Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

optyczne.pl forum.optyczne.pl  
•  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Statystyki  •  Rejestracja  •  Zaloguj  •  Galerie  •   Ulubione tematy

----- R E K L A M A -----



Poprzedni temat :: Następny temat
Samochód dla fotoamatora czyli jaki SUV
Autor Wiadomość
T.B. 
Optyczny
Bez tutułu



Pomógł: 30 razy
Posty: 2755
Wysłany: Czw 21 Kwi, 2016   

Tak muzyk, tak ...

[ Dodano: Czw 21 Kwi, 2016 01:35 ]
Na moją próbę może będzie Ci za długo czekać, więc taki krótki filmik sprzed siedmiu lat, który pokazuje, co jest najsłabszym elementem w takim samochodzie:
https://youtu.be/VbetkMgQJC8
Dla tego trzeciego kierowcy, Porsche Cayenne jest ewidentnie za słaby :lol:
 
 
Reklama

Pomógł: 0 razy
Posty: 1
Skąd: Optyczne.pl






Dżozef 
Entuzjasta


Pomógł: 4 razy
Posty: 534
Wysłany: Czw 21 Kwi, 2016   

Cytat:
ale nie w pole, tylko w teren - taki rasowy teren.


Cóż, nie da się uniknąć tego tematu jak i tablic testowych na Optycznych :lol: . Analogowe terenówki zostały zepchnięte do typowo wyczynowych zastosowań a produkcja segmentu SUV zbiera żniwo jak cyfryzacja foto.
Nie jestem fanem motoryzacji i wydaje mi się że lata 70te były najgłupszym trendem w historii motoryzacji z tą modą na plaskate torpedy do kolan co do dziś pokutuje w talibańskiej stylistyce samochodów. Bardzo powoli wraca zagubiona funkcjonalność Forda T , jego prostota i dostosowanie do anatomii człowieka czego namiastkę właśnie w SUVie widzę :wink:
 
 
T.B. 
Optyczny
Bez tutułu



Pomógł: 30 razy
Posty: 2755
Wysłany: Czw 21 Kwi, 2016   

Świnto prawda - powtórzę za klasykiem.
Ja mam kompaktowego minivana - z tych samochodów na "f" (francuskie, Fordy i FSO), co to się ich nie kupuje - i od kiedy go mam, jakoś nie rajcują mnie plaskate limuzyny-torpedy. A takie też są w rodzinie. Uprzejmie podziwiam jakość i cenę, ale za kierownicą wolę wsiadać do mojego auta. Z naciskiem na wsiadać :smile:
(No bo nie powiem - jakaś tam przyjemność z prowadzenia tych plaskatych jest.)
 
 
ninja_bunny 
Uczestnik



Posty: 98
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2016   

T.B., ale chłopcy mają rację, z Cayenne taki terenowiec, jak z koziej pupy trąba ;)
 
 
T.B. 
Optyczny
Bez tutułu



Pomógł: 30 razy
Posty: 2755
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2016   

Ponieważ?
(Małysz to przy Tobie dzieciak, a takim autem jeździłaś, próbowałaś w ..., nie dał rady bo... i gdybyś miała wtedy auto marki ... to?)

Ja oczywiście opieram się na cudzych opiniach, ale jeśli ktoś zapodaje takie kategoryczne opinie, to musi mieć do tego lepszy powód.
 
 
kelvinpiotr 
Bywalec


Pomógł: 2 razy
Posty: 185
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2016   

T.B. napisał/a:
Małysz to przy Tobie dzieciak,


O ile pamiętasz to był to pierwszy samochód Małysza w którym startował . I bardzo szybko z niego zrezygnował bo ktoś go wpuścił w maliny . Przeszedł na Pajero , zresztą kolega gdzie serwisowałem moje , przygotowywał Małyszowi samochód do startów .
Nie jest to temat o tym, jak pisałem poprzednio , ale może ?? Bo w sumie sprowadza się do stosowania przedmiotów odpowiednio do celu i założeń wstępnych .
Cayenne , ma napędy Touarega , zawieszenie również , oba radzą sobie w lekkim terenie , nie nadają się natomiast do ciągłej w nim eksploatacji . Są za delikatne , wielowahaczowe zawieszenie , komfortowe na asfalcie , w śniegu , błocie i na dziurach wybija się szybko .
Przekładnie , przystosowane do dużych prędkości , słabo znoszą zmienne obciążenia dynamiczne , Na krótkie odcinki co jakiś czas tak , na codzienną eksploatację w terenie , nie . Uprzedzając Twoją odpowiedź , mam aktualnie dwa Touaregi V6 i V8 i Q7 V8 . Mam bo potrzebuję raz na jakiś czas , zimą , na wiejskich drogach Touarega z reduktorem i dwoma blokadami mechanicznymi ( nota bene mogą uruchamiać się manualnie lub automatycznie ) a Q7 głownie asfalt , drogi szybkiego ruchu autostrady . Jak często bywałem w Borach Tucholskich i jeżdziłem po leśnych duktach kupiłem Pajero . Co z tego że Q7 ma 4X4 z Torsenem międzyosiowym jak felgi 21 " i pneumatyka delikatna .
Tak więc stosujmy narzędzia zgodnie z ich przeznaczeniem . Można zabrać średni format na reportaż z wyścigów Formuły I ? Można , tylko po co ? Są lepsze i szybsze korpusy :wink:
 
 
T.B. 
Optyczny
Bez tutułu



Pomógł: 30 razy
Posty: 2755
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2016   

Cieszę się, że masz dwa Touaregi i zazdroszczę. Naprawdę. Nie wspominasz jednak nic, żebyś miał Cayenne. No ale wiem - każdy właściciel Passata mówi, że ma prawie Audi.

Natomiast jeśli chcesz mnie zapytać, czy wiem że jest różnica pomiędzy Cayenne, a wojskowym Hummerem - to tak, wiem.

[ Dodano: Pią 22 Kwi, 2016 20:49 ]
kelvinpiotr napisał/a:
Tak więc stosujmy narzędzia zgodnie z ich przeznaczeniem .

Ale to Ty masz takie wyobrażenie, że jeśli rolnik kupił Cayenne, to wozi nim cielaki.
 
 
kelvinpiotr 
Bywalec


Pomógł: 2 razy
Posty: 185
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2016   

T.B. napisał/a:
Nie wspominasz jednak nic, żebyś miał Cayenne


Jak pisałem , cały układ przeniesienia napędu jest obu samochodach identyczny , łacznie z zawieszeniami , możesz przełożyć z jednego do drugiego i będzie pasował , Cayenne nie występował o ile pamiętam z blokadą tylnego mechanizmu różnicowego . Ale mogę się mylić .
Tak więc wystrój wnętrza i kształt karoserii naprawdę nie wpływają w żadnym stopniu na właściwości terenowe i są w obu modelach identyczne .

T.B. napisał/a:
zazdroszczę. Naprawdę.


Nie ma czego , samochód jak samochód , jest dla mnie nie ja dla niego :wink:

[ Dodano: Pią 22 Kwi, 2016 20:56 ]
T.B. napisał/a:
Ale to Ty masz takie wyobrażenie, że jeśli rolnik kupił Cayenne, to wozi nim cielaki


Ale to Ty piszesz że jeździ nim po polach , a do tego służy pickup czy właśnie terenówka .
Stąd już blisko do cielaka w bagażniku :wink:
 
 
T.B. 
Optyczny
Bez tutułu



Pomógł: 30 razy
Posty: 2755
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2016   

kelvinpiotr napisał/a:
Ale to Ty piszesz że jeździ nim po polach , a do tego służy pickup czy właśnie terenówka .
Stąd już blisko do cielaka w bagażniku :wink:

Tak, jeździ nim po polach.
Do tego służy też rower, motocykl, traktor, quad, czołg i pickup oraz terenówka oczywiście też, a także koń - pod siodłem lub w zaprzęgu.
Na Twoje wyobrażenie o rolnikach i rolnictwie, wzięte z amerykańskich filmów fabularnych albo z filmików z cyklu "Rosja jest dziwna", nic nie poradzę.
 
 
ninja_bunny 
Uczestnik



Posty: 98
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2016   

Ale po co te nerwy, Cayenne nie jest terenówką, jak np. Wrangler i tyle w temacie.
 
 
T.B. 
Optyczny
Bez tutułu



Pomógł: 30 razy
Posty: 2755
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2016   

Co Ty powiesz? A toś mnie zaskoczyła! :roll:
 
 
ninja_bunny 
Uczestnik



Posty: 98
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2016   

Znowu nerwowy wpis...
 
 
T.B. 
Optyczny
Bez tutułu



Pomógł: 30 razy
Posty: 2755
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2016   

Nie mogę napisać tutaj, co mnie denerwuje, bo dostanę cegłę od moderatorów.
 
 
muzyk 
Temu Panu już podziękujemy



Pomógł: 282 razy
Posty: 8443
Wysłany: Sob 23 Kwi, 2016   

T.B. napisał/a:
Nie wspominasz jednak nic, żebyś miał Cayenne.

Napisano, że Cayenne ma zawieszenie z Tuarega.
Inaczej - Cayenne, to Tuareg w budzie Cayenne.

To, że Cayenne, czy Tuareg poradzi sobie w terenie, lekkim, średnim... jak kto woli, nie ulega wątpliwości, ale już napisano dokładnie tutaj, że są to auta jednak ze zbyt delikatnym zawieszeniem, aby je długotrwale eksploatować w ciężkim terenie.

W taki nadają się tylko dość solidne i w gruncie rzeczy, z "asfaltowego" punktu wiedzenia toporne rozwiązania.
Innymi słowy, Cayenne to luksusowy SUV z możliwością jazdy w nie ciężkim terenie.
kelvinpiotr napisał/a:
Można zabrać średni format na reportaż z wyścigów Formuły I ? Można , tylko po co ? Są lepsze i szybsze korpusy :wink:

Dobra analogia.
 
 
Dżozef 
Entuzjasta


Pomógł: 4 razy
Posty: 534
Wysłany: Sob 23 Kwi, 2016   

kelvinpiotr napisał/a:
mam aktualnie dwa Touaregi V6 i V8 i Q7 V8 . Mam bo potrzebuję raz na jakiś czas

I tu mnie zmartwiłeś :sad: . Czy przejście na SUVy uzależnia?. Z trudem utrzymuję w ryzach swój pociąg do sprzętu foto a jeśli jeszcze dojdzie do tego konik moto..... :cry:
Nie raz chciałem mieć dwa auta, jedno "kościołowe" i drugie w którym nie muszę sprzątać :cool: . Teraz myślę że może zamiast SUVa lepiej nabyć ładnego miniwana plus starą terenówkę :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIsilverBrown v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 15