Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Wysłany: Sob 07 Lis, 2009 Nikon D300 uszkodzone migawki.
Dziesiec miesiecy temu kupilem d300 .W trakcie robienia zdjęc ślubnych w studio pojawił sie czarny pas w poprzek ekranu aparatu. co mnie bardzo zaszokowoało. Ale po chwili zastanowienia zdjołem obiektyw wyzwalajac migawke ujrzałem urwanom lamelke 1 od dołu z prawej strony .przy podnoszeniu migawki urwana częśc migawki zostawała na dole. Po wysłaniu do serwisu nikona do warszawy serwis odpisuje ze naprawa gwarancyjan nie jest mozliwa uzasadniajac ze to jest pierwszy przypadek tego typu i naprawe mogą wykonać tylko odpłatnie koszt naprawy to 1100zł. Po takiej odpowiedzi z Nikona przedstawiłem im orginalne zdjecia na karcie ktorą wyciągnołem z aparatu gdy się to stało. Serwis w warszawie spławił mnie uzasadniając ze to nastapiło z powodu wypadku. To jest moja czwarta lustrzanka nikona i chyba nigdy więcej . Co mam zrobić ..Pozdrawiam zdzislaw1001@pw pl
Ostatnio zmieniony przez goltar Sob 07 Lis, 2009, w całości zmieniany 2 razy
po pierwsze - nie krzycz
po drugie - jeśli serwis na Postępu spławia, można spróbować zrobić na nich presję "od góry", np. wysłać pismo (mail) do Centrali Nikona na Europę, mieszczącego się bodaj w Duseldorfie
po trzecie - zgłosić do rzecznika praw konsumentów i poprosić o poradę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 13