Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
kelvinpiotr, to, że uważam to za idiotyczny argument nie powinno Cię obrażać,
i w dalszym ciągu tak uważam, ulice miasta to nie tor wyścigowy, podobnie jak nim
nie są autostrady, chcesz usłyszeć silnik jedź na tor, albo kup grę na XBOX'a lub Playstation
ps. dodam, że sam lubię dźwięk mocnego silnika bez turbo, ale z turbo też jest ok, tylko, że to już historia lub egzotyka dla fanatyków, silniki spalinowe to pomyłka historii
Pomógł: 22 razy Posty: 5163 Skąd: Chełm I stolica PRL!
Wysłany: Czw 19 Maj, 2016
Z tym, że zdajesz sobie sprawę, że dyskutujesz sam ze sobą? Kelvinpiotr powiedział tylko, że woli dźwięk A od dźwięku B ale że w zasadzie nie ma to dla niego znaczenia, bo kieruje się ekonomiką. Ty zaś najpierw postawiłeś sobie tezę, że on powiedział co innego (że lubi hałasować po mieście), potem uznałeś wymyślony przez siebie argument za idiotyczny - a teraz go z zapamiętaniem obalasz. W sumie to dobry układ - bo masz absolutną rację .
Na poprzedni łikent dostałem do testowania Tucsona z najmocniejszym dizlem w automacie.
Owszem mocny, ale jakiekolwiek auto w przyszłości, to nie sześć biegów a co najmniej osiem.
Powód prosty, przy 180-200 kmh ma się niższe obroty silnika (choć niekoniecznie niższe, czy dużo niższe spalanie).
Na poprzedni łikent dostałem do testowania Tucsona z najmocniejszym dizlem w automacie.
Owszem mocny, ale jakiekolwiek auto w przyszłości, to nie sześć biegów a co najmniej osiem.
Powód prosty, przy 180-200 kmh ma się niższe obroty silnika (choć niekoniecznie niższe, czy dużo niższe spalanie).
Pomógł: 22 razy Posty: 5163 Skąd: Chełm I stolica PRL!
Wysłany: Pią 20 Maj, 2016
Auta przyszłości nie będą miały biegów, bo będą elektryczne i będą miały silniki przy kołach - i na tym się skończy ich układ napędowy, dalej tylko kabelki. Jedyny powód dla którego silnik spalinowy wciąż wygrywa to różnica gęstości energii w baku i aku i łatwość jej uzupełniania. Poza tym same mankamenty - przekładnie właśnie, i tak dalej. Pod każdym względem samochód elektryczny jest lepszy - poza tą "batarajką". Przełom w tej dziedzinie wymiecie spalinowe pojazdy w ciągu 2-3 dekad, niezależnie czy to będzie aku, czy ogniwo paliwowe.
Chętnie kupiłbym elektryczne auto, ale póki co czas ładowania baterii ogranicza pełne użytkowanie takiego samochodu. O ile jazda po okolicy nie stanowiłaby problemu, o tyle większe jednorazowe przebiegi już tak.
Jedyny powód dla którego silnik spalinowy wciąż wygrywa to różnica gęstości energii w baku i aku i łatwość jej uzupełniania.
Chyba koncerny nie mogą się dogadać, bo rozwiązanie jest proste.
Mały, lekki samochód miejski -jeden -zestandaryzowany pakiet akumulatorów.
Większy, cięższy -dwa pakiety
...
wymienne na stacjach w zautomatyzowany sposób w ciągu "minuty".
Chyba koncerny nie mogą się dogadać, bo rozwiązanie jest proste.
...
wymienne na stacjach w zautomatyzowany sposób w ciągu "minuty".
Bateria jako najslabsze ogniwo w samochodach jest jeszcze we wczesnym stadium rozwoju. Niestety zaden concern nie chce sie dzielic rozwiazaniami, na ktore poszly grube pieniadze.
Standaryzacja baterii to jeszcze daleka przyszlosc (conajmniej 15 lat). Sam bylem prawie zaangazowany w taki zmieniacz baterii, project niestety umarl po wydaniu kiku milionow.
W Taipej takie rozwiazanie zastosowal jeden z producentow skuterow, za niewielka oplata wykupujesz mozliwosc zmiany baterii w ich stacjach. Sieci jest calkiem dobrze rozbudowana I przez internet mozna zaplanowac zmiane baterii przy dluzszej trasie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 15