Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Witam,wczoraj po okołu 40 dniach od rozpoczęcia procesu reklamacyjnego otrzymałem z firmy kaliber reklamowaną lornetkę Steiner Nighthunter 8x56. Przypominam,że reklamowane były mocno porysowane szkła obiektywów,które powstały ewidentnie z przyczyny użytkownika. W lornetce zostały wymienione szkła na nowe,ponadto lornetka została wyczyszczona z wszelkich brudów,pyłków itp oraz został uzupełniony azot,bez jakichkolwiek kosztów ! Spore było moje zdziwienie wczoraj gdy otwarłem paczkę,a tam praktycznie nowa lornetka.Wszystko w ramach gwarancji. Także Panowie i Panie serwis Steinera działa i to jak najbardziej z myślą o dobrych relacjach z klientem. Przez forum przewijało się dużo wątków gdzie zarzucano tej marce wiele złego. Ja też byłem jednym z tych,który włożył kij w mrowisko. Ale muszę cofnąć niektóre moje słowa na temat marki Steiner i najnowszy Nighthunter na pewno nie będzie ostatnią moją lornetką ze stajni Steiner.
Ciekawe czy miałeś szczęście czy to norma u Steinera? Na stoisku kalibra w Łochowie rozmawiałem z chłopakami i z tego co zrozumiałem to naprawa lornetki uszkodzonej przez użytkownika kosztuje 550 zł, i lornetka wraca jak nowa, i nie ważne co było uszkodzone, to koszt jest stały, bo Steiner jest fajny, i tym sposobem robi ukłon w stronę swoich klientów. Dla Ciebie widocznie Steiner padł na kolana i tym sposobem zaoszczędziłeś 5,5 stówy. A dla Steinera szacun.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14