Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Może mało oryginalne - puszczacze baniek mydlanych w Barcelonie. IMG_4180r.jpg
91.
Byłbym zapomniał - to zdjęcie ma potencjał ale bym je przekadrował - jak już ucinać nogi to wszystkim i ciąłbym je na wysokości pasa dziewuszki - eliminując rażącą jasność podłoża odciągającego wzrok od delikatnej bańki. Można by jeszcze w programie nieco rozmyć tło (skoro przysłoną się nie udało).
[ Dodano: Pon 08 Sie, 2016 15:49 ]
matys napisał/a:
94.
Udany kadr, niesie kilka kadrów w sobie, zależnie kto by robił to zdjęcie - jeden ciąłby na linii siedzeń i zostawił by tylko nogi i odbicia, inny, ciąłby odcinając odbicia , jeszcze inny - odcinając jasną linię za oknem pozostawiając ludzi "lewitujących" między niebem i pejzarzem za oknem, a jeszcze inny - odcinając wszystko poniżej blatu stolika. Wszystko zależy co chcesz tym zdjęciem nam powiedzieć. Bo co kadr - to inna opowieść . Ale wszystko na raz - to za dużo , a jak za dużo to mówi o wszystkim i o niczym... Powodzenia.
Kadrowania 91 jak najbardziej można spróbować, choć dziewczynka skacząc do bańki miała ładnie ustawione nóżki. Co do rozmycia tła to może mniej chętnie, m.in. dlatego, że tło to słynna fontanna w Parku La Ciutadela.
Mam pewno skrzywienie zawodowe, bo w mojej pracy zawodowej używam czegoś w rodzaju zdjęć do ilustracji tekstu i przykładam uwagę, by "opowiadały one pewną treść". Chyba podobnie jest w przypadku moich normalnych zdjęć.
Troszkę broniłbym 93, bo zdjęcie ma swój klimat. Nie urażając Autora i przedstawionej Osoby, mam takie wrażenie, że mogłaby to na przykład być "Żona odchodząca od fotografa..."
Podoba mi się 100 i 101. Wiem, że na 100 kadrowanie wymuszają okna, ale gdyby ciąć poniżej parapetu, te dwie sylwetki znalazły by się "korespondencyjnie" w dwóch mocnych punktach kompozycji. Przynajmniej tak mi się to widzi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,37 sekundy. Zapytań do SQL: 18