Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Ponidziak ... Arka bardzo lubię , w bezpośrednim kontakcie jest miłym i serdecznym człowiekiem . Poza tym cenię jego pracę , testy aparatów fotograficznych , obiektywów i lornetek bardzo mi pomogły w zakupach . Ale cenzura na portalu lornetkowym nie pasuje . W ciągu ostatnich 10 lat , dałem w prezencie 5 lornetek . Trochę z dobroci serca , a trochę żeby wyciszyć wyrzuty sumienia . Kiedy zacząłem kupować lornetki wielkiej trójki ... Leica , Swarovski i Zeiss .
Arek zastanawiałem się co tak bardzo zabolało Cię w wypowiedzi TOUAREGA , że postanowiłeś interweniować . Myślę że były to te słowa ... Wszyscy miejscowi kolekcjonerzy swoich "półkowników ". Osobiście mógłbym od Ciebie kupić w ciemno każdą lornetkę , uważam że nigdy nikogo świadomie nie wprowadziłbyś na minę . A to że kolega zasugerował że nie wszyscy sprzedający lornetki są uczciwi to fakt . Sam o tym dobrze wiesz , ponieważ spotykałeś się z takimi sytuacjami . Ciebie też kilka razy chciano oszukać , opowiadałeś o tym . Cenzura to bardzo szerokie pojęcie . Podobnie jak poczucie własnej wartości , często mylone z egoizmem i przekonaniem o własnej nieomylności .
W tamtym roku miałem ciekawy przypadek . Chciałem kupić ciekawą szerokokątną lornetkę , umówiłem się na odbiór osobisty , żeby nie było niespodzianek . Lornetka fabrycznie nowa , stan idealny . Przykładam ją do oczu i widzę podwójnie , po kilkunastu sekundach zaczyna boleć mnie głowa . Sprzedający przykłada ją do swoich oczu i mówi że obraz jest idealny . Nie mogliśmy się dogadać , twierdził że skoro lornetka nigdy nie była używana to obraz musi być idealny . Załamałem się
Wiking, to jest wątek o Arku? Wiemy już że jest miły, serdeczny, ale także ma wielkie ego, jest przekonany o własnej nieomylności i wrażliwy na krytykę. Super, trochę go już zatem znamy. Każdy jakiś jest...cytując artystę "... a psychoanaliza to do siebie mnie nie zbliża". Ale jednego się dowiedziałem dzieki Tobie o Arku, jest również cierpliwy. Drogi Freudzie o gdybym byl admem to czerwona karteczka jak nic
A to że kolega zasugerował że nie wszyscy sprzedający lornetki są uczciwi to fakt
Odwracasz kota ogonem, albo masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Problem w tym, że on zasugerował, że tutejsi użytkownicy naszego forum, którzy mają kolekcje lornetek nie są uczciwi.
Zrobił to bezpodstawnie, nie mając żadnych dowodów i tylko dlatego, że obraził się, bo nikt nie chciał udzielać się w jego wątku.
Rozumiesz różnicę pomiędzy napisaniem "zdarzają się nieuczciwi sprzedawcy używanych lornetek", a zasugerowaniem, że aktywni użytkownicy tego forum nie chcą się podzielić swoimi doświadczeniami z serwisem, bo zwykle przy sprzedaży ukrywają wady swoich lornetek, tylko po to, aby szybko się ich pozbyć i nie musieć przez to użerać z owym serwisem?
Poza tym TOUAREG po upomnieniu zareagował i przeprosił. Dla mnie sprawa była zamknięta. Ale wtedy pojawiłeś się Ty i rozpocząłeś dyskusję atakując mnie personalnie. Ostrzeżenia nie dostałeś, bo ja nie daje ostrzeżeń za ataki na moją osobę. Po kilkunastu latach prowadzenia portalu i forum, internetowy hejt najróżniejszego rodzaju spływa po mnie jak woda po kaczce. Proponuję jednak, żebyśmy teraz skończyli temat, bo zaśmiecamy wątek.
...
OK. To może umówmy się tak. Jeśli TOUAREG przedstawi tutaj link do aukcji, w której aktywny użytkownik naszego forum lornetkowego sprzedawał coś co opisywał jako "igła", a było to wadliwe, to cofnę ostrzeżenie. Skoro się kogoś oskarża - trzeba mieć dowody.
Ostrzeżenie, ze zrozumieniem przyjąłem, da się z tym żyć, a nawet z banem, jednak ten nie zawsze jest konstruktywny.
Nie zamierzam prosić czy starać się o jego anulowanie, nie jestem psem (mój "brat mniejszy") tropiącym.
Tak, kupiłem lornetkę której stan znacząco odbiegał od opisu, może stąd ta "frustracja"
Oczywiście nie o taką popularność wątku mi chodziło, mam nadzieję że będą to "ZŁE DOBREGO POCZĄTKI" parafrazując porzekadło.
Bardzo dziękuję za wszystkie dotychczasowe wypowiedzi, a zwłaszcza Maćkowi.
I właśnie zachęcony wypowiedzią Maćka, skontaktowałem się z customerservice@swarovskioptik.com, skąd po krótkim opisaniu problemu, podaniu nazwy modelu i nru lornetki otrzymałem zapewnienie o wysłaniu muszli ocznych do samodzielnej wymiany. Zupełnie za free. Ewentualny przegląd będzie kolejnym krokiem.
To może ja opowiem historię znajomego, który kupił lornetkę po mojej rekomendacji. Był to Olympus EXWP 10x42. Po kilku latach używania, pożyczył on ją komuś z rodziny, po czym zadzwonił do mnie, że z lornetką jest coś nie tak. Gdy miałem okazję na nią spojrzeć, wyszło że ten kto pożyczył lornetkę, najprawdopodobniej ją upuścił, bo okular był wgnieciony i ustawiony lekko pod kątem do osi, zacinała się też muszla okularowa. Powiedziałem do znajomego, że to uszkodzenie mechaniczne, które serwis naprawi, ale raczej odpłatnie - mimo tego, że lornetka była wciąż na gwarancji. Znajomy wysłał lornetkę do serwisu, a po 2-3 tygodniach wróciła w stanie idealnym. Całkowicie za darmo.
W Zen-rayu na gwarancji popsuła się regulacja dioptrii. Wymieniono mi lornetkę na nową, ale trwało to kilka miesięcy - serwis w USA. Załatwiałem przez krajowego dystrybutora u którego kupiłem lornetkę.
Tak, Zen-Ray padł z bardzo nieprzyjemną agonią polegającą na olaniu swoich klientów. marcinkle, byłeś chyba jednym z ostatnich klientów, których serwis jeszcze obsłużył. Na BirdForum są opisy osób, które miały znacznie mniej szczęścia w tej kwestii.
Swarovski tak długo, jako producent optyki nie istnieje, ale mając zaplecze techniczne i kapitałowe, stworzył w latach 30-tych XX w. drugi filar biznesu, którym tu się pasjonujemy. Nie wybijał się ponad ówczesną przeciętność aż do lat "80", kiedy wreszcie dołączył do ścisłej czołówki, z którą go utożsamiamy.
I nie bezpodstawnie, dziś dostałem obiecane muszle oczne do mojego nastoletniego bino, pasują perfekcyjnie, bo jakże inaczej
Faktycznie, decydując się na produkt premium, płacimy nie tylko za markę-prestiż-logo (jak niektórzy uważają), najwyższą jakość, najnowszą technologię ale też za bezproblemowy serwis przez długie lata.
I to się chwali.
To niesamowite jak Swarovski dzięki serii SLC rozwinął skrzydła w latach 80 tych ubiegłego wieku i osiągnął szczyt optycznych możliwości . Bo trzeba przyznać że seria EL jest fenomenalna . A tak zacna Szwajcarska firma Kern Aarau , po ponad 170-ciu latach ( 1819 -1991 ) przestała istnieć . A produkowali tak wspaniałe lornetki i nowatorską optykę .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14