP, klima, szyberdach itp. Co sądzicie o tym?.
Miałem Santa Fe , Nie licz na 4x4 , kopie się jak i ośka , wystarczy że jedno koło się ślizga i nie ma jazdy , tak samo Tucson . Prześwit i koła ( profil opony) też nie powalają . Lepszy pod krawężniki niż kombi ale .... Nisko poprowadzone wydechy . O jakim roczniku myślisz ??
Na YT widziałem ruskie video , sporo tego. Po włączeniu ESP jedzie nawet z kołem w powietrzu. Nie zamierzam oczywiście tak szaleć, ale polne drogi i śnieg to tak.
Coś mi się zdaje, że ludzie nie wiedzą o tym, że stare 4x4 ma niewiele wspólnego z obecną w SUV-ach nędzną podróbką 4x4. Wystarczy popatrzeć czy są koło skrzyni biegów jeszcze jakieś dodatkowe dzwigienki
Te nowe nie mają dźwigienek, ale mają za to komputer w skrzyni biegów i sprzęgłach. Oczywiście nie zastąpi to prawdziwego auta terenowego, ale tu raczej chodzi o samochód miejsko-drogowy z możliwością wjazdu w teren, a nie o oszperowanego Defendera czy inne takie.
Te nowe nie mają dźwigienek, ale mają za to komputer w skrzyni biegów i sprzęgłach. .
Prawdziwe maja (albo mialy) srobe/pokretlo na przednim kole, ktore zlaczalo naped. Zdazylo mi sie jezdzic takim w australisjkim interiorze (Toyota Landcruiser). Twarde zawiszenie i malo automatyki. Zabawka dla "prawdziwego mezczyzny". Tylko pani w wypozyczlni prosila nie zanurzac go glebiej niz po osie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 15