Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
[ Dodano: Czw 21 Kwi, 2016 01:35 ]
Na moją próbę może będzie Ci za długo czekać, więc taki krótki filmik sprzed siedmiu lat, który pokazuje, co jest najsłabszym elementem w takim samochodzie:
https://youtu.be/VbetkMgQJC8
Dla tego trzeciego kierowcy, Porsche Cayenne jest ewidentnie za słaby
ale nie w pole, tylko w teren - taki rasowy teren.
Cóż, nie da się uniknąć tego tematu jak i tablic testowych na Optycznych . Analogowe terenówki zostały zepchnięte do typowo wyczynowych zastosowań a produkcja segmentu SUV zbiera żniwo jak cyfryzacja foto.
Nie jestem fanem motoryzacji i wydaje mi się że lata 70te były najgłupszym trendem w historii motoryzacji z tą modą na plaskate torpedy do kolan co do dziś pokutuje w talibańskiej stylistyce samochodów. Bardzo powoli wraca zagubiona funkcjonalność Forda T , jego prostota i dostosowanie do anatomii człowieka czego namiastkę właśnie w SUVie widzę
Świnto prawda - powtórzę za klasykiem.
Ja mam kompaktowego minivana - z tych samochodów na "f" (francuskie, Fordy i FSO), co to się ich nie kupuje - i od kiedy go mam, jakoś nie rajcują mnie plaskate limuzyny-torpedy. A takie też są w rodzinie. Uprzejmie podziwiam jakość i cenę, ale za kierownicą wolę wsiadać do mojego auta. Z naciskiem na wsiadać
(No bo nie powiem - jakaś tam przyjemność z prowadzenia tych plaskatych jest.)
O ile pamiętasz to był to pierwszy samochód Małysza w którym startował . I bardzo szybko z niego zrezygnował bo ktoś go wpuścił w maliny . Przeszedł na Pajero , zresztą kolega gdzie serwisowałem moje , przygotowywał Małyszowi samochód do startów .
Nie jest to temat o tym, jak pisałem poprzednio , ale może ?? Bo w sumie sprowadza się do stosowania przedmiotów odpowiednio do celu i założeń wstępnych .
Cayenne , ma napędy Touarega , zawieszenie również , oba radzą sobie w lekkim terenie , nie nadają się natomiast do ciągłej w nim eksploatacji . Są za delikatne , wielowahaczowe zawieszenie , komfortowe na asfalcie , w śniegu , błocie i na dziurach wybija się szybko .
Przekładnie , przystosowane do dużych prędkości , słabo znoszą zmienne obciążenia dynamiczne , Na krótkie odcinki co jakiś czas tak , na codzienną eksploatację w terenie , nie . Uprzedzając Twoją odpowiedź , mam aktualnie dwa Touaregi V6 i V8 i Q7 V8 . Mam bo potrzebuję raz na jakiś czas , zimą , na wiejskich drogach Touarega z reduktorem i dwoma blokadami mechanicznymi ( nota bene mogą uruchamiać się manualnie lub automatycznie ) a Q7 głownie asfalt , drogi szybkiego ruchu autostrady . Jak często bywałem w Borach Tucholskich i jeżdziłem po leśnych duktach kupiłem Pajero . Co z tego że Q7 ma 4X4 z Torsenem międzyosiowym jak felgi 21 " i pneumatyka delikatna .
Tak więc stosujmy narzędzia zgodnie z ich przeznaczeniem . Można zabrać średni format na reportaż z wyścigów Formuły I ? Można , tylko po co ? Są lepsze i szybsze korpusy
Cieszę się, że masz dwa Touaregi i zazdroszczę. Naprawdę. Nie wspominasz jednak nic, żebyś miał Cayenne. No ale wiem - każdy właściciel Passata mówi, że ma prawie Audi.
Natomiast jeśli chcesz mnie zapytać, czy wiem że jest różnica pomiędzy Cayenne, a wojskowym Hummerem - to tak, wiem.
[ Dodano: Pią 22 Kwi, 2016 20:49 ]
kelvinpiotr napisał/a:
Tak więc stosujmy narzędzia zgodnie z ich przeznaczeniem .
Ale to Ty masz takie wyobrażenie, że jeśli rolnik kupił Cayenne, to wozi nim cielaki.
Jak pisałem , cały układ przeniesienia napędu jest obu samochodach identyczny , łacznie z zawieszeniami , możesz przełożyć z jednego do drugiego i będzie pasował , Cayenne nie występował o ile pamiętam z blokadą tylnego mechanizmu różnicowego . Ale mogę się mylić .
Tak więc wystrój wnętrza i kształt karoserii naprawdę nie wpływają w żadnym stopniu na właściwości terenowe i są w obu modelach identyczne .
T.B. napisał/a:
zazdroszczę. Naprawdę.
Nie ma czego , samochód jak samochód , jest dla mnie nie ja dla niego
[ Dodano: Pią 22 Kwi, 2016 20:56 ]
T.B. napisał/a:
Ale to Ty masz takie wyobrażenie, że jeśli rolnik kupił Cayenne, to wozi nim cielaki
Ale to Ty piszesz że jeździ nim po polach , a do tego służy pickup czy właśnie terenówka .
Stąd już blisko do cielaka w bagażniku
Ale to Ty piszesz że jeździ nim po polach , a do tego służy pickup czy właśnie terenówka .
Stąd już blisko do cielaka w bagażniku
Tak, jeździ nim po polach.
Do tego służy też rower, motocykl, traktor, quad, czołg i pickup oraz terenówka oczywiście też, a także koń - pod siodłem lub w zaprzęgu.
Na Twoje wyobrażenie o rolnikach i rolnictwie, wzięte z amerykańskich filmów fabularnych albo z filmików z cyklu "Rosja jest dziwna", nic nie poradzę.
Napisano, że Cayenne ma zawieszenie z Tuarega.
Inaczej - Cayenne, to Tuareg w budzie Cayenne.
To, że Cayenne, czy Tuareg poradzi sobie w terenie, lekkim, średnim... jak kto woli, nie ulega wątpliwości, ale już napisano dokładnie tutaj, że są to auta jednak ze zbyt delikatnym zawieszeniem, aby je długotrwale eksploatować w ciężkim terenie.
W taki nadają się tylko dość solidne i w gruncie rzeczy, z "asfaltowego" punktu wiedzenia toporne rozwiązania.
Innymi słowy, Cayenne to luksusowy SUV z możliwością jazdy w nie ciężkim terenie.
kelvinpiotr napisał/a:
Można zabrać średni format na reportaż z wyścigów Formuły I ? Można , tylko po co ? Są lepsze i szybsze korpusy
mam aktualnie dwa Touaregi V6 i V8 i Q7 V8 . Mam bo potrzebuję raz na jakiś czas
I tu mnie zmartwiłeś . Czy przejście na SUVy uzależnia?. Z trudem utrzymuję w ryzach swój pociąg do sprzętu foto a jeśli jeszcze dojdzie do tego konik moto.....
Nie raz chciałem mieć dwa auta, jedno "kościołowe" i drugie w którym nie muszę sprzątać . Teraz myślę że może zamiast SUVa lepiej nabyć ładnego miniwana plus starą terenówkę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 15