Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
To prawda, są mocno edytowane. W zasadzie stało się to w ramach testu "co ten lightroom potrafi, a czego jeszcze nie robiłem". Dotychczas byłem przeciwnikiem podobnej ingerencji w zdjęcie i być może ten secik jest przykładem mojego zachłyśnięcia się kolorami w jednej z pierwszych takich prób.
Choć IMO koncertom całkiem z takim przerysowaniem do twarzy.
Choć IMO koncertom całkiem z takim przerysowaniem do twarzy.
Imo wręcz odwrotnie Nie znam żadnego fotografa koncertowego, który by tak (albo podobnie) obrabiał zdjęcia. Profesjonaliści (mowa tylko o polskim podwórku) na pewno tak nie robią, za to amatorzy często ratują się dziwną obróbką, żeby cokolwiek jednak pokazać, bo jakość jest niezadowalająca albo po prostu mają taką manierę
Ja jestem amatorem, ale nie obrabiam, najwyżej zrobię w wb.
Test się udał, LR trochę potrafi!
Właśnie rzuciłem okiem na Twego flickra, chyba dla większości swoich zdjęć stosujesz taką obróbkę...
Większości ostatnich. Tak jak już napisałem, agresywna obróbka do dla mnie novum i z całą pewnością nie skrystalizował się we mnie jeden, konkretny styl.
Nie mam zamiaru naśladować ścieżki profesjonalistów obecnych na naszym podwórku tylko dlatego, że nimi są (lub aby być za takowego uważany). Nie upieram się przy swoim, bo za krótko w tym siedzę, ale efekty ich (zawodowców) pracy w większości mnie nie satysfakcjonują w stu procentach. Osobiście szukam innej drogi.
Jeszcze raz powtarzam, powyższy set wcale nie musi nią być.
Ruslan, podoba mi się to zdjęcie od strony oświetlenia, kolorów, tło po prawej nieźle grzeje oczy. Szkoda urwanego prawego halogenu, za to ta wdzierająca perkusja po lewej ... hmm
bhpchmiel, niezła seria. Całość niemalże opowiada dokładnie historię (tak mi się wydaje, bo nie znam). 451 jakieś takie nie wpadające mi w oko, kadr mi nie leży, poruszona postać? 460 ciut za dużo góry moim zdaniem, mogłoby być ciaśniej nawet. Reszta ok i jak napisałem - dobrze się uczestniczy w całości
dr11 co do 451 to jest jak mówisz - solistka się poruszała, a miałem długi czas stąd tak wyszło. 460 zaraz wstawię poprawione - dzięki za uwagi. Tak jak piszesz zdjęcia są ułożone chronologicznie, ale i tak wstawiałem wybiórczo, żeby nie zawalić wątku
[ Dodano: Sro 13 Paź, 2010 23:42 ]
To jeszcze parę luźnych:
468.
myslidar, coś dziwnego jest na tych dzisiejszych Twoich zdjęciach. Na niektórych chyba kompresja za dużo zjadła, bo pojawiają się na twarzach ciapki pastelowe, na innych zaś jakby za mało antyaliasingu przy wyostrzaniu, nie wiem efekt czego to, ale np. na 419 widzę zbyt wyraźnie piksele na kontrastowych granicach (np. ręka).
Może ja wypowiem się w tej kwestii bo tak się akurat składa, że interesuję się grafiką komputerową i ten efekt, który ty nazwałeś "zjedzoną kompresją" jest mi świetnie znany.
Kolega myslidar w swoich zdjęciach zastosował filtr do photoshopa, który nazywa się "Topaz Vivacity"
Jak zwykle żałuję, że nie mam na składzie jakiegoś 70-200/2.8, to tym razem żałowałem, że nie mam 24/1.4 na składzie.
480. Killing Nullity - młodzi zdolni. (a w zasadzie na zdjęciu jeden młody zdolny )
481. Vidian
482. Takoż Vidian
483. nadal Vidian
484. pewnie już nudne, ale Vidian
485. i jeszcze... Vidian
486. Dla odmiany Obscure Sphinx
487. Obscure Sphinx dalej.
488. itd.
489. Obscurny Szfinksz
490.
491.
I skoro wykończyliśmy już sphinxa, do końca będzie gwiazda czyli Tides From Nebula. Przy okazji już kompletnie skończyła się oświetleniowcowi wena i jeśli wcześniej zdarzyło mu się dać trochę światła z przodu, to teraz pozostał już tylko dym i tył.
lolek88 nie twoja to wina, ale stage mial po prostu zle naswietlenie, zabraklo klimatu
481. fajna!
494. yes sir!
498. (Tauron Nowamuzyka 2010, Moderat na scenie)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 15