optyczne.pl forum.optyczne.pl
 
•  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Statystyki  •  Rejestracja  •  Zaloguj  •  Galerie  •   Ulubione tematy


 Ogłoszenie 

Zapraszamy na Festiwal Optyczny 2017

Zapraszamy wszystkich do udziału w kolejnej imprezie organizowanej przez naszą redakcję.
Więcej informacji znajdziecie TUTAJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Fuji Cashback
Autor Wiadomość
JBJ 
Nowy


Posty: 8
Wysłany: Wto 31 Maj, 2016 14:21   Fuji Cashback

Kupiłem aparat Fuji na początku kwietnia w ramach cashback i jak dotąd nie dostałem zwrotu. Czy to jest standard w Fuji czy mam po prostu pecha?
 
 
Reklama

Pomógł: 0 razy
Posty: 1
Skąd: Optyczne.pl






Wojmistrz 
Temu Panu już podziękujemy
Obserwator


Pomógł: 204 razy
Posty: 6884
Skąd: Halifax
Wysłany: Wto 31 Maj, 2016 16:10   

A czy spełniłeś wymagania cashback?
 
 
JBJ 
Nowy


Posty: 8
Wysłany: Wto 31 Maj, 2016 19:56   

Oczywiście, że spełniłem!
Mój "(...) wniosek został zatwierdzony i zaakceptowany do otrzymania zwrotu gotówki (...)" 2-go maja.
Kilkakrotnie do nich telefonowałem (rozmowy praktycznie tylko po angielsku) i mailowałem.
Uzyskiwałem odpowiedzi o problemach technicznych, uszkodzeniu serwera itp.
 
 
fides 
Entuzjasta
fides


Pomógł: 8 razy
Posty: 557
Wysłany: Wto 31 Maj, 2016 20:19   

"PŁATNOŚĆ
Po weryfikacji wniosku otrzymasz przelewem bankowym zwrot gotówki w przeciągu 14 dni."
https://www.fujifilm.eu/p...yfrowe/promocje

"REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ
Warunki promocji
8. W przypadku poprawnego przedłożenia wniosku,zgłaszający otrzymuje zwrot gotówki na wskazane konto bankowe w ciągu 14 dni kalendarzowych od zatwierdzenia wniosku. Nie są dostępne żadne alternatywne formy realizacji promocji.
"
https://fujifilmcashback.com/pl/pl/pages/cashback-0316/terms


JBJ napisał/a:
Uzyskiwałem odpowiedzi o problemach technicznych, uszkodzeniu serwera itp.

Popatrz, przewidzieli to:

"13. FUJIFILM nie ponosi odpowiedzialności za awarie i błędy sprzętowe, techniczne, softwareowe, związane z serwerami i witrynami internetowymi, będące poza kontrolą prowadzącego promocję, ... :razz:

...ani za ich skutki, nawet gdyby sytuacje te uniemożliwiały klientom uczestnictwo w promocji."
https://fujifilmcashback.com/pl/pl/pages/cashback-0316/terms
:lol:
 
 
JBJ 
Nowy


Posty: 8
Wysłany: Wto 31 Maj, 2016 20:44   

Dzięki za te informacje, ale to o czym napisałeś już wiedziałem wcześniej.

Moje pytanie brzmi: Czy to jest standard w Fuji czy mam po prostu pecha?
Korzystałem z cashback innych producentów nie miałem najmniejszych problemów.

Jestem bardzo zadowolony z samego aparatu ale chciałbym do niego kiedyś dokupić jeszcze jeden obiektyw. Fuji uruchomił fajne promocje w Stanach i zastanawiam się czy szukać i prosić się znajomych czy czekać na przyszłe "promocje" Fuji Polska.
 
 
fides 
Entuzjasta
fides


Pomógł: 8 razy
Posty: 557
Wysłany: Wto 31 Maj, 2016 21:02   

Poszukaj może tutaj https://www.google.pl/sea...sytuacja&tbas=0

Ja mam takie ostrzeżenie https://www.google.pl/int...um.fujiklub.pl/ dotyczące strony http://forum.fujiklub.pl/
 
 
JBJ 
Nowy


Posty: 8
Wysłany: Wto 31 Maj, 2016 21:56   

Dzięki. Wszedłem na tę stronę ale zamiast odpowiedzi na moje pytanie znalazłem raczej argumenty sugerujące unikania cashback w Fuji Polska.
 
 
fides 
Entuzjasta
fides


Pomógł: 8 razy
Posty: 557
Wysłany: Wto 31 Maj, 2016 22:03   

JBJ, jaki nr konta podałeś NBR?

http://forum.nikoniarze.p...98889-p-49.html
 
 
JBJ 
Nowy


Posty: 8
Wysłany: Wto 31 Maj, 2016 22:31   

NRB ("Numer Rachunku Bankowego", nie NBR). Tak, podałem NRB i zostało to później zamienione na IBAN.
Ale to "później" to było ponad dwa tygodnie temu!

fides - czy Ty kupowałeś coś w ramach Fuji cashback?
 
 
fides 
Entuzjasta
fides


Pomógł: 8 razy
Posty: 557
Wysłany: Wto 31 Maj, 2016 22:36   

niee...

[ Dodano: Wto 31 Maj, 2016 23:23 ]
Choć może i tak.
XF 14mm albo XF 23mm kupiłem z X-E1 -bo razem jakoś to taniej wychodziło, ale nie pamiętam czy to był cashback czy co.
 
 
JBJ 
Nowy


Posty: 8
Wysłany: Pią 03 Cze, 2016 08:24   

Gwoli sprawiedliwości - dziś otrzymałem cashback.
W moim przypadku - od dnia zakupu upłyneło nieco ponad dwa miesiące.
Osobiście - nie polecam.
 
 
stalowypępek 
Bywalec



Pomógł: 1 raz
Posty: 129
Skąd: Z Łodzi
Wysłany: Pią 03 Cze, 2016 12:13   

Nie przesadzacie trochę? Tak wam do pierwszego nie starcza, że nie możecie parę miesięcy poczekać na zwrot? :P
 
 
JBJ 
Nowy


Posty: 8
Wysłany: Pią 03 Cze, 2016 14:13   

Rzecz nie w tym, czy starcza czy nie starcza.
Wątek dotyczył czasu oczekiwania na zwrot.

Uważam, że jeśli firma deklaruje cashback w ciągu dwóch tygodni a w praktyce jest to ponad miesiąc i przy tym "mydli oczy" problemami technicznymi to warto aby osoby, które chcą skorzystać z tej formy zakupów byli tego świadomi.
 
 
fides 
Entuzjasta
fides


Pomógł: 8 razy
Posty: 557
Wysłany: Pią 03 Cze, 2016 14:18   

JBJ, powinieneś się cieszyć, ze w ogóle dostałeś.
Powoływali się na okoliczności które mogły ciebie z uczestnictwa w promocji wykluczyć.

-w sumie to była taka zawoalowana groźba -BARDZO NIEŁADNIE !!!
 
 
stalowypępek 
Bywalec



Pomógł: 1 raz
Posty: 129
Skąd: Z Łodzi
Wysłany: Pią 03 Cze, 2016 14:25   

Może i tak, ale i tak uważam całą sprawę za pieniactwo. Skąd wiesz, że naprawdę nie mieli problemów technicznych? To takie typowo polskie zakładać od razu złe intencje drugiej strony.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIsilverBrown v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 12