Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Obiektyw dałem do naprawy gwarancyjnej sprzedawcy, który jak twierdzi oddał to do swojego serwisanta. "Naprawa" trwała tydzień. Oddając stwierdził, że były zrobione testy i coś tam jeszcze teraz jest ok.
Tym razem od razu sprawdziłem, czy to prawda. Mówiąc najdelikatniej g..o prawda. O ile na 200mm zrobiło się lepiej, o tyle niżej (80-135) się spiep.....ło.
Zaraz po tym wysłałem do sprzedawcy maila z pytaniem, co wobec tego zamierza dalej.
Naturalnie nie odpowiedział, bo pewnie nie ma maila (może jego sklep internetowy posługuje się gołębiami pocztowymi ? .
Wobec tego żarty się skończyły. Na początek oddałem dziś obiektyw do sporządzenia pisemnej ekspertyzy technicznej do niezależnego ale renomowanego i odpowiednio wyposażonego serwisu.
Ekspertyza nie była do końca jednoznaczna. Wykazała jednak na pewni to, że "naprawy" wykonywane przez serwis sprzedawcy to zwyczajna lipa.
Nie będę się jednak z palantem użerał ani łaził po sądach. Sprzedałem ten obiektyw i kupiłem inny.
1. nabywca dostał komplet informacji i moje poprzednie testowe zdjęcia,
2. dostał też tę ekspertyzę, którą zamówiłem i która opisuje aktualny stan obiektywu od a do z,
3. posprawdzał obiektyw ze swoim D200 na wszystkie sobie znane sposoby i powiedział, że to, co jest mu odpowiada,
4. cena odzwierciedlała pkt. od 1 do 3.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 14