Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie, a także do prawidłowego działania i wygodniejszej obsługi. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług i innych witryn.
Masz możliwość zmiany preferencji dotyczących ciasteczek w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli więc nie wyrażasz zgody na zapisywanie przez nas plików cookies w twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki, lub opuść naszą witrynę.
Jeżeli nie zmienisz tych ustawień i będziesz nadal korzystał z naszej witryny, będziemy przetwarzać Twoje dane zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W dokumencie tym znajdziesz też więcej informacji na temat ustawień przeglądarki i sposobu przetwarzania twoich danych przez naszych partnerów społecznościowych, reklamowych i analitycznych.
Zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies możesz cofnąć w dowolnym momencie.
Do Sony można znależć na necie używkę 300/4 APO G. Też będzie ze stabilizacją. A obiektyw fajowy. Można też kupić, choć trudno 400/4,5 APO G - to już fajna jest maszynka. Tylko nie ma za bardzo tego do czego dopiąć, czekamy na A800. Albo A900s jak speed.
Ostatnio zmieniony przez Wujek_Pstrykacz Pią 27 Mar, 2009, w całości zmieniany 1 raz
rybkowski73, czy o takie tele Ci chodziło o jakich piszą Wujek_Pstrykacz, i MC,
Niektóre z nich to "prawdziwe białe kruki"
Ciekawy jestem czy po podpięciu takiego 600/4 do np. a700 działa AF
Muszę wam powiedzieć ,że jestem na kilku forach i jeszcze tak szybko nikt nie odpowiadał, jestem mile zaskoczony. Myślałem o czymś innym.
Planowałem kupić-jeszcze kiedyś-pentaxa a do niego jakieś "tele" manualne np. tokina 400mm(ok.600zł) pentax ma potwierdzenie ostrości,stabilizację i pasują stare szkła.Przez te śluby,zacząłem czytać o sprzęcie do ślubów i widzę,że
(może się mylę)wszyscy polecają canony.Czytałem testy o a700.Jest porównywalny z 40d i stąd moje zapytanie co na śluby?
Przyroda to tylko amatorsko i nie wiem czy kupię 300/4L IS USM a co dopiero 300/2,8.Na razie mnie na to nie stać.
Skupię się na ślubach,na razie na tych dwóch, a potem (jak się nie zawiodę na swoich zdjęciach i to polubię ) to zobaczymy.Nie jestem też laikiem.Zaczynałem od aparatu sport,fed,zorkij,zenit,praktica,nikon f801, teraz sony h1 i oczywiście godziny spędzone w ciemni,miałem wujka fotografa z zamiłowania.Teraz są cyfrówki i te programy do obróbki zdjęć.Trochę to jeszcze trudne dla mnie.Wracając do tematu.
To canon 40d czy a700.Do tego lampy i może na razie po jednym obiektywie jaki od biedy by wystarczył na te śluby.
canon 40d 2800zł
tamron 17-50 1500zł
Canon Speedlite 580 EX II 1550zł lub Canon Speedlite 430 EX II 930zł
Moge też pożyczyć z analoga 28-90 mm
a700 3000zł
tamron 17-50 1500zł
Sony HVL-F58AM 1570zł lub Sony HVL-F56AM 1270zł
bardzo proszę o radę,który zestaw lepszy.
Do ślubów zdecydowanie Canon 40D. Korpus jest zdecydowanie bardziej ergonomiczny do szybkich zdjęć reporterskich. O wiele przyjaźniej pracuje się z lampą, wszystko jest pod ręką. Co innego fotografia amatorska - tam to może być w zasadzie komuś obojętne. Przy "prawdziwej" reporterce nie wyobrażam sobie pracy na czymś innym niż Canon lub Nikon. Jest jeszcze Olek ze swoim E-3, ale moje potrzeby (optyka choć sama w sobie świetna, format, GO, brak FF, szumy) dyskredytują ten system.
Nikon czy Canon ma swoje zalety i wady. Sam użytkuję te dwa systemy, podobnie od niedawna Goltar. Ja też się naczytałęm o legendarnej ergonomii Nikona i fatalnej Canona. Praktyka jest taka, że często brakuje czegoś poręcznego w N co jest super w C. To nie są tylko moje uwagi. Ja oczywiście nie mam na myśli fatalnej ergonomicznie serii xxxD Canona.
Dobre zdjęcie można zrobić jakimkolwiek aparatem, ale zdjęcia reporterskie najlepiej robić wyższą serią Nikona lub Canona. Raz bo korpusy, dwa bo szkła, trzy bo dostępność i gadżety, cztery bo popularność i możliwość pożyczenia/zamienienia z kolegą.
D3 lub 1DIII? Mnie to obojętne - oba korpusy są o lata świetlne od konkurecji w tej specjalności a możliwości konfiguracji "pod użytkownika" mają bez liku. Pod tym względem taki D300 jest lepszy od 50D, ale kilka spraw ma gorzej przemyślanych. Przynajmniej "domyślnie"
No a ja wlasnie zauwazam spora roznice miedzy d3 i 1dIII. Byc moze inna specyfika pracy, ale na Canonie pracuje mi sie ciezej i toporniej. W kazdym razie to sprawa na osobny watek.
A700 ma tę wadę, że podpinając do niej nawet super optycznie Zeiss 16-80 brzęczy niemiłosiernie, co przy fotach w kościele może irytować. A wybór szkieł z SSM jest mizerny. Natomiast Canon, a w szczególności Nikon mają wybór szkieł USM, czy też AF-S. Tami brzęczy bez względu na system.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
forum.optyczne.pl wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze.
Technologia ta jest wykorzystywana w celach reklamowych i statystycznych.
Pozwala nam określać zachowania użytkowników na stronie, dostarczać im odpowiednie treści oraz reklamy,
a także ułatwia korzystanie z serwisu, np. poprzez funkcję automatycznego logowania.
Pliki cookies mogą też być wykorzystywane przez współpracujących z nami reklamodawców, a także przez narzędzie Google Analytics, które jest przez nas wykorzystywane do zbierania statystyk.
Korzystanie z serwisu Optyczne.pl przy włączonej obsłudze plików cookies jest przez nas traktowane, jako wyrażenie zgody na zapisywanie ich w pamięci urządzenia, z którego korzystasz.
Jeżeli się na to nie zgadzasz, możesz w każdej chwili zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Przeczytaj, jak wyłączyć pliki cookie i nie tylko »
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 10