Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
No top kupi Ricoh dla lub do Pentaxa. Na jedno wychodzi. W Ricoh-u chyba nie pracują tacy idioci jak w ... , co dobrą markę "Minolta" w błoto wywalili. Dodatek Konica jako "przejściowy" sobie podarowałem. Choć i on dobrze się kojarzył - całkiem przyzwoite filmy były.
muzyk napisał/a:
żeby wypuścił K1
To już w tym roku ponoć... zapowiadany od 2 lat. Zdawało się że to K-3 będzie , ale może się będzie nazywał K-2 ? Tak dla pognębienia konkurencji... że tak trudno będzie im dogonić jak wejść... Tym bardziej że już taki model analogowy był.
dcs, to są różne fabryki i różne matryce. Zupełnie różne fizyczne, co widać na zdjeciach. Toshiby są na miedzi, Sony na aluminium (ponoć). Zauważ też , że Toshiby miały problemy z bandingiem, Sony nie.
Przeglądałem instrukcję i nie udało mi się na jej podstawie wywnioskować czy podobnie jak w k-5 nie można manualnie ustawić migawki w trybie filmowania, czy jednak już można ?
certainbeing, pytałeś o manualne ustawienia migawki w trybie filmowania, a nie o system kodowania. h.264 to aktualny standard, więc nie dziwi jego obecność i nie ważne w jakim kontenerze.
Poza tym masz coś do mjpg? Przez lata, to był jeden z najdoskonalszych nieliniowych kodeków w historii zapisy obrazu. Przecież jego architektura została wykorzystana do stworzenia mpeg1, mpeg2 i właśnie H.264/MPEG-4 AVC
to była sugestia że być może wraz z H.264 weszło bardziej sensowne manualne ustawienie w trybie filmowania migawki i przesłony, a nie tylko przysłony jak w k-5
Wiem że ktoś tu ma k-3, ale nie chce się przyznać
Panowie , wstydzić się K3 , no rolmalnie nie ładnie , a co do K5 to faktycznie tryb filmowy ma spore ograniczenia , ale dla amatorów full hd 30 kl/s z jasnym obiektywem to dość, by się pobawić w operatora .
Sony zapowiada 8K , wchodzi 4K , no właściwie już jest , i wszystko ładnie , tylko ludzkie oko ma ograniczenia dopuki nie będą nam wszczepiać jakiegoś ustrojstwa do jego poprawy.
Jeżeli Pentax traktuje filmowanie po macoszemu , to sądzę , że właśnie dlatego ma takie korpusy , a nie inne .
No co wy z tym 30fps ciągle? 30 to zaszłość NTSC i 60Hz w gniazdkach amerykańskich.
Sony zapowiada? 2 Chińskie telewizje przeszły w tym roku na 8K, a Europa zacznie wprowadzać od 2018. Problem nie polega na tym co widzimy tylko na odległości. Telewizja 8K (bo to jest rzeczywisty standard), jak i 4K (chociaż podobnie jak HD 1080p to tylko standardy przejściowy), nie są przeznaczony na małe urządzenia. Chodzi o wyświetlanie w doskonałej jakości obrazu na wielkich powierzchniach pokroju (na razie) 80-150". Przyszłościowo, będziesz miał zamiast ścian jeden wielki panel, który będzie potrafił wyświetlić ci np 100 różnych stacji na raz, a oglądany program będzie szedł za tobą do toalety
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 13