Przetwarzanie danych osobowych

Nasza witryna korzysta z plików cookies

Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.

Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.

Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.

Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.

optyczne.pl forum.optyczne.pl  
•  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Statystyki  •  Rejestracja  •  Zaloguj  •  Galerie  •   Ulubione tematy

----- R E K L A M A -----



Poprzedni temat :: Następny temat
www.fotoklik.pl - osobiście nie polecam
Autor Wiadomość
EZOGHUL 
Rozmowny



Pomógł: 3 razy
Posty: 280
Wysłany: Pią 30 Sty, 2009   www.fotoklik.pl - osobiście nie polecam

Witam

Widzę, że nikt jeszcze na temat tego sklepu nie pisał.
Opiszę sytuację w jakiej się znalazłem, a to może pozwoli Wam w przyszłości podjąć decyzję przy wyborze sklepu internetowego podczas zakupów.

Zamówiłem filtr UV w dniu 21.01.2009 r.
Wybrałem opcję płatności przelew - przesyłka poczta polska 109 pln /filtr/ + 12 pln /przesyłka/.

Otrzymałem e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia.
Następnie otrzymuję e-mail z informacją o koncie bankowym.
Zlecam przelew, a same pieniądze schodzą z konta o 11:34 tego samego dnia.
Również 21.01.2009 r. otrzymuję informację, że towar jest dostępny.

22.01.2009 r. otrzymuję kolejny e mail z numerem konta i prośbą o wpłatę.
Odpisuję, że pieniądze przelałem w dniu wczorajszym i czekam na przesyłkę.

23.01.2009 r. po wizycie listonosza i nie otrzymaniu przesyłki napisałem na gg do sklepu.
Otrzymuję informację, że towar powinien być wysłany w dniu dzisiejszym tj. 23.01.2009 r.

Nie rozumiem jak firma mając moje pieniądze od 2 dni i towar na stanie nie wysłała go i jeszcze nie jest pewna czy go wyśle w danym dniu.

26.01.2009 r. nie otrzymuję przesyłki.
27.01.2009 r. nie otrzymuję przesyłki. Wysyłam informację, że nie otrzymałem towaru.
Dostaję informację, że towar był wysłany w piątek/poniedziałek. Otrzymuję również odp. że zamawiałem przecież przesyłkę pocztą polską.

Widać jak ktoś zamawia przesyłkę pocztową to ma czekać na wysyłkę i nie liczyć na to, że ktoś pójdzie na pocztę - tak to rozumiem.

29.01.2009 r. odbieram przesyłkę. List polecony, koperta bąbelkowa. Koszt wysyłki 3.85 dzień nadania 26.01.2009 r.
Za 12 złotych nawet nie nadano przesyłki priorytetem.

Podsumowanie:
+ towar zgodny z opisem
- czas trwania realizacji zamówienia - 8 dni :(
- pomimo posiadania towaru i moich pieniędzy zwlekano z wysłaniem towaru
- zarabianie na przesyłce - za 12 pln sklep mógł nadać filtr priorytetem, a tak 3.85 wysyłka plus ok 1 pln koperta.

Więcej tam nic nie kupię.
 
 
Reklama

Pomógł: 0 razy
Posty: 1
Skąd: Optyczne.pl






edmun 
Optyczny
Niemarkowy



Pomógł: 46 razy
Posty: 4761
Skąd: UK
Wysłany: Pią 30 Sty, 2009   

Kod:

Po długim czasie zastanawiania się, kombinowania i sprawdzania ofert, doszedłem do wniosku,
że kupię sobie porządny aparat cyfrowy.
Wybor padł na model Panasonic FZ-18,
który za niską cenę oferuję najlepsze możliwości
(zoom z 28mm do 504 mm
plus tzw. extended zoom przy mniejszych rozdzielczościach (mniej niż 8.0 mpix))

Ponieważ uznałem że nie zaliczam się do grupy idiotów,
postanowiłem odwiedzić świetnie wyposażony <sic!>
sklep sieci Media Markt.

Wybór padł na sklep w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu.

Oczywiście sama wizyta mogła być już powodem zadowolenia,
ale nie podniecam się tym jak niektórzy - którzy do MM trafiają raz na rok.

Skierowałem swoją osobistość do punktu FOTO,
po czym poprosiłem jakże młodą panią obsługującą aby udostępniła mi aparat na chwilę do użytku.
Pani zrobiła minę typu "ehh kolejny klient co się pobawi i pójdzie dalej"...
(nie wiem... może ma takie preferencje)
po czym dała mi aparat do ręki.
Aparat był właśnie taki jak potrzebowałem.
Powiedziałem Pani, że kupuję ten aparat i żeby naszykowała towar.

Od tego momentu zaczął się powolny proces,
który później stał się udręką i stresującą sytuacją.

Po kilku słowach z panią sprzedającą, uzyskałem informację
że czarny model jest tylko taki jak na wystawie, a na magazynie leży srebrny model.
Zgodziłem się więc na srebrny model.
Minęło kilka minut a zaczął obsługiwać mnie miły pan,
który dzięki magicznemu temu czemuś co się komputer nazywa
- oznajmił, że nie ma srebrnych, ale są czarne,
a pani pewnie się pomyliła.

Poprosiłem więc, po czym pan wydrukował dla mnie fakturę pro-formę,
w celu udania się po podpisanie umowy na raty.
Raty oczywiście przyjetę, towar dostaję na miesiąc za darmo.

Wracam z umową, wszystko ładnie i pięknie,
po czym mam wyjść ze sklepu i odebrać aparat w punkcie obsługi klienta,
gdzie za chwile zostanie dostarczony.

Mija 15 minut, przychodzi pan i oznajmia że jednak czarnych już nie ma
i pewnie coś w komputerze było nie tak...
Ok.. znowu zgadzam się na srebrny.
Pan wraca za 15 minut i oznajmia że aparatu mi nie wyda,
bo opakowanie jest poważnie uszkodzone i aparat pewnie też.

Czyli kupiłem produkt, którego sklep mi nie wyda, bo nie ma... hmm.. ciekawe podejście.
No nic.. ponieważ jestem waleczny,
proponuję żeby przedzwonili do MM na Bielanach i podjadę na Bielany.
Okazuje się że na Bielanach aparat kosztuje 200 zl więcej i kierownik może mi 100 opuścić.

Nie będę opisywał moich uwag na temat tego śmiecia - bo szkoda słów.

Z resztą. Podobna sytuacja jeśli chcemy odebrać towar w Saturnie.
Również drożej. (przy okazji.
sklepy Media Markt to to samo co sklepy Saturn
(wystarczy sprawdzić maila na zgłoszeniu reklamacyjnym :) )

No nic. Uzyskałem informację, że następnego dnia
skontaktuję się ze mną dział foto
i przekaże mi, na kiedy uda im się ściągnąć od Panasonic aparat dla mnie.

Minęły 24 godziny.
W telefonie cisza.
Dzwonię na dział foto. Pani twierdzi że pan Burak (albo jakieś podobne nazwisko)
dzwonił do mnie ale nie mógł się dodzwonić.
Patrzę na telefon, nie ma ani jednej nieodebranej rozmowy,
patrzę w smsy - nie ma powiadomienia że nie odebrałem rozmowy (np. poprzez brak sieci).
Pani dostaje kulturalny opieprz przez telefon. Jest zastępcą kierownika to jej się należy że kłamie za innych.

Po dłuższej rozmowie pani obiecuje że przedzwoni jutro z informacją na kiedy będzie aparat

Minęły 24 godziny.
W telefonie cisza.
Dzwonię, dowiaduję się
że pani zastępca kierownika jest na szkoleniu i że będzie po 17 do 21.
Dzwonię o 18:00.
Otrzymuję wiadomość że pani ta, już poszła do domu.
Udaję mi się skontaktować z panem Burakiem.
Pan Burak przeprasza za sytuację
 i zapewnia że zadzwoni jutro około godziny 13:00
gdyż na tą godzinę przychodzi do pracy
i zdąży się skontaktować się z Panasonic'iem.
Mija 19 godzin. Dzwonię na dział foto.
Otrzymuję informację że wczoraj na pewno się z nikim nie umawiałem,
bo pan Burak od dzisiaj ma wolne i nie będzie go do końca tygodnia.

Moja cierpliwość się kończy.
Wizyta we Wrocławiu tego samego dnia.
Zatępca kierownika zapewnia mnie że jutro osobiście zadzwoni
i potwierdzi czy aparat przyszedł czy też nie.
Uzyskuję nawet potwierdzenie na piśmie.
Jeśli mam być pedantyczny to dodam tylko,
że pani ta nie zadzwoniła do mnie, a zadzwonił pracownik działu foto.

Razem aby kupić aparat w sklepie Media Markt,
potrzebowałem niecałego tygodnia,
4 wyjazdów do Wrocławia i z powrotem,
kilkanaście połączeń telefonicznych, nabawienia się 3 nowych wrzodów na żołądku.

A wszystko tylko dlatego,
że pracownicy mają w poważaniu klienta i jego problemy.
Dla nich liczy się paragon z kasy, że towar sprzedano.
A że nie wydano - to przecież nie ich wina tylko siły wyższych.

Wielki minus dla tego sklepu.
Wielki minus dla ludzi, którzy są całkowicie nieodpowiedzialni, rzucają słowa na wiatr
i nie potrafią nawet zadzwonić i przekazać, że aparat nie dojedzie ani dzisiaj, ani jutro.

Widocznie dla panów i pań kierowników to zbyt wielki wysiłek,
a idealnie ułożona korona na głowie nie może spaść.

Pozdrawiam serdecznie
Już niedługo kolejne miłę historię.

Pod ostrzał trafił hiper-super-ultra market Kaufland w Oleśnicy
i również nieciekawa i niemiła obsługa, która nawet nie wie co wisi u nich za szyld nad kasami
(odkąd sklep powstał wisi cały czas ta sama tablica.. dziwi mnie że nie znają jej treści)


P.S. Przy okazji:
Wszyscy przez cały czas odpowiadali mi,
że gdybym chciał się wycofać to nie mogą mi oddać pieniędzy za aparat,
gdyż mogą tylko wymienić na inny, lub go serwisować w nieskończoność.
(oprócz sytuacji awaryjnej że natychmiast poleciałbym zerwać umowę z Lukasem
i wycofaliby dowód sprzedaży)
Jak to ładnie pani ujęła: - Nie możemy oddać panu gotowki.

Dziwi mnie ta odpowiedź bo w MM w Gdańsku dzieje się zupełnie inaczej
oto link http://www.frazpc.pl/b/187022

Teraz pytanie, kto działa zgodnie z prawem?
MM we Wrocławiu, który nie odda Ci pieniędzy za zwracany sprzęt,
czy MM w Gdańsku, który za nic nie chcę wymienić sprzęt na nowy ?

Media Markt to przedziwny sklep.

Tu masz mój zakup FZ18.

Dziwi mnie Twoja wielka frustracja (rozumiem że można się sfrustrować, ale Twoja jest naprawdę wielka). Po prostu takie przypadki to naprawdę małe piwo....
Ostatnio kupowałem przecież obiektyw za 300 zł przez allegro.
Obiektyw mam całe szczęście, ale przez opóźnienie poczty jak zwykle dostałem towar po długim opóźnieniu: oto historia

Kod:

PRZESTROGA I OPIS MOJEGO PIERWSZEGO "POWAŻNEGO" KOMENTARZA NEGATYWNEGO
Przy okazji pana Orzech_foto, który wystawił mi negatywny komentarz.
Aukcja: http://allegro.pl/item494499804_canon_90_300mm_90_300_mm_usm.html
Kopia pod adresem: http://edmun.cba.pl/item494499804_canon_90_300mm_90_300_mm_usm.html
Chciałbymopisać tutaj tą sytuację i przestrzec przed handlowaniem z takimiosobami, gdyż niestety padłem ofiarą wyjątkowo niepoważnej osoby.
Dnia 01.12.2008 zakupuję poprzez opcję "Kup Teraz", obiektyw do aparatu. Kwota za obiektyw 365 zł + koszty przesyłki.
Dokonujęprzelewu tego samego dnia (5 minut po zakupieniu obiektywu na allegro)oraz wysyłam do Sprzedającego "Orzech_foto" e-maila o treści:
" Witam

Zakupilem obiektyw Canon 90-300 USM
Przelew dokonalem przez Inteligo,
prosze o wysylke na adres:

Mariusz Jankowski
xxx
xxx

(adres z allegro jest rowniez aktualny, jednakze rzadziej tam bywam izalezy mi zeby przesylka doszla na moj nowy adres)

W zalaczniku przesylam potwierdzenie przelewu

Z uszanowaniem
Mariusz Jankowski
nick: edmun
aukcja: 494499804"

Dnia 04.12.2008 wysylam ponownie wiadomosc. Szczerze mowiac, obiektyw byl miwyjatkowo potrzebny, a przesylki ani sladu, sprzedawca niestety nieprzeslal zadnej wiadomosci, wiec grzecznie wysylam maila o tresci:
" Czy obiektyw zostal juz wyslany?
Jesli tak - prosze przeslac mi dowod nadania, poczta polska niefunkcjonuje u mnie normalnie (chyba jak w calym kraju)

Z uszanowaniem
Mariusz Jankowski"

Dnia 05.12.2008 otrzymuje odpowiedz o tresci:

"Witam , niestety dopiero dzisiaj to nadam , kompletny brak czasu . przepraszam ."
                                                                 
Nastepujaca wiadomosc ode mnie:                                                                             
"Troche mnie to zmartwilo teraz, gdyz spodziewalem sie ze najpozniej                   
dzisiaj otrzymam obiektyw.                                                                                         

Prosze dopilnowac aby przesylka wyszla do mnie dzisiaj najpozniej do"
15:00, oczywiscie priorytetowo.

Z uszanowaniem

Mariusz Jankowski"

Mijaja kolejne dni, przesylki jak nie bylo, tak nie ma.

Dnia 09-12-2008 (ponad tydzien od zakupienia produktu na allegro)
Wysylam znowu maila:
"Witam

Prosze przeslac potwierdzenie nadania wyslania zakupionego i oplaconego"
obiektywu do mnie.

Wystarczy skan lub zdjecie dowodu nadania.

Z uszanowaniem

Mariusz Jankowski
nick: edmun"

Po wyslaniu e-maila, probuje sie dodzwonic na numer telefonu sprzedajacego.
Telefonu nikt nie odbiera
Mail pozostaje bez odpowiedzi na nastepne 24 godziny.

Przychodzi dzien 10-12-2008.
Zero jakiegokolwiek dowodu na fakt, ze przesylka faktycznie zostala wyslana.
Proba dodzwonienia sie do sprzedajacego, konczy sie fiaskiem. Sprzedajacy automatycznie odrzuca moje polaczenie,
po czym wysyla do mnie wiadomosc tekstowa (10-12-2008 godz. 15:33) sms o tresci "Tylko sms".
Wysylam nastepujaca wiadomosc:
"Prosze mi wytlumaczyc dlaczego,pomimo zakupienia obiektywu dnia 01.12.2008 i wplacie za niego tego samego dnia, do dzisiaj nie otrzymalem paczki i nie odpowiada Pan na e-maile i nie odbiera telefonu.jesli do dzisiaj wieczor sprawa sie nie wyjasni, sprawe przedstawiam Policji i skladam wniosek o zwrot pieniedzy na allegro.mam dosc dopraszania sie o zakupiony sprzet."

Otrzymuje odpowiedz (rowniez sms'em, troche niepoważnie, ale jak mamy tak prowadzić konwersację, niech będzie taka, zamiast żadnej):
"Witam, bez nerwow. Towar zostal wyslany. Przebywam zagranica. Poczta Polska, tam prosze sie zwrocic.Prosze Policja nie straszyc, troche nie na czasie jak dla mnie"

(tutaj maly komentarz z mojej strony, czy odbierali kiedykolwiek Panstwo przesylki na Poczcie, nie posiadajac awiza ani dowodu nadania przesylki? czy jesli Pani w okienku mowi wam, ze paczki do was nie ma, czy macie jakikolwiek dowod ze faktycznie ta paczka do was zostala wyslana i mozecie chocby prosic na poczcie o jej odszukanie, nie majac nawet numeru tej przesylki?)

Odpowiedz z mojej strony do sprzedajacego:
"Jesli juz mam sie nie martwic to prosze o przeslanie skanu lub zdjecia potwierdzenia nadania.bez tego dokumentu nie mam nawet po co isc na Poczte.zarowno Pan jak i ja wiemy ze bez takiego potwierdzenia, szkoda nawet wchodzic na Poczte. Dla mnie ta sytuacja jest odrobine niepowazna.czesto sam przebywam za granica a i tak potrafie doprowadzic sytuacja do konca"

Wiadomosc pozostala bez odpowiedzi

Przesylam nastepujaca wiadomosc tekstowa z powrotem do sprzedajacego:
"W takim razie czekam na date i nr nadania"
Po czym po godzinie wysylam kolejna wiadomosc:
"Jakie jest Pana stanowisko w tej sprawie? Doczekam sie do jutra dowodu nadania przesylki?"

te wiadomosci rowniez bez odpowiedzi.

Wybija dzien 11.12.2008.
Przesylki dalej brak, odpowiedzi od sprzedajacego rowniez.
Ze wzgledu na brak czasu, nie udaje sie na Policje.

Dzien 12.12.2008. Przesylka dotarla. Dzien nadania zgadza sie z informacja od sprzedajacego (03.12.2008)
wystawiam wiec komentarz o tresci
"Obiektyw zakupiony 01.12.2008.wpłata tego samego dnia.wysyłka
03.12.2008 i od tamtej pory zerowy kontakt ze sprzedawcą.Paczka dotarła
opóźniona 12.12.2008.szkoda że sprzedawca nie pomógł, nawet przesyłając
skan nadania paczki.same nerwy :("

Od Orzech_foto dostaje komentarz negatywny o tresci:
"Niepowazny gosc."

Zastanawiam sie, kto jest faktycznie niepoważny.
Kupujący, który zakupuje obiektyw, wysyła 5 minut później pieniądze i potwierdzenie nadania i prosi tylko o dowód nadania przesyłki, gdyż wiadomo jak działa nasza Poczta Polska?
Czy też Sprzedający Orzech_foto, który po zakończeniu aukcji i 10 dniowego opóźnienia przesyłki, za nic nie chcę pomóc kupującemu?

Proszę odpowiedzieć sobie samemu na następujące pytanie.
Do wglądu mogę udostępnić kopię e-maili w formacie .EML oraz zdjęcie telefonu komórkowego z wiadomościami SMS od sprzedającego (nr telefonu wg allegro to : 660 498 4** na dzień 12-12-2008)(jestem powazny, telefonu nie podam bez powodu, gdyz uwazam ze jest to ponizej mojego poziomu).

Szkoda, że komentarze na allegro nie zezwalają na dłuższe opowieści.


Następny do odstrzału w przypadku takich historii mógłby być kamfor-tech z allegro któremu udało nam się (kupujących) zawiesić konto za sprzedaż podróbek kart CF Sandiska.

Jak sam widzisz - takich historii jest wiele... Ja i tak uważam że miałeś na tyle dobrze, że był i kontakt ze sprzedawcą :)
Czas realizacji 8 dni - to naprawdę niewiele.
Dlatego też np. polecam FotoIT, z którymi po podpisaniu umowy ratalnej na odległość i jej przesłania - naprawdę było super.
Dzwonię do sklepu, nie ma jeszcze umowy (wiadomo jak to poczta)
Dzwonię na następny dzień - dalej nie ma.
I co dziwne zadzwoniłem na komórkę jednego gościa w sobotę popołudniu, kiedy już mieli nieczynne i pojechał na pocztę, znalazł moją umowę i jeszcze tego samego dnia wysłał mi Canona 40D kurierem expressem żebym w poniedziałek mógł się już cieszyć nowym sprzętem.
Dlatego warto kupować w sklepach, w których nie raz się kupowało. Sprawdzić czy z kosztami przesyłki, nie wyjdzie nam tak samo, jak w innym sklepie w którym może sam produkt jest odrobinę drożej, ale wiemy że obsługa jest idealna.
Hmm... 8 dni.. też bym się wkurzał, ale przyzwyczaiłem się do gigantycznych opóźnień jak kupuję na allegro i chyba po prostu za długo już tak kupuję żeby się wkurzać 8 dniami jeśli jest kontakt ze sprzedawcą (u mnie po prostu go nie było) :)
 
 
EZOGHUL 
Rozmowny



Pomógł: 3 razy
Posty: 280
Wysłany: Pią 30 Sty, 2009   

edmun napisał/a:
Hmm... 8 dni.. też bym się wkurzał, ale przyzwyczaiłem się do gigantycznych opóźnień jak kupuję na allegro i chyba po prostu za długo już tak kupuję żeby się wkurzać 8 dniami jeśli jest kontakt ze sprzedawcą (u mnie po prostu go nie było) :)


Wiesz na moją frustrację miało również wpływ to, że chciałem sobie z moim nowym zakupem iść porobić zdjęcia z gęstym lesie iglastym /szkółce/ dziki.... i nie chciałem ryzykować porysowania s100-300 bez ochrony nie poszedłem...

Jestem przyzwyczajony, ze jak zamawiam w środę to mam towar w domu najpóźniej w piątek.
 
 
Kuba Nowak 
Uczestnik


Pomógł: 1 raz
Posty: 64
Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 30 Sty, 2009   

Wydaje mi się, że powiedzenie "czas to pieniądz" nie wzięło się znikąd.
Czasami trzeba się zastanowić, czy bardziej nam się spieszy, czy bardziej zależy na cenie.
Jak się spieszę, to idę do "analoga". Jak zależy mi na cenie to zamawiam w "wirtualu".
Ale taka zasada nie zawsze musi obowiązywać, czasami sklep analogowy okazywał się tańszy - trzeba się trochę zakręcić, ale to znowu czas - a czas to... i tak można w kółko.
Moim zdaniem liczenie na pocztową przesyłkę na drugi dzień jest utopią. Zdarzały mi się "priorytety" otrzymywane po ponad tygodniu. Pewniejszy jest kurier (droższy).
Ale znowu bez przesady, bez filtra czy obiektywu przez parę dni nie umrzemy, to nie dożylna dostawa glukozy :wink:
 
 
EZOGHUL 
Rozmowny



Pomógł: 3 razy
Posty: 280
Wysłany: Pią 30 Sty, 2009   

Kuba Nowak napisał/a:
Zdarzały mi się "priorytety" otrzymywane po ponad tygodniu. Pewniejszy jest kurier (droższy).


Ja nie narzekam na pocztę :)
Ktoś zwlekał z wysyłką.
Jakbym wziął kuriera i miałbym czekać parę dni aż za pośrednictwem jego prześlą towar to bym się pochlastał :mrgreen:
 
 
edmun 
Optyczny
Niemarkowy



Pomógł: 46 razy
Posty: 4761
Skąd: UK
Wysłany: Pią 30 Sty, 2009   

u mnie max przy priorytecie to było 3 tygodnie
 
 
razthaman 
Rozmowny


Pomógł: 3 razy
Posty: 207
Wysłany: Pią 30 Sty, 2009   

niektórym się kilka razy udało i wydaje mi się, że teraz zbyt rozpieszczeni są ;) oczekiwanie do 10 dni jest jednak zazwyczaj normą
 
 
komor 
Moderator



Pomógł: 371 razy
Posty: 19881
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw 05 Lut, 2009   

edmun, czy ja dobrze czytam, że: Obiektyw zakupiony 01.12.2008. wpłata tego samego dnia. wysyłka 03.12.2008 i od tamtej pory zerowy kontakt ze sprzedawcą? Facet wysłał następnego dnia po dotarciu pieniędzy i taka awantura? :shock: Chyba że to jest błędna data, bo w tekście po drodze jest napisane Dnia 05.12.2008 otrzymuje odpowiedz o tresci: "Witam , niestety dopiero dzisiaj to nadam...".
Wedle regulaminu Allegro jest tydzień czasu na dokonanie transakcji po zakończeniu aukcji.
 
 
edmun 
Optyczny
Niemarkowy



Pomógł: 46 razy
Posty: 4761
Skąd: UK
Wysłany: Czw 05 Lut, 2009   

komor, daj cały cytat czyli :
"Obiektyw zakupiony 01.12.2008.wpłata tego samego dnia.wysyłka
03.12.2008 i od tamtej pory zerowy kontakt ze sprzedawcą.Paczka dotarła
opóźniona 12.12.2008.szkoda że sprzedawca nie pomógł, nawet przesyłając
skan nadania paczki.same nerwy :( "

to będziesz rozumiał dlaczego komentarz taki...
po prostu wysłał obiektyw i miał całkowicie gdzieś czy ten obiektyw w ogóle do mnie dotrze.
pomimo moich prób kontaktu z nim - nie uzyskałem choćby potwierdzenia nadania.
Zrozum jak to jest. Kupujesz coś, wpłacasz, po dwóch dniach piszesz do sprzedającego, on odpowiada że wysłał, a tydzień później nie masz nic ... ani awiza, ani paczki na poczcie.
Próbujesz uzyskać pomoc od sprzedającego w postaci potwierdzenia przelewu, a on po prostu odpowiada że "obiektyw wysłał"... pierwsze podejrzenie pada na pocztę, ale bez potwierdzenia nadania przesyłki nie ma co się kłócić... dlatego drugie podejrzenie, że sprzedawca w ogóle nie wysłał obiektywu...

kwestia nie jest że nie wysłał, ale przez opóźnienie poczty były spore nerwy, które mógł sprzedawca ukrócić wysyłając mailem potwierdzenie nadania o które prosiłem.

Wiele rzeczy sprzedaję na allegro i zawsze staram się żeby klient nie martwił się o nic.
Zazwyczaj po wysłaniu paczki tego samego dnia kiedy aukcja się zakończyła, robię skan i wysyłam (nawet gdy nie prosił) potwierdzenie nadania.
Wtedy wiem że aukcja na 100% jest zakończona
 
 
piotrbujakowski
[Usunięty]

Wysłany: Czw 05 Lut, 2009   

Podobno na tym polega kapitalizm.
 
 
mnich 
Optyczny
kiedyś to było...



Pomógł: 25 razy
Posty: 3859
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw 05 Lut, 2009   

Jak mi ktoś nie chce wysłaś towaru kurierem, to mam go w poważaniu.
Dobrze wiecie że są różne kawały o poczcie polskiej...
 
 
ziemowy 
Rozmowny



Pomógł: 3 razy
Posty: 335
Skąd: Kielce
Wysłany: Czw 05 Lut, 2009   

mnich napisał/a:
Dobrze wiecie że są różne kawały o poczcie polskiej...

Oj barddzo duże. Kilka miesięcy temu zamówiłem przez internet soczewki kontaktowe. Przesyłka priorytetowa(wpłata na konto). Towar nie docierał tydzień. Napisałem do sklepu z pretensjami. Odpowiedzieli, że towar został wysłany i jesli wciągu 14 dni nie dostane towaru, to mam się odezwać a sklep złoży reklamacje na poczcie. W międzyczasie musiałem złożyć drugie identycznie zamówienie, bo musiałem wymienić soczewki(które na szczęscie dotarło ale z kilkudniowym opóźnieniem). Po 14 dniach napisałem ponownie do sklepu ten obiecał, że złoży reklamacje na poczcie. Tu znowu trzeba czekać 21 dni aż poczta rozpatrzy wniosek. Ostatecznie poczta przyznała, że przesyłka dotarła i po miesiącu od złożenia zamówienie dostałem zwrot pieniędzy ze sklepu.
Od temtej pory wszystko zamawiam przez kuriera.
 
 
Misek
[Usunięty]

Wysłany: Pią 06 Lut, 2009   

To ja się wyłamie i powiem że 100 razy badziej wole jak coś dostaje pocztą. Wiadomo że drogi sprzęt trzeba ubezpieczać, ale kurierzy są tragiczni. Kilka przykładów:
1. Dzowni do mnie o 10 że ma przesyłkę i czy jestem w domu, ja że nie, żeby o 13 przyjechał. On o 13 kończy pracę
2. Ta sama sytuacja, prosze aby przyjechał o 12. On o 12 kończy pracę.
Wiec jak to jest??
3. Mam opcje śledzenia paczki po nadaniu. Tydzień czekam na dostarczenie paczki mimo że jest w mieście i trzeba ją tylko dostarczyć do domu. Po tygodniu została odesłana i nikt nie wie dlaczego. Na infolini zapewniali ciągle że dostarczą, a jak odesłali to woda w usta i chamskie odkładanie słuchawki. Oczywiście chciałem podjechać do magazynu i odebrać, ale takiej możliwości nie ma.
4. AGD ma być dostarczone do firmy robiącej zabudowe kuchni. Firma jest czynna do 16 i było mówione że towar ma być dostarczony do tej godziny. Dzowni 15:45 że on rusza właśnie z paczką. Ja na to że może sobie odpuścić bo nie zdąży, gdyż firma jest czynna do 16. Napisał że odmówiłem odbioru i 2 tyg walczyłem ze sklepem, który kazał 2 raz płacić za wysyłkę bo niby to ja odmówiłem odbioru. Oczywiście zapłacone było z góry, cała kwota.
5. Mam dostac paczkę. Śledzę przesyłkę i patrzę, a tam status: dostarczona. Następnego dnia dostaje paczkę. Kurier podrobił mój podpis bo chciał wcześniej skończyć robotę...

Na poczcie paczka nigdy nie szła mi więcej jak 3 dni robocze. Nigdy nic nie zgineło, a na poczcie maja taką biurokracje że nic bez mojego podpisu nie zostanie odesłane itp.
 
 
edmun 
Optyczny
Niemarkowy



Pomógł: 46 razy
Posty: 4761
Skąd: UK
Wysłany: Pią 06 Lut, 2009   

Misek, zależy z jakiej firmy korzystasz :)
W każdym mieście są różni kurierzy, więc np. DHL w jednym mieście jest lepszy niż DHL w drugim mieście
 
 
Misek
[Usunięty]

Wysłany: Pią 06 Lut, 2009   

edmun napisał/a:
Misek, zależy z jakiej firmy korzystasz :)
W każdym mieście są różni kurierzy, więc np. DHL w jednym mieście jest lepszy niż DHL w drugim mieście


To były różne firmy kurierskie, korzystałem już z wiekszości dostępnych na rynku. W dodatku, co mnie obchodzi że w innym mieście DHL jest lepszy. DHL to DHL i skoro mam dostać paczkę kurierem bo szybciej, to chce aby rzeczywiście było szybciej. W 80% wychodziło tak jak pocztą. Nie mówiąc juz o tym jakie są w firmach kurierskich stawki. Za dostarczenie koperty z dokumentami, Radom->Łódź, zapłaciłem 37 zł...
Ostatnio zmieniony przez Wujek_Pstrykacz Pią 06 Lut, 2009, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FIsilverBrown v 0.2 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne

forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych. Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy, a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania. Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk. Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 10