Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
hijax_pl, ale dlaczego w komentarzach sugerujesz, że tylko "bawiłeś się tym aparatem na zlocie"?
BTW, dopiero gdy doszedłem do rozdziału o DR zwróciłem uwagę, kto jest autorem testu...
Tak z ciekawości - czy teraz tradycją stanie się, że w badaniu zachowania przy wyciąganiu ze świateł i cieni w LR będzie używany plik RAW, a nie TIFF wolany dcrawem?
BTW, coś nie wydaje mi się, żeby wyzerowana była redukcja szumu kolorowego, chyba, że plik jest odszumiany pomimo wyłączenia panela Detail...
jaad75, to przykład dla.. hm.. "ludu", także za zasadne uznaję pokazać jak w praktyce się sprawdza aparat, a przecież nikt nie wrzuca do LR tiffów z dcrawa tylko bezpośrednio RAWa. Oczywiście zakładając, że Adobe już dorobił wsparcie.
W przypadku RX100 - dorobił.
A nawet 'nad'-robił.
Dzięki temu jest też piękne porównanie szumu RAWa wołanego dcrawem (czyli rzeczywistego) do LR na 'domyślnych ' nastawach.
Bo czuje się empatię recenzenta w stosunku do zainteresowań kumatych czytelników, a to nie często się zdarza!
Są też elementy humorystyczne, poczucie dystansu do tematu... no normalnie zaraz laurka mi wyjdzie z tego postu
Bawiłem się nim na zlocie całe 2 dni i JPEGi rzeczywiście wychodzą z niego fajne.
Aparta jest bardzo kieszonkowy a jednocześnie spójnie zrobiony I... metalowy.
Można go zabrać wszędzie I jak ktoś nie lubi grzebać w postprocesie to to jest aparat dla niego. Szkoda, że nie zachowuje składowych HDR.
Gorącej stopki mi nie brakuje natomiast mógłby mieć 24 na szerokim.
dcs [Usunięty]
Wysłany: Sro 26 Gru, 2012
Na pewno przy stole wigilijnym zastanawialiście się: Co jest w środku Sony RX100?
Znalazłem fajną galerię na flickr, zawierającą 805 zdjęć wartych obejrzenia i dostępnych w pełnej rozdzielczości
To co ten aparat robi na ISO1600 - powala
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12