Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Wysłany: Pon 20 Paź, 2014 Valuebasket i jego negatywy
Witam.
Interesuje mnie ten sklep gdyż chcę kupić raczej droższy aparat. Wszędzie koło 700euro a tam 534.
Sklep ma domeny w całej europie czyli i pl i fr i gb itp itd
Mało komentarzy o nim po polsku widzę ale co rzuca się w oczy to tysiąc negatywów.
Z tego co wydukałem większość dotyczy terminu wysyłki.
Niestety moja znajomość angielskiego jest słaba ( wręcz mizerna) a Google tłumacz kaleczy jak cholera.
Szukam więc opinii o nim bo pod względem cen to jest rewelacyjny i jeśli chodziło by tylko o terminy dostarczenia to ten miesiąc przeżył bym.
Interesuje mnie czy są negatywy o niezgodność produktu z zamówieniem i o to że jakiś produkt był nieoryginalny czy powystawowy lub uszkodzony.
Jeśli ktoś ma z tym doświadczenia to proszę o pomoc tak samo jak tych co znajdą chwilkę czasu a znają dobrze język angielski żeby poczytać na ten temat.
Z góry dziękuje i pozdrawiam Artur
Zależy co i jak. tak jak właśnie wyczytaliście. Jeden dostanie, drugi nie. Z jednej strony dużo jest negatywów na forach a z drugiej strony angole nie znają swoich praw i często jest tak że chcą np coś oddać wtedy gdy już nie mogą(np. minął czas) więc wyżywają się na forach. Prawda gdzieś zapewne po środku leży... Ja ogólnie rzecz biorąc więcej niż 300f bym w ten sklep nie zainwestował.
As a global business we have expanded to offices located in Hong Kong, Singapore, and London employing team members from different countries and backgrounds. Headquartered in Hong Kong, we run a large basis of the daily operations from this office with the other offices working alongside in support. Each office brings in their strengths and ideas to help ValueBasket.com excel beyond the ordinary standards of an ecommerce company.
Czyli ściągają sprzęty z HK raczej oryginalne. Omijają podatki itp. dlatego mają taniej.
Gwarancje dają "swoją", czytaj: nie jest to gwarancja producenta.
Sprawny i nowy - taki powinien być no ale w takich(i nie tylko) sklepach zdarzają się babole.
Co do opisu to nawet na najlepszych stronach masz regułkę, że produkt może się róznic od specyfikacji. Zazwyczaj mają tam sprzęt dostępny ogólnie na rynku więc taki będzie. Ja już się nauczyłem, że na tych stronach, aukcjach, ebay z "HK", Chin itp to lepiej przeczytać kilka różnych specyfikacji, a najlepiej to opis ludzi którzy kupili dany przedmiot.
Mam dwóch znajomych którzy kupili gripy, baterie i coś tam jeszcze w sumie żaden nie marudził i wszystko było ok, gwarancja j/w. Oni w sumie nic nie wysyłali na gwarancje bo nic sie nie zepsuło więc nie wiem jak z jej realizacją.
Zdecydowałeś się ostatecznie na zamówienie z tego sklepu ? Sam wyczytałem sporo negatywnych opinii i się zastanawiam czy to wszystko tak jest naprawdę.
Wiem z doświadczenia, że nie wystawiają faktur Vat.
Negatywy za czas dostawy moim zdaniem są bezpodstawne ponieważ na stronie jest napisane, że towar jest sprowadzany pod zakup i że może to trwać nawet 30 dni.
Różnica w cenie u nich a w zwykłym sklepie polega głównie na ryzyku i czasie dostawy.
Trzeba być świadomym, że za różnicę w cenach kupujesz komfort zakupów i chyba jednak większe bezpieczeństwo gwarancji.
To tak jak z wysyłkami kurierem a pocztą polską. Drożej u kuriera, ale szybciej i zdecydowanie pewniej.
Tak 2właśnie do tego podszedłem i kupiłem w Darty. To sklep drogi ale potrafią wymienić cały odkurzacz za 300euro dlatego e centymetrowa gumka przy szczotce się odkleiła.
Ja miałem (mam doświadczenie z tym sklepem). Połaszczyłem się na Panasonica, który jest tańszy od najtańszego w innych sklepach o ponad 1000 zł. No i się doigrałem.
Jakiś czas po opłaceniu zamówienia dostałem wiadomość: "... z przykrościa informujemy, że zostało tymczasowo wstrzymane..."
Aby kontynuować realizację Twojego zamówienia, proszę nam wysłać następujące dokumenty: Potwierdzenie adresu rozliczeniowego (aktualny rachunek za elektrycznosc, wode, itp)
Jak to przeczytałem włos zjeżył mi się na głowie. Odpisałem, że skoro stosują takie praktyki to żądam unieważnienia zamówienia i zwrotu pieniędzy.
Dostałem kilka wiadomości albo napisanych przez automat albo obcokrajowców przez google translatora, że zamówienie zostało anulowane i teraz cierpliwie czekam na zwrot pieniędzy...
Chciałbym poruszyć jeszcze jeden problem. Zmanipulowane opinie w serwisie opineo.pl.
Sklep ten ma tam same pozytywne opinie. Moja opisująca całą sytuację nie została opublikowana. Przez chwilę była inna negatywna (zrobiłem zrzut ekranu z kopii googla) ale też już została usunięta.
Także ostrzegam i przestrzegam przed tym serwisem.
[ Dodano: Sro 15 Kwi, 2015 14:41 ]
Aktualizacja: zwrot pieniędzy jest już na moim koncie.
Wysłany: Sob 26 Wrz, 2015 Negatywy Valuebasket jak najbardziej prawdziwe!
Valuebasket to kompletnie niepoważni ludzie! W ofercie pisało "towar w magazynie, wysyłka do 3 dni". Przelałem całą kwotę z góry. Po 3 dniach status zamówienia brzmiał: "Opóźnienia w wysyłce. Prosimy o wyrozumiałość" i ten stan rzeczy przez ponad tydzień pozostał niezmieniony. Aparatu potrzebowałem natychmiast, musiałem więc anulować zamówienie i pójść do konkurencji. Status zmienił się na: "Zamówienie zostało anulowane. Przykro nam, że tak się stało". Pieniądze zostały zwrócone w ciągu kilku dni (ciekawe na co było im te kilka dni potrzebne, dzisiaj przelewy można robić błyskawicznie). W przeciwieństwie do innych sklepów nie ma możliwości usuwania konta z panelu klienta. Trzeba pisać prośby. Po pierwszym wysłaniu na drugi dzień dostałem odpowiedź: "Dziękujemy za wiadomość. Pana prośba zostanie przekazana do działu IT". Przekazana chyba nie została, bo po 2 tygodniach dało się jeszcze zalogować na moje konto. Ponowiłem prośbę i kolejnego dnia otrzymałem ripostę: "Dziękujemy za wiadomość. Zgłoszenie jest już przekazane do działu IT". Na konto nie da się już zalogować, chyba wreszcie skasowali. Zdecydowanie odradzam. Niepotrzebna strata czasu. Wybrałem ich z powodu niskiej ceny - aparat kosztował 200 zł taniej niż u konkurencji i to mnie zgubiło. Najlepszy dowód na to, że najtańszą kiełbasę tylko psy jedzą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 17