Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Waży 1.2kg, poza płaszczyzną ostrości widać purpurowe prążkowanie (tak jak w dobrych stałkach bywa), oczywiście ustawiasz ręcznie przesłonę i ostrość, z tym że od 5m do nieskończoności masz 3/4 obrotu.
Mimo wszystko to jest dobre, ostre szkło. Zależy czy lubisz manuale.
Jaka cena?
Jeżeli nie jesteś przekonany, to napisz ile a ja się ustawiam w kolejce
Waży 1.2kg, poza płaszczyzną ostrości widać purpurowe prążkowanie (tak jak w dobrych stałkach bywa),
To ja chyba nigdy nie miałem dobrej stałki, ale swoją droga to jest po prostu aberracja chromatyczna. To można również spotkać w ordynarnym, kiepskim, tanim zoomie
RB,
aberracja chromatyczna podłużna i poprzeczna to nie to samo co prążkowanie w obszarze poza płaszczyzną ostrości. Te parametry definiuje się dla płaszczyzny obrazowej.
Obraz może być bardzo ostry i pozbawiony aberracji chromatycznej, podczas gdy przedmioty w tle i pomiędzy sceną a aparatem będą otoczone barwnymi obwódkami.
Obraz może być bardzo ostry i pozbawiony aberracji chromatycznej, podczas gdy przedmioty w tle i pomiędzy sceną a aparatem będą otoczone barwnymi obwódkami.
Rysowac nie musisz. A ja dalej utrzymuję, że obwódki również poza płaszczyzną ostrości noszą ta samą nazwę aberracji chromatycznej i pochodzą z tego samego zjawiska...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 11