forum.optyczne.pl

Pomagamy w wyborze lustrzanki cyfrowej - Półprofesjonalna lustrzanka wraz z obiektywem do 3200zł

Zoomiasty - Pon 27 Maj, 2013
Temat postu: Półprofesjonalna lustrzanka wraz z obiektywem do 3200zł
Witam. Niestety tutaj na moje konto zaszło włamanie no i dany osobnik napisał coś o ultrazoomie, który mnie kompletnie nie interesuję. Proszę najlepiej zamknąć tamten temat, bo to nie ja. Jestem zainteresowany kupnem lustrzanki. Jestem pół profesjonalistą, choć nie zarabiam, ani nie żyję z tego. Jedynie czasami mam zlecenia :) . Przejdźmy do rzeczy. Budżet który mam to 3200zł~ i najlepiej jakby za tą granice nic nie wykraczało. Chcę BODY + OBIEKTYW, nie koniecznie KIT. Największą frajdę sprawia mi fotografowanie mojego zwierzaka (owczarka niemieckiego), lubie fotografować przyrodę (nie makro), szczególnie budynki, ale nie wnętrza tylko ogólna fotka pokazująca wielkość, rozmiary budynku. W tym roku jadę na wakacje do Chorwacji także coś co mogłoby uwiecznić chwilę z rodziną. Do Zakopanego też się wybieram i gdybym przywiózł jakieś fajne fotki Tatr byłoby super. Fotografuję po prostu wszystko co wejdzie mi pod obiektyw. Wcześniej fotografowałem jakimś kompaktem Olympusa o ogniskowej 6.3-18.9mm 1:3.1-5.9 ogniskowa malutka, nie uchwyciłem nią nic szczególnego.

Największy zaufanie mam do firmy Canon i Nikon, dlatego iż moi znajomi focą przeważnie Nikonami i jest w porządku. Jestem zainteresowany modelem D5200 + 18-105mm ale nie wiem czy na ten budżet aparat nie jest zbyt zabawkowy. Moja koleżanka posiada D5100 z 18-105mm i jakąś Sigme AF 10-20mm f/4-5.6 EX DC nie orientuje się zbyt bardzo w obiektywach, ale na pewno kiedy już będę poszerzał szklarnie to się zacznę interesować. Byle by były jasne, znowu drogie.. Polećcie coś 3200zł z obiektywem ;) . Dzięki wielkie z góry za pomoc.

PS. Proszę o nie usuwanie tematu, każdy ma swoje potrzeby i proszę o pomoc :) .

Tutejszyn - Pon 27 Maj, 2013