Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Wysłany: Pią 29 Lis, 2024 Z okazji Black Friday życze Wam...
...żeby sprzet Canon, Sony, Tamron nigdy się nie zepsuł i nie trafil do jedynie panującego na ziemi polskiej serwisu Proclub.
Jesli myślicie że producent lub sklep stanie w Waszej obronie to musze Was zmartwić - mylicie się.
Każdy powie, że jedynie "Profesjonaly" serwis Proclub ma władze i wyłączność na to, żeby ocenić Wasz sprzęt.
Nawet jeśli wyślecie do serwisu Proclub aparat czy obiektyw z drobna usterką i wróci do Was przysłowiowy słoik, który robi rozmazane zdjęcia,
nikt się nad tym nie pochyli, bo tylko serwis Proclub jest w stanie ocenić swoją pracę.
Wiem, że taki sprzęt się rzadko psuje i zdecydowana większość z Was nigdy nie zazna takiej niedogodności, ale pomyślcie ile warta jest Wasza gwarancja.
Black Friday minął, mam nadzieje że wszyscy się obłowili
Może żeby nie być gołosłownym, pokaże Wam jakie zdjęcia robi mój obiektyw RF 14-35L po trzech wizytach w serwisie Proclub i dwóch kalibracjach. Wszystkie zdjęcia wykonane na 35mm.
Czyżby piekło zamarzło i serwis Proclub nie będzie więcej naprawiał sprzętu Canona?
Słyszałem już podobne informacje w sklepie gdzie zgłaszałem reklamację,
Z pewnością w takiej sytuacji wyśle obiektyw do Niemiec.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 14