forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Sony DSLR a580 v Nikon D5100 v Canon 600D

demich - Sro 08 Lut, 2012
Temat postu: Sony DSLR a580 v Nikon D5100 v Canon 600D
Witam,
właśnie się zastanawiam nad zakupem lustrzanki do ceny 3000tys zł. Jestem początkującym amatorem fotografii i szukam dobrego wyboru aparatu pomiędzy Sony DSLR a580 v Nikon D5100 v Canon 600D. Z różnych źródeł wyczytałem i także na porównaniach aparatów to różnica między nimi jest niewielka . Z tego wszystkiego zachwalają Sony bo ma wysokie ISO. Ale dla takiego żółtodzioba jak dla mnie to nie powinno mieć jakiegoś większego znaczenia.

Proszę o odpowiedź i o pomoc w wyborze jak ktoś może.
Pozdrawiam

jaad75 - Sro 08 Lut, 2012

Z tych trzech najlepiej wypada D5100 (również na wysokich czułościach). Natomiast jeśli chcesz bawić się w bardziej zaawansowane filmowanie, najlepszym z tych trzech będzie 600D.

[ Dodano: Sro 08 Lut, 2012 10:47 ]
demich napisał/a:
Z tego wszystkiego zachwalają Sony bo ma wysokie ISO.
Kto zachwala? Pan w Fotojokerze?... :razz:
muzyk - Sro 08 Lut, 2012

demich napisał/a:
Z tego wszystkiego zachwalają Sony bo ma wysokie ISO.

Ooo! Dobra wiadomość na dziś :lol:

hahhahaha

Zapomnij o takich radach.
demich napisał/a:
różnica między nimi jest niewielka .

No, zdecydowanie za Jaad'em, Nikon 5100, choć warto by się zastanowić nad 600D - generalnie to jest wybór - jak zawsze - pomiędzy jednym a drugim systemem. Poza tym, weź jeden i drugi do rąk i powiedz sobie na początek, który Ci bardziej "leży".
Zobacz jak się obsługuje, jak przez wizjer świat ogląda, jak jest zbudowane menu, itd.
Sony 580 raczej zostawiłbym, no chyba, że masz sentyment do Sony :razz:

Nawet nie myślałem o filmowaniu wiem że można, ale że ma jakieś różne możliwości to nie wiem tego jeszcze. A zachwalał pan w Sony Center , no ale to swoja firma więc musiał. A w fotojokerze pan zachwalał inny.
RB - Sro 08 Lut, 2012