Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
W porównaniu z ówczesną konkurencją nie było aparatu, który by dawał więcej mozliwości. Fajny aparat, no i pasuje do niego cała nowa, oczywiście pełnoklatkowa optyka Sony i Zeissa. Mając go można focić zaopatrując się w pełnoklatkowe szkła i wyczekując aż w końcu Sony wypuści pełnoklatkową cyfrę za pieniądze przez ciebie akceptowalne.
Mam ten aparat i instrukcję.
Tommi20, mały, lekki, plastikowy, ale dobry, będą na nim działały obiektywy SSM, realizuje błysk ADI, środkowy czujnik AF jest krzyżowy i dobry. Dobry pomiar matrycowy. Trochę nieciekawe zasilanie, ale w tamtych czasach to był standard.
Z tych co napisałeś to mi się bardziej podoba Tokina, bo ma metalowy badnet, no i Tokiny zawsze były mocniejsze niż Tamrony, ale co do jakości optycznej tych obiektywów to się nie wypowiadam, choć gdyby były powyżej przeciętnej to bym raczej usłyszał.
Obiektyw z mojego linku to bardzo dobry i stary obiektyw Minolty, legendarna flinta. Jego ceny dochodzą wysokości cen nowego Sony 75-300, jednak z czystym sumieniem mogę napisać że flinta to lepszy wybór.
Sony 75-300 to jest stara Minolta 75-300 i jest to obiektyw pełnoklatkowy.
Jest też Sony 70-300 G ale to już inne ceny.
Tommi20, no tak przy takiej kwocie to ciężko, flinta jest fajna ale jeśli masz długo czekać aby go kupić, to może jednak rozważ kupno czegoś taniego, nawet jak nie będzie dobre to i tak lepsze coś niż nic.
Z drugiej strony jeśli kupisz coś, to będziesz miał mniejsze ciśnienie aby dokupić coś lepszego.
Tak czy siak wybór należy do ciebie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16